Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dreyer koster 7,5 mill

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-til-halv-pris

    Så mange penge kommer vi nok ikke til at bruge på en spiller igen. Desværre. Kunne sgu medføre nogle sjove transfers ind i mellem
    Og om et år kan de sikkert sælge ham for mindst det tredobbelte. De her desværre bare skabt en transfermaskine der næsten ser ustoppelig ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

      Det tror jeg nu nok at vi skal komme til at opleve igen, men pt. virker det rigtigt nok som et meget fjernt ønske :)
      Så skal der ske et mirakel. Kan ikke se det ske indenfor en overskuelig fremtid mm at Thorborg vinder i lotto eller der kommer andre pengemænd ind med lign pengepung. Vi har vel ikke brugt over 2 mill ca på 1 spiller siden de glade sølvdage. Det er da sandsynligt vi slår det snarest og måske også med 1 mill eller 2 hvis økonomien i OSE begynder at ligne noget der kan skabe overskud.
      Så skal Thorborg ikke dække store driftsunderskud hver 3. År og kan måske blive lokket til at dele lidt gaver ud hist og pist. Who knows

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Det er bedømt ud fra de kampe jeg har set ham spiller for FCM, jeg så ham ikke hos Fredericia, og så er det også det som jeg har hørt og læst samstemmigt fra flere FCM-fans.
        Ok, tak for svar. Jeg læser af og til lidt inde på ulvegraven, når jeg virkelig keder mig, og der har jeg aldrig læst noget videre negativt om ham. Og da det trods alt er begrænset hvad ham har spillet for FCM virker han lidt som en ubekendt størrelse, ihvertfald for mig. Derfor er han måske ikke det sikreste kort at satse på i forsvars kabalen, især ikke hvis Herning kræver meget for ham. Af de spillere der er blevet kædet sammen med os i sommers synes jeg dog stadig han lyder som den klart mest spændende og jeg vil ikke blive skuffet hvis vi henter ham som erstatning for AJA.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Og om et år kan de sikkert sælge ham for mindst det tredobbelte. De her desværre bare skabt en transfermaskine der næsten ser ustoppelig ud.
          Det har det været siden de solgte Sørloth. Jeg sagde det allerde den gang. Det var en kæmpe gamechanger. En fucking katastrofe

          Når det er sagt så tvivler jeg på at han bliver den store succes og bliver solgt for 22,5 om 1 år. One season wonder IMO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Når det er sagt så tvivler jeg på at han bliver den store succes og bliver solgt for 22,5 om 1 år. One season wonder IMO
            Her er vi MEGET uenige. Dreyer lignede allerede et kæmpetalent da han fik debut, og bærer Esbjerg frem til en oprykning som 19-årig. Nogle dårlige karrierevalg har ikke allerede gjort ham til en dårlig spiller, det tror jeg simpelthen ikke på. Alt andet end one season wonder i hvert fald. De har jo en god trup, så det bliver ikke nemt at komme til fadet, men jeg bliver ikke overrasket, hvis han allerede fra næste sæson laver en 12+ sæsonmål.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det har det været siden de solgte Sørloth. Jeg sagde det allerde den gang. Det var en kæmpe gamechanger. En fucking katastrofe

              Når det er sagt så tvivler jeg på at han bliver den store succes og bliver solgt for 22,5 om 1 år. One season wonder IMO
              One Season wonder skal vi ikke sige under 1/2 sæson?
              Han står noteret for fjorten (14) superliga kampe. De 9 som ind/udskiftet. Lad ham nu lige vise os noget først. Jeg er skeptisk ift han bliver en succes i FCM. Han ligner den berømte lottokupon.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Han ville indiskutabelt gå direkte ind som vores bedste duelspiller i luften, hvis vi hentede ham. Der har du nok din grund til, at FCM hentede ham. Selvom jeg synes han er en noget anden type end Ludwig, er jeg enig så langt, at jeg i hvert fald ikke ser ham som en bedre spiller i Ludwig, og især hans niveau på bolden er et problem, så derfor anser jeg ham heller ikke for andet end en nødløsning.
                Det siger faktisk rigtig meget om vores midtstoppere. Siden Tingager har vi ikke haft en der er god i luften, Ramon er vel det bedste bud? Men altså hvis vi skal hente Reese fordi han er god i luften, så kan vi lige så godt bruge Obbekjær. Men ja som du selv siger, en nødløsning. Der er ikke brug for flere af dem.

                Angående James så aner jeg intet om ham. Har aldrig set ham spille, har kun hørt i krogene at han netop skulle stærk, hurtig og god med bolden. Det er selvfølgelig et tyndt grundlag, det er også derfor jeg helst vil have Høegh. Han er netop god med bolden og rimelig med låget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                  Det siger faktisk rigtig meget om vores midtstoppere. Siden Tingager har vi ikke haft en der er god i luften, Ramon er vel det bedste bud? Men altså hvis vi skal hente Reese fordi han er god i luften, så kan vi lige så godt bruge Obbekjær. Men ja som du selv siger, en nødløsning. Der er ikke brug for flere af dem.
                  Ja, det synes jeg generelt er og har været et problem for os. Vi har ikke nogle at matche op med N'Doye, Onuachu eller hvem af de store hyl FCM ellers kommer med, og en som bare renser ud på de defensive dødbolde. Heller ikke et våben på de offensive for den sags skyld. Derfor kan jeg også godt tales varm på James, alene fordi at han nok vil kunne bringe den spidskompetence, og under alle omstændigheder, så skal én af de to forsvarere, som jeg forventer vi henter, helst være en stærk duelspiller, så vi også har sådan en.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    One Season wonder skal vi ikke sige under 1/2 sæson?
                    Han står noteret for fjorten (14) superliga kampe. De 9 som ind/udskiftet. Lad ham nu lige vise os noget først. Jeg er skeptisk ift han bliver en succes i FCM. Han ligner den berømte lottokupon.
                    Arhh, skulle vi nu ikke lige. Han var topscorer i U19 liga, kom allerede ind og viste sig flot frem til sidst i EfB's nedryknings sæson, var totalt afgørende for deres oprykning igen og topscorer i 1. division det år som højre kant. Han har jo aldrig rigtigt haft muligheden for at bevise sig på Superliga niveau, fordi EfB rykkede ned og han brændte så meget igennem, at han blev solgt til PL.

                    At man så ikke har selvindsigt nok til at se, at et skifte til Brighton nok ikke lige er det rigtige skridt ift. niveau og spillestil (eller man så i det mindste ikke har omgivet sig med rådgivere, der kan fortælle en det), det er dårlig karrieplanlægning, men siger ikke så meget om hans niveau ift at slå igennem i Superligaen. Selvfølgelig kan det kikse for ham, men han har potentialet til at spille sig til noget større end Superligaen igen (og det skal han desværre nok få forløst i FCM)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Ok, tak for svar. Jeg læser af og til lidt inde på ulvegraven, når jeg virkelig keder mig, og der har jeg aldrig læst noget videre negativt om ham. Og da det trods alt er begrænset hvad ham har spillet for FCM virker han lidt som en ubekendt størrelse, ihvertfald for mig. Derfor er han måske ikke det sikreste kort at satse på i forsvars kabalen, især ikke hvis Herning kræver meget for ham. Af de spillere der er blevet kædet sammen med os i sommers synes jeg dog stadig han lyder som den klart mest spændende og jeg vil ikke blive skuffet hvis vi henter ham som erstatning for AJA.
                      Når jeg har læst med derinde, som jeg også gør en sjælden gang, ser jeg heller ikke folk save ham midt over, men omvendt så blev han også hurtigt dømt ude og regnet for dødvægt i truppen, ligesom Søren Reese, så det siger vel også noget om, hvordan man anskuer hans niveau. Den præstation han leverede i sin hidtil sidste kamp for FCM, hvor de ryger ud af pokalen til Fremad Amager, og han sejler rundt på målet og bliver kørt rundt af deres angriber Iyede et par gange, virkede til at være sidste søm i kisten, hvor han beviste, at hans spil simpelthen er for fejlbehæftet til FCMs forventninger. Før det har han også haft nogle klare fejlbedømmelser i de kampe han har spillet mod Brøndby bl.a., som godt kunne have endt med at koste.

                      Nu ved jeg ikke, hvad du definerer som "spændende", men hvis du med "spændende" mener en spiller, hvor det er meget uvidst, hvad man kan forvente niveaumæssigt, og det kan ende med at blive både en dreng og en pige, så er jeg enig. Men hvis du med spændende mener en spiller, som man kan have flest forventninger til skal komme ind og hæve niveauet klart, så er jeg uenig. Nogle af de navne jeg kan huske vi var kædet sammen med i sommer til sammenligning:

                      Rasmus Thelander: Fast mand og profil på AaBs mesterhold, har været fast mand både hos Panathinaikos og Zürich, og en god håndfuld starter hos nr. 5 i Holland i sidste sæson.

                      Tom Pettersson: Mange års erfaring i Allsvenskan, fast mand på et succesfuldt hold i Östersund der vandt pokalen og endda gik videre fra EL-gruppespillet og gjorde det hæderligt mod Arsenal.

                      Andreas Maxsø: Masser af U-landskampe, FCNs bedste forsvarsspiller gennem flere sæsoner og fast mand hos Zürich, hvor man bl.a. slog Leverkusen og gik videre fra EL-gruppespillet.

                      Alle tre ovennævnte er i min definition mere "spændende" end James er, fordi at jeg synes, at de her spillere har vist ting på OBs niveau og højere endnu endda, der gør at man kan have forventninger til dem. James har tilbragt det meste af karrieren lidt inde og ude af startopstillingen hos nogle inferiøre hold i Ungarn, med undtagelse af en enkelt sæson, hvor han er fast mand hele vejen igennen, og så ender med at rykke ud af den bedste række med holdet. Og så en god halvsæson hos Fredericia oven i hatten. Det tåler altså ikke rigtigt sammenligning med de tre ovennævnte, i min verden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Når jeg har læst med derinde, som jeg også gør en sjælden gang, ser jeg heller ikke folk save ham midt over, men omvendt så blev han også hurtigt dømt ude og regnet for dødvægt i truppen, ligesom Søren Reese, så det siger vel også noget om, hvordan man anskuer hans niveau. Den præstation han leverede i sin hidtil sidste kamp for FCM, hvor de ryger ud af pokalen til Fremad Amager, og han sejler rundt på målet og bliver kørt rundt af deres angriber Iyede et par gange, virkede til at være sidste søm i kisten, hvor han beviste, at hans spil simpelthen er for fejlbehæftet til FCMs forventninger. Før det har han også haft nogle klare fejlbedømmelser i de kampe han har spillet mod Brøndby bl.a., som godt kunne have endt med at koste.

                        Nu ved jeg ikke, hvad du definerer som "spændende", men hvis du med "spændende" mener en spiller, hvor det er meget uvidst, hvad man kan forvente niveaumæssigt, og det kan ende med at blive både en dreng og en pige, så er jeg enig. Men hvis du med spændende mener en spiller, som man kan have flest forventninger til skal komme ind og hæve niveauet klart, så er jeg uenig. Nogle af de navne jeg kan huske vi var kædet sammen med i sommer til sammenligning:

                        Rasmus Thelander: Fast mand og profil på AaBs mesterhold, har været fast mand både hos Panathinaikos og Zürich, og en god håndfuld starter hos nr. 5 i Holland i sidste sæson.

                        Tom Pettersson: Mange års erfaring i Allsvenskan, fast mand på et succesfuldt hold i Östersund der vandt pokalen og endda gik videre fra EL-gruppespillet og gjorde det hæderligt mod Arsenal.

                        Andreas Maxsø: Masser af U-landskampe, FCNs bedste forsvarsspiller gennem flere sæsoner og fast mand hos Zürich, hvor man bl.a. slog Leverkusen og gik videre fra EL-gruppespillet.

                        Alle tre ovennævnte er i min definition mere "spændende" end James er, fordi at jeg synes, at de her spillere har vist ting på OBs niveau og højere endnu endda, der gør at man kan have forventninger til dem. James har tilbragt det meste af karrieren lidt inde og ude af startopstillingen hos nogle inferiøre hold i Ungarn, med undtagelse af en enkelt sæson, hvor han er fast mand hele vejen igennen, og så ender med at rykke ud af den bedste række med holdet. Og så en god halvsæson hos Fredericia oven i hatten. Det tåler altså ikke rigtigt sammenligning med de tre ovennævnte, i min verden.
                        Helt enig. James og Reese er simpelthen for uambitiøst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Når jeg har læst med derinde, som jeg også gør en sjælden gang, ser jeg heller ikke folk save ham midt over, men omvendt så blev han også hurtigt dømt ude og regnet for dødvægt i truppen, ligesom Søren Reese, så det siger vel også noget om, hvordan man anskuer hans niveau. Den præstation han leverede i sin hidtil sidste kamp for FCM, hvor de ryger ud af pokalen til Fremad Amager, og han sejler rundt på målet og bliver kørt rundt af deres angriber Iyede et par gange, virkede til at være sidste søm i kisten, hvor han beviste, at hans spil simpelthen er for fejlbehæftet til FCMs forventninger. Før det har han også haft nogle klare fejlbedømmelser i de kampe han har spillet mod Brøndby bl.a., som godt kunne have endt med at koste.

                          Nu ved jeg ikke, hvad du definerer som "spændende", men hvis du med "spændende" mener en spiller, hvor det er meget uvidst, hvad man kan forvente niveaumæssigt, og det kan ende med at blive både en dreng og en pige, så er jeg enig. Men hvis du med spændende mener en spiller, som man kan have flest forventninger til skal komme ind og hæve niveauet klart, så er jeg uenig. Nogle af de navne jeg kan huske vi var kædet sammen med i sommer til sammenligning:

                          Rasmus Thelander: Fast mand og profil på AaBs mesterhold, har været fast mand både hos Panathinaikos og Zürich, og en god håndfuld starter hos nr. 5 i Holland i sidste sæson.

                          Tom Pettersson: Mange års erfaring i Allsvenskan, fast mand på et succesfuldt hold i Östersund der vandt pokalen og endda gik videre fra EL-gruppespillet og gjorde det hæderligt mod Arsenal.

                          Andreas Maxsø: Masser af U-landskampe, FCNs bedste forsvarsspiller gennem flere sæsoner og fast mand hos Zürich, hvor man bl.a. slog Leverkusen og gik videre fra EL-gruppespillet.

                          Alle tre ovennævnte er i min definition mere "spændende" end James er, fordi at jeg synes, at de her spillere har vist ting på OBs niveau og højere endnu endda, der gør at man kan have forventninger til dem. James har tilbragt det meste af karrieren lidt inde og ude af startopstillingen hos nogle inferiøre hold i Ungarn, med undtagelse af en enkelt sæson, hvor han er fast mand hele vejen igennen, og så ender med at rykke ud af den bedste række med holdet. Og så en god halvsæson hos Fredericia oven i hatten. Det tåler altså ikke rigtigt sammenligning med de tre ovennævnte, i min verden.
                          Er der nogle af de tre der er realistiske at hente til OB? Ikke at jeg er uenig men ...

                          Linkede til nogle stykker fra Transfermarkt der enten er frie or. 1/1 eller til sommer .. et par nordiske landsholdsspillere eller U21 men kender dem ikke ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Helt enig. James og Reese er simpelthen for uambitiøst.
                            Helt enig, hellere Okore.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Er der nogle af de tre der er realistiske at hente til OB? Ikke at jeg er uenig men ...

                              Linkede til nogle stykker fra Transfermarkt der enten er frie or. 1/1 eller til sommer .. et par nordiske landsholdsspillere eller U21 men kender dem ikke ...
                              Nej, i dag er de ikke, da alle tre er i nye klubber. Men i sommers var de tydeligvis i spil, men valgte anderledes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Er der nogle af de tre der er realistiske at hente til OB? Ikke at jeg er uenig men ...

                                Linkede til nogle stykker fra Transfermarkt der enten er frie or. 1/1 eller til sommer .. et par nordiske landsholdsspillere eller U21 men kender dem ikke ...
                                Nok ikke længere, de har alle 3 fundet nye klubber sidenhen, men de var ikke desto mindre rygtet til OB af transferjournalister, og det var det diskussionen gik på.

                                Comment

                                Working...
                                X