Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så ramte Hyllegaard nyheden også de større sportsmedier. OB skriver med danmarksserie spiller

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...danmarksserien

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så ramte Hyllegaard nyheden også de større sportsmedier. OB skriver med danmarksserie spiller

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...danmarksserien
      Ikke superimponerende men sidst gik det jo fint ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Hans fart er rigtig vanvittig. En logisk signing, af det jeg har set til ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Hans fart er rigtig vanvittig. En logisk signing, af det jeg har set til ham

          Rommedahl var også hurtig

          Kan du ellers fortælle mere om ham ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


            Rommedahl var også hurtig

            Kan du ellers fortælle mere om ham ?
            Han har nærmest scoret i alle reserveholdskampe han har været med i det seneste år. Det er en indikator på at han kan et eller andet Dog gjorde Yao det samme.

            Fint at give chancen til en spiller med potentiale. Har et svagt punkt for den type spillere der ikke går den 'direkte' vej via et u-rækkerne i en Superliga klub

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


              Rommedahl var også hurtig

              Kan du ellers fortælle mere om ham ?
              Rommedahl er mest scorende og assisterende kant landsholdsspiller ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Jeg har aldrig set Hyldegaard spille, men hvad man hører, så lyder det interessant. Lokal og med spidskompetencer. Ja, hvorfor ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Jeg har aldrig set Hyldegaard spille, men hvad man hører, så lyder det interessant. Lokal og med spidskompetencer. Ja, hvorfor ikke.
                  Og ung. Mener han er omkring 18-19 år. Så der er masser af udviklingspotentiale

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og ung. Mener han er omkring 18-19 år. Så der er masser af udviklingspotentiale
                    Spændende, glæder mig til at se ham.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Spændende, glæder mig til at se ham.
                      Lynende hurtig. Minder meget om MJ

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Lynende hurtig. Minder meget om MJ
                        Vi kan nu også sagtens bruge en mand med fart i skoene
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Vi kan nu også sagtens bruge en mand med fart i skoene
                          Synes også det lyder fornuftigt, hvis vi antager at AK er fortid inden længe. AK kan ikke bringe noget de angribere vi har kan i forvejen. Hyllegaard til en løn som nok er 4-5 gange lavere end AK's kan, med sin fart give os en anden dimension og give modstanderens forsvar noget andet at forholde sig til.
                          jeg synes ofte det fungerede fint at bringe MJ. Det var tydeligt at han havde mangler teknisk og fysisk, men hans fart alene kunne skræmme livet af mange og det håber jeg hyllegaard kan gøre ligeså fint. Han skal selvfølgelig have chancen som ung fynbo, når han har gjort det så flot for reserverne uden at have sin daglige gang hernede.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Synes også det lyder fornuftigt, hvis vi antager at AK er fortid inden længe. AK kan ikke bringe noget de angribere vi har kan i forvejen. Hyllegaard til en løn som nok er 4-5 gange lavere end AK's kan, med sin fart give os en anden dimension og give modstanderens forsvar noget andet at forholde sig til.
                            jeg synes ofte det fungerede fint at bringe MJ. Det var tydeligt at han havde mangler teknisk og fysisk, men hans fart alene kunne skræmme livet af mange og det håber jeg hyllegaard kan gøre ligeså fint. Han skal selvfølgelig have chancen som ung fynbo, når han har gjort det så flot for reserverne uden at have sin daglige gang hernede.
                            Jeg syntes nu stadig at AK skal erstattes udefra. De nuværende 3 og en ung udviklingsspiller fra Danmarksserien er ikke nok.
                            Og mon ikke lønforskellen er noget mere end 4-5 gange. Tvivler på de unge får mere end 25.000-35.000kr i grundløn.

                            Jeg hørte et tal fra Barrets første kontrakt og der tænkte jeg næsten at det var løgn og godt de havde så meget fritid, da der så var tid til at have et fritidsjob ved siden af fodbolden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ
                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-dyrere-trup/

                              Klamme-AaB opruster på budgettet. Trilles der fortsat bare tommelfingre i Ådalen? Hvad bliver vores respons? Jeg brækker mig over, at OB altid er en klub, der reagerer på, hvad omgivelserne foretager sig i stedet for selv at søge nye veje og gå forrest.
                              Det sidste er jeg meget enig i. Vi er sgu aldrig first,second eller third movers på noget som helst i DK
                              Vores respons bliver nok den nye strategi for OSE og OB der skulle være på trapperne. Vi må se hvor revolutionerende det bliver

                              Men skal vi nu ikke glæde os over alle de gode ting der sker pt?

                              * Nyt superligahus klar indenfor få måneder
                              * Ny bane 1 med dræn klar til foråret
                              * Nyt træningsbaner klar på kløvermosevej til foråret hvor OB får det hele for sig selv
                              * Spiideo analyse på kunstbaner samt LED skærme i Ådalen
                              * Cafeteria i Ådalen renoveret mm som skulle medvirke til bedre atmosfære
                              * VI FÅR SNART EN NY SPORTSDIREKTØR!!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det sidste er jeg meget enig i. Vi er sgu aldrig first,second eller third movers på noget som helst i DK
                                Vores respons bliver nok den nye strategi for OSE og OB der skulle være på trapperne. Vi må se hvor revolutionerende det bliver

                                Men skal vi nu ikke glæde os over alle de gode ting der sker pt?

                                * Nyt superligahus klar indenfor få måneder
                                * Ny bane 1 med dræn klar til foråret
                                * Nyt træningsbaner klar på kløvermosevej til foråret hvor OB får det hele for sig selv
                                * Spiideo analyse på kunstbaner samt LED skærme i Ådalen
                                * Cafeteria i Ådalen renoveret mm som skulle medvirke til bedre atmosfære
                                * VI FÅR SNART EN NY SPORTSDIREKTØR!!!

                                Comment

                                Working...
                                X