Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.
Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.
Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Syntes altså laaaaaangt fra vi dominerer i næsten 90 min andlox Men meget enig mht Opondo
Men nu ret nøgternt vurderet: synes vi kontrollerede kampen i store dele. Faktisk kom Randers kun med én rigtig giftig kontra i første halvleg hvor Oliver viste sin klasse. Vi pressede de hård de første 30 minutter derefter kom de op men uden at kunne skabe meget.
Efter vores scoring overladt vi Randers alt for meget men havde aldrig følelse at Randers ville blive rigtig farligt. Synes vi havde kontrollen også i den del af kampen selvom vi kunne have gået hårder efter den anden scoring
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.
Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.
Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
Ja, for simple mål tæller jo kun det halve..
Derudover har Sander en glimrende aktion, hvor han også får sendt en god afslutning afsted, han indgår godt i spillet i mange sekvenser, og han har generelt et godt drev med bolden. Og så kæmper han for sagen.
Det er sådan en albue som den Lund leverer der som jeg tænker på Chuck, han spiller virkelig svinsk.
Hemmingsen den yngre spillede svinsk, Ziegler i høj grad, Moseby til tider, Ramos altid. Lund spiller ikke svinsk, men fysisk. Hvad med Riis albue, det kommenterer du ikke på. Hvor objektivt er det ?
Hemmingsen den yngre spillede svinsk, Ziegler i høj grad, Moseby til tider, Ramos altid. Lund spiller ikke svinsk, men fysisk. Hvad med Riis albue, det kommenterer du ikke på. Hvor objektivt er det ?
Jeg er enig i at OL ikke spiller svinsk - han har altid fuld fokus på bolden og går imø ikke efter at nedlægge nogen. Det gjorde RFC heller ikke i går, men der var meget fight, men imø ingen onde hensigter.
Fortjent sejr trods lidt hakkende spil til tider. Sander og Baskim gør det godt, men de mangler stadig lidt i sammenspillet.
Tverskov hænger stadig i bremsen og laver unødvendige fejl. Oli Lund vinder alt i luften og er i dag bedre end Barrett har været de sidste par kampe. Fuldgod vikar.
Det synes jeg lyder rigtigt - fortjent fordi vi har minimum 50% spil, flest hjørnespark m.m. Spillet var bestemt ikke poleret hele tiden, men dertil og sige at det var en ufortjent sejr er der langt. Ingen kunne have brokket sig over uafgjort, men OB var i begge ender af banen skarpest i de sekvenser det var påkrævet. Det alene gør sejren fortjent.
Uagtet om det er Jon Dahl tapins eller ej så kræver det stadig en angriber der kan læse spillet og placere sig korrekt samt at være kold nok til at tappe den ind ... det har manglet ...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Hvad mangler du ude på banen fra ham? Der er nogle relationer som ikke sidder helt med Bashkim endnu. Men generelt holder han godt fast i bolden, har også vist at han kan drible sin mand og så er han meget placeringsstærk. Han vinder endda overraskende mange hovedstødsdueller trods hans ringe størrelse. Og nå ja, så har han vist at han er en fremragende afsluttet. Ja, der har været nemme mål, men også flotte mål og gode afslutninger (fx i dag) som bliver meget farlige, selv fra ufarlige steder.
Jeg tror personligt væsentligt mere på Sander end Jebali, selvom jeg håber begge to slår igennem.
Hvad med Brian Steen og Tøfting da de var her? Kan ikke rigtig huske det.
Comment