Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan han ikke også komme hjem på noget forskerordning eller lign med lav skat når man har været i udlandet mere end 5 år?
    Det må være sommeren 2020 hvis den ordning stadig eksisterer
    Jo, det er vist efter 3 år. Det kunne sikkert hjælpe lidt på det ja.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

      Nåå, ja fra sommer af ja, på den måde

      Men mon ikke han nok skal få noget spiletid. Hvilket jo selvfølgelig også kun er godt, hvis vi henter ham.
      Frygter/håber det ikke bliver meget. Kunne jo motivere ham til et hurtigt skifte

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Jo, det er vist efter 3 år. Det kunne sikkert hjælpe lidt på det ja.
        Hvis det er efter 3 år skulle det jo fjerne lidt af problemstillingen ved at vende hjem. Altså økonomien

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hvis det er efter 3 år skulle det jo fjerne lidt af problemstillingen ved at vende hjem. Altså økonomien
          Det er 10 år

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

            Det er 10 år
            Ja okay. Så kommer den ikke i spil uanset hvad

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Spørgsmålet er om vi ikke burde gå efter Daniel her til vinter. Det giver os muligheden for at se hvordan puslespillet kan gå op til sommer hvis en eller flere af de faste 3 forlader os. Så skal vi ikke starte forfra og måske få en Høegh hjem der ikke har spillet kampe i 1 år.
              En klub med top ambitioner ville forsøge. Om det lykkedes er nok et spørgsmål om timing og økonomi
              Så kan man tale om en afskedsgave fra JH ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Så kan tale om en afskedsgave fra JH ...
                Han skal da være mere end velkommen

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Det er 10 år
                  Præcis. Man kan ikke fortænke manden i at trække den til sommer på den sikkert ganske udmærkede kontrakt han har nu, og så score en fin sign on fee (hos os forhåbentlig) til sommer. Vil han hjem nu her til sommer, så er han jo højst sandsynligt igang med sin sidste rigtig lukrative kontrakt.
                  Men man har da altid et håb om at han brænder så meget efter at vende hjem igen, at han hellere går på kompromis med pengene for at blive OB'er igen.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Præcis. Man kan ikke fortænke manden i at trække den til sommer på den sikkert ganske udmærkede kontrakt han har nu, og så score en fin sign on fee (hos os forhåbentlig) til sommer. Vil han hjem nu her til sommer, så er han jo højst sandsynligt igang med sin sidste rigtig lukrative kontrakt.
                    Men man har da altid et håb om at han brænder så meget efter at vende hjem igen, at han hellere går på kompromis med pengene for at blive OB'er igen.
                    Til sommer vil jo også være fint nok. Jeg frygter så bare vi får en DH der skal bruge 6+ måneder på at finde sin topform.
                    At han gerne vil have det sidste ud af sin udenlands kontrakt der nok indeholder et pænt beløb ved afslutning kan jeg sagtens forstå.

                    Vi kan jo også sagtens klare os uden ham i denne sæson. Jeg lagde bare op til at det optimale for os ville være her til vinter så man kunne finde den perfekte konstellation og om det så var nødvendigt at forlænge med Leeuwin eller om der var plads til at sælge Tverskov/Marco..

                    Comment


                      #70
                      OC

                      RJL - Ramon - Tverskov - Høegh - JBL/ny (såfremt der ikke kan forlænges)

                      Kløve - Drachmann - Opondo/Jebali

                      Sander - Bashkim

                      Ville være en spændende starter i næste sæson, evt. med en udskiftning af Kløve til fordel for en ny større midtbaneprofil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        OC

                        RJL - Ramon - Tverskov - Høegh - JBL/ny (såfremt der ikke kan forlænges)

                        Kløve - Drachmann - Opondo/Jebali

                        Sander - Bashkim

                        Ville være en spændende starter i næste sæson, evt. med en udskiftning af Kløve til fordel for en ny større midtbaneprofil.
                        Ja det vil bestemt være et stærkt hold i superliga sammenhæng. Men som du også skriver burde vi finde en midtbaneprofil foran Drachmann på 8`eren. Jebali som 8´er tror jeg ikke på. Vi har også set i denne sæson at 3-4-5 skader er normalt og en bred trup er altafgørende for at få de sidste % over på vores side

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Til sommer vil jo også være fint nok. Jeg frygter så bare vi får en DH der skal bruge 6+ måneder på at finde sin topform.
                          At han gerne vil have det sidste ud af sin udenlands kontrakt der nok indeholder et pænt beløb ved afslutning kan jeg sagtens forstå.

                          Vi kan jo også sagtens klare os uden ham i denne sæson. Jeg lagde bare op til at det optimale for os ville være her til vinter så man kunne finde den perfekte konstellation og om det så var nødvendigt at forlænge med Leeuwin eller om der var plads til at sælge Tverskov/Marco..
                          Det vil også klart være det mest optimale. Jeg tror sådan set også at OB kigger efter en spiller som Høegh og nogen i den klasse, fordi man ved at uret tikker og det derfor vil være bedre at få en yngre klassespiller ind, i stedet for at forlænge med Leeuwin og risikere at der går KEP i den. Havde man ville forlænge med Leeuwin, så tror jeg det var gjort. Det kan nås endnu, men tvivler på det er plan A

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det vil også klart være det mest optimale. Jeg tror sådan set også at OB kigger efter en spiller som Høegh og nogen i den klasse, fordi man ved at uret tikker og det derfor vil være bedre at få en yngre klassespiller ind, i stedet for at forlænge med Leeuwin og risikere at der går KEP i den. Havde man ville forlænge med Leeuwin, så tror jeg det var gjort. Det kan nås endnu, men tvivler på det er plan A
                            Jeg tror man seriøst overvejer at forlænge med Leeuwin. Måske bare for 1 år. Det er en god,nem og økonomisk fin løsning. Så holder man kontinuiteten da Tverskov og/eller Marco Lund sagtens kan ryge til sommer

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tror man seriøst overvejer at forlænge med Leeuwin. Måske bare for 1 år. Det er en god,nem og økonomisk fin løsning. Så holder man kontinuiteten da Tverskov og/eller Marco Lund sagtens kan ryge til sommer
                              Jeg synes bare vi har set tendenser til at dem vi gerne vil forlænge med, dem får vi styr på i god tid. Ryan, Jjt og tverskov fik vi underskrift på i sommers og vi ved at der også er snakket forlængelse med barrett. Det er selvfølgelig en mulighed at Leeuwin også sonderer terrænet, men jeg tror at vi bruger januarvinduet til at finde noget andet. Lykkedes det ikke så forlænges der, lykkedes det så siger vi tak for indsatsen til sommer.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg synes bare vi har set tendenser til at dem vi gerne vil forlænge med, dem får vi styr på i god tid. Ryan, Jjt og tverskov fik vi underskrift på i sommers og vi ved at der også er snakket forlængelse med barrett. Det er selvfølgelig en mulighed at Leeuwin også sonderer terrænet, men jeg tror at vi bruger januarvinduet til at finde noget andet. Lykkedes det ikke så forlænges der, lykkedes det så siger vi tak for indsatsen til sommer.
                                Kan virkelig ikke se noget godt argument på nuværende tidspunkt, for ikke at forlænge med Ramon. Ellers er det fordi OB har en af de helt store fisk på krogen.
                                Jeg synes Ramon har været bedste CF det sidste 1 1/2 år. Og jeg tvivler på han bliver erstattet af en bedre spiller til sommer. Der er ikke mange i superligaen jeg hellere ville have i stedet for ham.

                                Comment

                                Working...
                                X