Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Det er ifølge Transfermarkt en historie fra printudgaven af BILD. Og det er først fra sommer; ikke nu.
    Okay, roger that :-)

    Kan også se at BT nu er dukket op med historien, som de så selv mener at have afsløret.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      For at få lidt flere af profilerne i spil måske?

      Oliver Christensen
      Ryan Tver Ny Oli(ny)
      Sabbi Drach Kløve Jebali
      Kadrii Lieder/Sander
      Men når du vil spille 4-4-2 på den måde der, så er du altså også afhængig af, at dine kanter kan arbejde baglæns, og der tror jeg balancen risikerer at blive helt skæv med Sabbi og Jebali/Sander på kanterne. Spiller man 4-4-2, så frygter jeg også at kanterne kommer til at spille for bredt og for langt væk fra mål, og det synes jeg ikke de skal, jeg vi have dem længere frem så de hele tiden kan true i bagrummet og kommer ind og understøtte den centrale angriber. Jeg tror langt mere på, at vi arbejder hen imod et 3-4-3 system med de spillere

      Uden sammenligning i øvrigt, så får jeg lidt tanker tilbage til Rasmus Jönsson og Kents evindelige 4-4-2 når jeg ser sådan nogle opstillinger der. Jönsson spillede jo alt for langt væk fra mål til, at vi fik det bedste at se fra ham, og rent defensivt fyldte han nul og niks, så holdet blev helt skævvredet. Jeg tror heller ikke på en centralt midtbane bestående af Drachmann og Kløve, der mangler altså noget kreativitet og evne til at slå de fremadrettede pasninger.

      For min skyld kan vi godt spille 4-4-2, det har jeg ikke nogle særligt følelser omkring, for nuværende kan jeg bare slet ikke se, at det er det som vores materiale egner sig til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Men når du vil spille 4-4-2 på den måde der, så er du altså også afhængig af, at dine kanter kan arbejde baglæns, og der tror jeg balancen risikerer at blive helt skæv med Sabbi og Jebali/Sander på kanterne. Spiller man 4-4-2, så frygter jeg også at kanterne kommer til at spille for bredt og for langt væk fra mål, og det synes jeg ikke de skal, jeg vi have dem længere frem så de hele tiden kan true i bagrummet og kommer ind og understøtte den centrale angriber. Jeg tror langt mere på, at vi arbejder hen imod et 3-4-3 system med de spillere

        Uden sammenligning i øvrigt, så får jeg lidt tanker tilbage til Rasmus Jönsson og Kents evindelige 4-4-2 når jeg ser sådan nogle opstillinger der. Jönsson spillede jo alt for langt væk fra mål til, at vi fik det bedste at se fra ham, og rent defensivt fyldte han nul og niks, så holdet blev helt skævvredet. Jeg tror heller ikke på en centralt midtbane bestående af Drachmann og Kløve, der mangler altså noget kreativitet og evne til at slå de fremadrettede pasninger.

        For min skyld kan vi godt spille 4-4-2, det har jeg ikke nogle særligt følelser omkring, for nuværende kan jeg bare slet ikke se, at det er det som vores materiale egner sig til.
        Jeg er nu heller ikke så tal fikseret. Går mere efter udtryk og hvordan folk passer sammen. Men det bliver altså svært at gøre alle de offensive spillere tilfredse hvis vi skal “spilde” 5 pladser på de defensive når vi kvalitetsmæssigt er så dårligt besat. Så hellere ydnytte vores styrker i det offensive så vi går efter 4-2 kampe istedet for 1-0 kampe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jo den tænkte jeg også. Og nogen havde også nævnt prøvetræning. Men derfor kan der jo sagtens være noget i at han scoutes tæt og der er interesse fra flere sider
          Det undrede også mig. Jeg fik at vide, at handlen nærmest var gennemført. Jeg ved dog ikke, om den først træder i kraft til sommer, hvis OB virkelig er seriøse omkring at give ham spilletid her i foråret. Det kan også være, at forhandlingerne er brudt sammen. Vi må vel bare vente og se.
          Last edited by Tydeligvis; 11-01-2020, 17:56.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Ikke et rygte, men kunne sagtens leve med Jesper Lauridsen fra Esbjerg, til sommer, når/hvis de rykker ned.

            Marc Dal Hende, hvis FCM prioriterer anderledes.
            FCM` s Joel Andersson har en tvillingebror i Haecken, som spiller venstre back, og også kan spille højre. Er 23 år og lige udtaget til det svenske ligalandshold. Et år tilbage af kontrakten og muligvis på vej til SL ifølge Tipsbladet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

              Det undrede også mig. Jeg fik at vide, at handlen nærmest var gennemført. Jeg ved dog ikke, om den først træder i kraft til sommer, hvis OB virkelig er seriøse omkring at give ham spilletid her i foråret. Det kan også være, at forhandlingerne er brudt sammen. Vi må vel bare vente og se.
              Den er ihvertfald ikke nærtstående den evt handel. Så havde han aldrig spillet. Hvor meget stoler du på din kilde?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Den er ihvertfald ikke nærtstående den evt handel. Så havde han aldrig spillet. Hvor meget stoler du på din kilde?
                Meget. Jeg blev informeret om bl.a. Jebali, Grubbe, Opondo en uges tid før noget officielt kom ud. Det kan selvfølgelig være, kilden tager fejl denne gang. Men jeg har selv set Premier League spejderen på stadion et par gange, derfor syntes jeg også, handlen gav rigtig god mening. Men vi må væbne os med tålmodighed.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                  Meget. Jeg blev informeret om bl.a. Jebali, Grubbe, Opondo en uges tid før noget officielt kom ud. Det kan selvfølgelig være, kilden tager fejl denne gang. Men jeg har selv set Premier League spejderen på stadion et par gange, derfor syntes jeg også, handlen gav rigtig god mening. Men vi må væbne os med tålmodighed.
                  Derudover smed jeg først rygtet herinde, da en anden også nævnte det (selvom jeg dog skrev til dig privat lidt før, fmprOB). Hvis flere kendte til det, måtte der vel være lidt om det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                    Meget. Jeg blev informeret om bl.a. Jebali, Grubbe, Opondo en uges tid før noget officielt kom ud. Det kan selvfølgelig være, kilden tager fejl denne gang. Men jeg har selv set Premier League spejderen på stadion et par gange, derfor syntes jeg også, handlen gav rigtig god mening. Men vi må væbne os med tålmodighed.
                    Jeg håber den er true. Ville være en fantastisk Case for OB. Både økonomisk men bestemt også for selvanseelsen med det vi har gang i på akademiet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                      Derudover smed jeg først rygtet herinde, da en anden også nævnte det (selvom jeg dog skrev til dig privat lidt før, fmprOB). Hvis flere kendte til det, måtte der vel være lidt om det.
                      Kan også være der er. Handler med de rigtig unge tager ofte længere tid da der bare er rigtig mange ting der skal på plads rent personligt

                      Comment


                        Nåh jo. Der blev vist også nok nævnt i SFÅ`s nye podcast, at Greve måske drog til Norge og kunne blive forenet med Desler. Mener det var Vøge der havde hørt lidt(men er ikke 100%)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Der er mange der ønsker Kasper Larsen og Daniel Høegh tilbage til klubben. Som jeg husker dem, så var Kasper Larsen temmelig ringe og langsom, og Daniel Høegh lavede mange kampafgørende fejl. Det kan være at sidstnævnte er kommet efter det, men det tvivler jeg på at Kasper Larsen er. Så inden I kommer i bukserne over de 2, så husk lige at den ene ikke var god nok, og den anden højest middelmådig
                          Det bliver satme grimt hvis Høegh laver tilnærmelsesvis så mange fejl som Tverskov
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            For at få lidt flere af profilerne i spil måske?

                            Oliver Christensen
                            Ryan Tver Ny Oli(ny)
                            Sabbi Drach Kløve Jebali
                            Kadrii Lieder/Sander
                            Hvis rygterne om Eriksen til Inter for DKK: 150 mill er rigtige, hvor meget får OB så?.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Hvis rygterne om Eriksen til Inter for DKK: 150 mill er rigtige, hvor meget får OB så?.
                              Det kommer vel an på udannelsesprocenterne :). Mener jeg læste engang at OB stod til at få 4% og Middelfart 1%. Så det vil give 6 Millioner til os og 1.5 til Middelfart, hvis de tal er sande.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nåh jo. Der blev vist også nok nævnt i SFÅ`s nye podcast, at Greve måske drog til Norge og kunne blive forenet med Desler. Mener det var Vøge der havde hørt lidt(men er ikke 100%)
                                Det tror jeg ville kunne blive et rigtigt godt skifte for ham!

                                Comment

                                Working...
                                X