Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg synes bare vi har set tendenser til at dem vi gerne vil forlænge med, dem får vi styr på i god tid. Ryan, Jjt og tverskov fik vi underskrift på i sommers og vi ved at der også er snakket forlængelse med barrett. Det er selvfølgelig en mulighed at Leeuwin også sonderer terrænet, men jeg tror at vi bruger januarvinduet til at finde noget andet. Lykkedes det ikke så forlænges der, lykkedes det så siger vi tak for indsatsen til sommer.
    Men de 3 har også bare en helt anden alder. Og er alle 3 fra Danmark.
    Ramon er 32 og fra Holland. Han gider ikke sidde på bænken i et fremmed land og OB gider ikke have en 32 årig på bænken.
    Så alt logik siger at man skal vente til en gang i foråret.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Men de 3 har også bare en helt anden alder. Og er alle 3 fra Danmark.
      Ramon er 32 og fra Holland. Han gider ikke sidde på bænken i et fremmed land og OB gider ikke have en 32 årig på bænken.
      Så alt logik siger at man skal vente til en gang i foråret.
      Al logik bortset fra at man er i fri konkurrence med alle andre klubber på det tidspunkt.
      jeg er med på at det giver fin mening, at man er i lidt bedre tid med at skrive kontrakt med de øvrige nævnte spillere, men var man omvendt fra OB's side overbevist om at leeuwin også skal tegne forsvarskæden fra næste sæson, så tror jeg bare den kontrakt var underskrevet.
      Men jeg er helt med på at døren slet ikke er smækket i. Jeg håber og tror bare OB har ambitioner om at hente en ind med flere perspektiver end en 32-årig.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Al logik bortset fra at man er i fri konkurrence med alle andre klubber på det tidspunkt.
        jeg er med på at det giver fin mening, at man er i lidt bedre tid med at skrive kontrakt med de øvrige nævnte spillere, men var man omvendt fra OB's side overbevist om at leeuwin også skal tegne forsvarskæden fra næste sæson, så tror jeg bare den kontrakt var underskrevet.
        Men jeg er helt med på at døren slet ikke er smækket i. Jeg håber og tror bare OB har ambitioner om at hente en ind med flere perspektiver end en 32-årig.
        Tænker det er en chance man tager. Kan jo også være at man beslutter sig i December.

        Hvis OB har ambitioner skal de da netop forlænge med Ramon som har været klasse i næsten alle kampe. I min verden har han været vores bedste defensive spiller i 3- Back kæden i denne sæson. Jeg tror de forlænger med 1 år i løbet af de næste måneder

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Al logik bortset fra at man er i fri konkurrence med alle andre klubber på det tidspunkt.
          jeg er med på at det giver fin mening, at man er i lidt bedre tid med at skrive kontrakt med de øvrige nævnte spillere, men var man omvendt fra OB's side overbevist om at leeuwin også skal tegne forsvarskæden fra næste sæson, så tror jeg bare den kontrakt var underskrevet.
          Men jeg er helt med på at døren slet ikke er smækket i. Jeg håber og tror bare OB har ambitioner om at hente en ind med flere perspektiver end en 32-årig.
          Nu er der jo unge folk fra egne rækker på vej. Det grænser til aldersdiskrimision med din omtale af Ramon. Han er jo yngre end Ronaldo.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Nu er der jo unge folk fra egne rækker på vej. Det grænser til aldersdiskrimision med din omtale af Ramon. Han er jo yngre end Ronaldo.
            Haha. Ja det kan sagtens lyde sådan, men: jeg er vild med Ramon og har intet imod ældre spillere generelt. Jeg synes bare at hvis der skal forlænges med spillere i den aldersklasse, så skal de være essentielle for holdet. Jeg synes ikke Ramon er essentiel nok til at vi ikke skal afsøge markedet for noget mere perspektivrigt.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Haha. Ja det kan sagtens lyde sådan, men: jeg er vild med Ramon og har intet imod ældre spillere generelt. Jeg synes bare at hvis der skal forlænges med spillere i den aldersklasse, så skal de være essentielle for holdet. Jeg synes ikke Ramon er essentiel nok til at vi ikke skal afsøge markedet for noget mere perspektivrigt.
              Fair nok. Vi har heldigvis lov til at se lidt forskelligt på tingene. Hvis OB formår at hente fra en højere hylde end Ramon så er det fint. Tvivler bare på det sker.

              Comment


                #82
                Hvad med en Asger Strømgaard Sørensen, som gør det godt i 2. Bundesliga... men holdet ligger dårligt til i tabellen ?

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Fair nok. Vi har heldigvis lov til at se lidt forskelligt på tingene. Hvis OB formår at hente fra en højere hylde end Ramon så er det fint. Tvivler bare på det sker.
                  Uha bedømt på i dag er hylden ikke så høj

                  Comment


                    #84
                    Ramon har været god for os på mange måder, men hvis vi skal løfte niveauet, mener jeg ikke, at vi skal bygge videre på ham - bla pga alder.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Uha bedømt på i dag er hylden ikke så høj
                      Ingen er ufejlbarlige. Tvivler bare på OB er i stand til at hente fra en højere hylde.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                        Ramon har været god for os på mange måder, men hvis vi skal løfte niveauet, mener jeg ikke, at vi skal bygge videre på ham - bla pga alder.
                        Der er ingen i det forsvar der er værd at bygge videre på. Der skal hentes 3 nye cf til næste sæson. Og en ny venstre back.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Der er ingen i det forsvar der er værd at bygge videre på. Der skal hentes 3 nye cf til næste sæson. Og en ny venstre back.
                          Come on Kielberg...... Det er sgu for useriøst. Vi har et glimrende forsvar i superliga forstand

                          Comment


                            #88
                            Kan være der er nogle brugere herinde der kan få deres våde drøm om Mayron George opfyldt her til vinter. Han fortsætter nok ikke i Vålerenga i hvert fald, hvor han har siddet på bænken hele kampen i 5 ud af deres sidste 6 kampe. Til gengæld har den gode Mohammed Fellah fået flere indhop fra samme bænk i de kampe.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Kan være der er nogle brugere herinde der kan få deres våde drøm om Mayron George opfyldt her til vinter. Han fortsætter nok ikke i Vålerenga i hvert fald, hvor han har siddet på bænken hele kampen i 5 ud af deres sidste 6 kampe. Til gengæld har den gode Mohammed Fellah fået flere indhop fra samme bænk i de kampe.
                              Det er jo grotesk at fellah står foran en som George, selvom de selvfølgelig nok ikke helt spiller samme position.
                              George ville nok ikke passe ideelt ind i forhold til vores måde at ville spille på, men som vi spiller i øjeblikket, hvor pasningsspillet ikke rigtig flyder, så ville han være god at slå den op på. Ellers ville han nok primært være en stærk breddespiller, som kunne sendes ind til at fylde i feltet, når vi jagter et resultat. Den type synes jeg så også vi savner!
                              ​​​​

                              Comment


                                #90
                                Vi skal have en ny ind i stedet for Marco Lund - det er helt sikkert. Jeg håber selvfølgelig meget på, at afløserens navner rimer på Daniel Høegh... Eller.. at det ER Daniel Høegh, men mindre kan også gøre det.

                                Og så er det essentielt at vi får en ny motor på midtbanen, der fylder mere end Jens Jakob. Jeg kan sgu ellers godt lide ham, men han er da gået fuldkommen i stå.

                                Comment

                                Working...
                                X