Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja hans mål i Esbjerg var også bare et tap-in Come on... Du bestemte dig jo fra 1. Dag at han ikke blev en succes
    Min bedømmelse er på baggrund af det han har vist indtil nu, men jeg kan jo sagtens tage fejl.
    Helt klart et godt mål, uden tvivl!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      Min bedømmelse er på baggrund af det han har vist indtil nu, men jeg kan jo sagtens tage fejl.
      Helt klart et godt mål, uden tvivl!
      Og set fra min side har han samlet været bedste OB`er de sidste 4 kampe. Og ikke kun pga han mål.

      Men selvom Jebali måske ikke får verdens bedste debut kunne man godt se tegningen til noget stort

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ved du har et højere niveau...
        Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
        Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

        Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

        Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
        Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jebali kan noget, der er mere end ham end der er i "tap-in-Svendsen" :)!
          Hvis det holder stik bliver det en sjov sæson. Men din hitrate flugter vel tøffede

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Syntes altså laaaaaangt fra vi dominerer i næsten 90 min andlox Men meget enig mht Opondo
            Men nu ret nøgternt vurderet: synes vi kontrollerede kampen i store dele. Faktisk kom Randers kun med én rigtig giftig kontra i første halvleg hvor Oliver viste sin klasse. Vi pressede de hård de første 30 minutter derefter kom de op men uden at kunne skabe meget.
            Efter vores scoring overladt vi Randers alt for meget men havde aldrig følelse at Randers ville blive rigtig farligt. Synes vi havde kontrollen også i den del af kampen selvom vi kunne have gået hårder efter den anden scoring
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
              Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

              Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

              Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
              Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
              Ja, for simple mål tæller jo kun det halve..
              Derudover har Sander en glimrende aktion, hvor han også får sendt en god afslutning afsted, han indgår godt i spillet i mange sekvenser, og han har generelt et godt drev med bolden. Og så kæmper han for sagen.

              Comment


                Hvorfor bliver TV3 kommentatorerne ved med at sige MOM er valgt af publikum?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                  Hvorfor bliver TV3 kommentatorerne ved med at sige MOM er valgt af publikum?
                  Er den ikke det på stadion da?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det er sådan en albue som den Lund leverer der som jeg tænker på Chuck, han spiller virkelig svinsk.
                    Hemmingsen den yngre spillede svinsk, Ziegler i høj grad, Moseby til tider, Ramos altid. Lund spiller ikke svinsk, men fysisk. Hvad med Riis albue, det kommenterer du ikke på. Hvor objektivt er det ?
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Er den ikke det på stadion da?
                      Fan panelet mener jeg, så publikum, bare ikke alle...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Hemmingsen den yngre spillede svinsk, Ziegler i høj grad, Moseby til tider, Ramos altid. Lund spiller ikke svinsk, men fysisk. Hvad med Riis albue, det kommenterer du ikke på. Hvor objektivt er det ?
                        Jeg er enig i at OL ikke spiller svinsk - han har altid fuld fokus på bolden og går imø ikke efter at nedlægge nogen. Det gjorde RFC heller ikke i går, men der var meget fight, men imø ingen onde hensigter.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Fortjent sejr trods lidt hakkende spil til tider. Sander og Baskim gør det godt, men de mangler stadig lidt i sammenspillet.
                          Tverskov hænger stadig i bremsen og laver unødvendige fejl. Oli Lund vinder alt i luften og er i dag bedre end Barrett har været de sidste par kampe. Fuldgod vikar.
                          Det synes jeg lyder rigtigt - fortjent fordi vi har minimum 50% spil, flest hjørnespark m.m. Spillet var bestemt ikke poleret hele tiden, men dertil og sige at det var en ufortjent sejr er der langt. Ingen kunne have brokket sig over uafgjort, men OB var i begge ender af banen skarpest i de sekvenser det var påkrævet. Det alene gør sejren fortjent.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
                            Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

                            Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

                            Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
                            Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
                            Uagtet om det er Jon Dahl tapins eller ej så kræver det stadig en angriber der kan læse spillet og placere sig korrekt samt at være kold nok til at tappe den ind ... det har manglet ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
                              Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

                              Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

                              Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
                              Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
                              Hvad mangler du ude på banen fra ham? Der er nogle relationer som ikke sidder helt med Bashkim endnu. Men generelt holder han godt fast i bolden, har også vist at han kan drible sin mand og så er han meget placeringsstærk. Han vinder endda overraskende mange hovedstødsdueller trods hans ringe størrelse. Og nå ja, så har han vist at han er en fremragende afsluttet. Ja, der har været nemme mål, men også flotte mål og gode afslutninger (fx i dag) som bliver meget farlige, selv fra ufarlige steder.
                              Jeg tror personligt væsentligt mere på Sander end Jebali, selvom jeg håber begge to slår igennem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Hemmingsen den yngre spillede svinsk, Ziegler i høj grad, Moseby til tider, Ramos altid. Lund spiller ikke svinsk, men fysisk. Hvad med Riis albue, det kommenterer du ikke på. Hvor objektivt er det ?
                                Hvad med Brian Steen og Tøfting da de var her? Kan ikke rigtig huske det.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X