Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er jeg virkelig den eneste, der synes de her Obbekjær 'rygter' lugter en smule af flæskesvær?

    Comment


      Det her vindue er slet ikke forbi ... minimum én god signing endnu, og forhåbentligt med øjeblikkelig effekt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
        Er jeg virkelig den eneste, der synes de her Obbekjær 'rygter' lugter en smule af flæskesvær?
        Det kan jeg måske godt forstå, du synes. Jeg har jo ikke ligefrem været en aktiv del af forummet alt for længe. Jeg har dog længe besøgt dette forum uden at have en profil. Derfor kender jeg også godt til det omdømme, som Svinet har opbygget herinde. Men da prisen på Grubbe blev diskuteret, følte jeg, at jeg blev nødt til lige at give mit input, da jeg var blevet informeret om en pris—fra en meget kompetent kilde—der var noget højere end bare 3 millioner, som der blev diskuteret om herinde. Derfor valgte jeg at lave en profil. Jeg har kendt til Obbekjær-interessen i en uges tid, og af den grund kunne jeg godt bekræfte Vandhundens påstand om interesse fra en engelsk klub. Min kilde plejer at have ret, når der bliver videregivet information til mig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
          Er jeg virkelig den eneste, der synes de her Obbekjær 'rygter' lugter en smule af flæskesvær?
          Det tror jeg umiddelbart ikke den lugter af. Men hvis prøvetræningen viser sig at være rigtig burde vi jo få besked om det idag eller imorgen. Så bliver dit mysterie om “det lugtende flæskesvær” løst af sig selv

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Det her vindue er slet ikke forbi ... minimum én god signing endnu, og forhåbentligt med øjeblikkelig effekt.
            Henter vi mon én, der starter med D og har et efternavn, der rimer på ‘Høegh’? Eller... det er så Høegh, men...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er ikke tosset med købet men erkender at de kampe han fik på Tverskovs plads da han var skadet gjorde han det sgu okay. Jeg vil heller have ham end Marco på banen..
              AJA er mere stabil og spiller med mindre fejl end Marco, så i forhold til det kan man godt forsvare det. Men og der er et stort men - vi er svækket fordi Leeuwin var meget stabil når JT var makkeren. Derfor skal der mindst en god CF ind, såfremt vi ikke skal fremstå svækket i de bagerste rækker. Vi har længe være dårlige på offensive dødbolde, og når OL ikke spiller er vi nærmest harmløse i den del af spillet. Derfor ønsker jeg mig en som kan give os lidt muskler på dødbolde. Leeuwin var jo intet monster på offensive dødbolde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                AJA er mere stabil og spiller med mindre fejl end Marco, så i forhold til det kan man godt forsvare det. Men og der er et stort men - vi er svækket fordi Leeuwin var meget stabil når JT var makkeren. Derfor skal der mindst en god CF ind, såfremt vi ikke skal fremstå svækket i de bagerste rækker. Vi har længe være dårlige på offensive dødbolde, og når OL ikke spiller er vi nærmest harmløse i den del af spillet. Derfor ønsker jeg mig en som kan give os lidt muskler på dødbolde. Leeuwin var jo intet monster på offensive dødbolde.
                jeg er enig mht. AJA. Han er bedre end Marco generelt. Jeg synes dog at AJA viste sit usikker, da han i kampen imod Aab ude spillede på tverskovs venstre side. Han virker for usikker, så jeg vil tro at han primært skal bruges til højre for ham og så skal vi have fundet en, som er dygtig nok til at begå sig på venstre side. Her tror jeg begge Lund'er foretrækkes frem for AJA.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  AJA er mere stabil og spiller med mindre fejl end Marco, så i forhold til det kan man godt forsvare det. Men og der er et stort men - vi er svækket fordi Leeuwin var meget stabil når JT var makkeren. Derfor skal der mindst en god CF ind, såfremt vi ikke skal fremstå svækket i de bagerste rækker. Vi har længe være dårlige på offensive dødbolde, og når OL ikke spiller er vi nærmest harmløse i den del af spillet. Derfor ønsker jeg mig en som kan give os lidt muskler på dødbolde. Leeuwin var jo intet monster på offensive dødbolde.
                  Meget enig. Der skal selvfølgelig en erstatning ind for Og han skal være god. Jeg vurderede bare AJA v Marco i startopstillingen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    jeg er enig mht. AJA. Han er bedre end Marco generelt. Jeg synes dog at AJA viste sit usikker, da han i kampen imod Aab ude spillede på tverskovs venstre side. Han virker for usikker, så jeg vil tro at han primært skal bruges til højre for ham og så skal vi have fundet en, som er dygtig nok til at begå sig på venstre side. Her tror jeg begge Lund'er foretrækkes frem for AJA.
                    Det kan du selvfølgelig have ret i. Men det er jo så “bare” at hente DH hjem og lade ham spille der

                    Comment


                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...juel-andersen/

                      Så blev det offiecielt - 2,5 år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Ja så kom vi sgu ned på
                        jorden igen og plukkede Nederste hylde

                        https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...orsvarsspiller
                        Måske er det det lønkronerne tillader. Virker jo til vi er gået dybt på det punkt for at sikre sabbi.

                        Comment


                          Har det egentlig ok med at AJA er hentet ind, under den forudsætning, at der bliver hentet en direkte afløser til Ramon Leeuwin. Synes han gjorde det fornuftigt, og han er noget mere stabil i sine præstationer end f.eks. Marco Lund, som jeg synes er meget op og ned, desværre mest det sidste. Derudover vægter det op, at han efter sine første 4 måneder her jo nu kender konceptet, holdkammeraterne og træneren, og at vi ikke skal have en spiller mere ind, der skal starte fra scratch.

                          Jeg er ret sikker på, at OB slet ikke er færdige i det her vindue. Er ret sikker på, at der ryger et par stykker, og mine bedst bud må være Greve, AK, Jebali og så sender man måske en som Harboe ud på leje.

                          Madu må være færdig til sommer, da jeg ikke lige kan se hans kontrakt blive forlænget, og med Jacob Barretts kontraktudløb, giver det mening, hvis man begynder at køre en ny venstreback i stilling meget snart også.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Har det egentlig ok med at AJA er hentet ind, under den forudsætning, at der bliver hentet en direkte afløser til Ramon Leeuwin. Synes han gjorde det fornuftigt, og han er noget mere stabil i sine præstationer end f.eks. Marco Lund, som jeg synes er meget op og ned, desværre mest det sidste. Derudover vægter det op, at han efter sine første 4 måneder her jo nu kender konceptet, holdkammeraterne og træneren, og at vi ikke skal have en spiller mere ind, der skal starte fra scratch.

                            Jeg er ret sikker på, at OB slet ikke er færdige i det her vindue. Er ret sikker på, at der ryger et par stykker, og mine bedst bud må være Greve, AK, Jebali og så sender man måske en som Harboe ud på leje.

                            Madu må være færdig til sommer, da jeg ikke lige kan se hans kontrakt blive forlænget, og med Jacob Barretts kontraktudløb, giver det mening, hvis man begynder at køre en ny venstreback i stilling meget snart også.
                            Har der været forlydender om utilfredshed fra OB eller Jabali, omkring Jebali, siden folk spekulere i at han skal videre allerede?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Har der været forlydender om utilfredshed fra OB eller Jabali, omkring Jebali, siden folk spekulere i at han skal videre allerede?
                              Det tænker jeg også. Han kan blive en gevinst, og når Sabbi lander, så er der 2 kreative indslag på holdet. Sander bliver måske også "nyfødt" nu hvor han har holdt lidt ferie.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Har der været forlydender om utilfredshed fra OB eller Jabali, omkring Jebali, siden folk spekulere i at han skal videre allerede?
                                Jeg forstår det heller ikke. Virker umiddelbart ret usandsynligt, at han skulle være på vej videre allerede.
                                Og Sabbi og Lieder kommer jo altså også først til sommer - i hvert fald indtil videre.

                                Comment

                                Working...
                                X