Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Uagtet om det er Jon Dahl tapins eller ej så kræver det stadig en angriber der kan læse spillet og placere sig korrekt samt at være kold nok til at tappe den ind ... det har manglet ...
    Det er så rigtigt, til sammenligning havde AK næppe været på de steder hvor Sander har lavet sine tap-ins. Han læser spillet godt, rykker på det og kommer i gode positioner. Han var i mindst en situation i går også bolderobre og han havde også et par fine returløb.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er så rigtigt, til sammenligning havde AK næppe været på de steder hvor Sander har lavet sine tap-ins. Han læser spillet godt, rykker på det og kommer i gode positioner. Han var i mindst en situation i går også bolderobre og han havde også et par fine returløb.
      Placeringsevne er den vigtigste egenskab for en angriber, og hvis målene er nemme, er det netop udtryk for klasse, fordi han kommer frem til situationer, hvor modstandernes forsvar er udspillet. At kritisere en angriber for at score mange nemme mål, er simpelthen....skal jeg finde et pænt ord må det vel være "uvidenhed".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Hvad mangler du ude på banen fra ham? Der er nogle relationer som ikke sidder helt med Bashkim endnu. Men generelt holder han godt fast i bolden, har også vist at han kan drible sin mand og så er han meget placeringsstærk. Han vinder endda overraskende mange hovedstødsdueller trods hans ringe størrelse. Og nå ja, så har han vist at han er en fremragende afsluttet. Ja, der har været nemme mål, men også flotte mål og gode afslutninger (fx i dag) som bliver meget farlige, selv fra ufarlige steder.
        Jeg tror personligt væsentligt mere på Sander end Jebali, selvom jeg håber begge to slår igennem.
        Jeg synes han taber bolden for nemt, mangler lidt teknisk og er ikke specielt synlig, men jeg var overrasket over afslutningen mod Esbjerg, da han jo ikke havde scoret andet end 2 meget lette mål og så intet i adskillige kampe i Sverige og Norge før det.
        Det er helt fint at lave tap-ins, men der er bare ikke så mange af dem over en sæson.

        Jeg kan sagtens tage fejl, men folk er hurtige til at hylde en spiller, bare han scorer ... foreløbig ser jeg det som en outlier med de mål, netop fordi han skal gøre meget lidt for dem og så er det muligt at han fortsætter og viser mere ude på banen.
        Lad os snakkes ved efter første runde er færdigspillet, så er der mere eller mindre renset for tilfældigheder etc.

        Jebali tror jeg mere på, hvis han er motiveret ... der er mere bold i ham.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Jeg synes han taber bolden for nemt, mangler lidt teknisk og er ikke specielt synlig, men jeg var overrasket over afslutningen mod Esbjerg, da han jo ikke havde scoret andet end 2 meget lette mål og så intet i adskillige kampe i Sverige og Norge før det.
          Det er helt fint at lave tap-ins, men der er bare ikke så mange af dem over en sæson.

          Jeg kan sagtens tage fejl, men folk er hurtige til at hylde en spiller, bare han scorer ... foreløbig ser jeg det som en outlier med de mål, netop fordi han skal gøre meget lidt for dem og så er det muligt at han fortsætter og viser mere ude på banen.
          Lad os snakkes ved efter første runde er færdigspillet, så er der mere eller mindre renset for tilfældigheder etc.

          Jebali tror jeg mere på, hvis han er motiveret ... der er mere bold i ham.
          Jeg synes, som kommentatorerne også fremhævede igår at han arbejder godt for holdet derudover så scorer man jo også kun på tap-ins hvis man: 1. Står på det rigtige sted og 2 har den rette timing i sine løb
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Synes bare det er et lidt sjovt navn (ja, det var lidt provkerende :) ) og så ER det jo faktisk det meste af det han har lavet, bortset fra det helt sikkert gode mål.
            Men lad os se til vinter, eller sommer ... hvis han har præsteret har jeg jo set forkert.

            Jeg forholder mig altid meget til hvordan målene bliver scoret, som da Jørgensen blev topscorer for Feyenoord og faktisk også i Eredivisie ... antallet så imponerende ud, men det var en overvældende mængde meget simple mål.

            Jeg tror Svendsen får det svært, ude på banen ser det ikke imponerende ud ... sådan ser jeg det.
            Jebali har noget andet og mere, der ser jeg langt større chance for succes.
            Hvis han laver 20+ tap ins i denne sæson, så skal du ikke høre den mindste smule brok herfra.
            Nogle vil påstå at man nemmere kan træne sit spark, teknik etc., end man kan træne den målnæse, som SS har demonstreret so far

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg synes han taber bolden for nemt, mangler lidt teknisk og er ikke specielt synlig, men jeg var overrasket over afslutningen mod Esbjerg, da han jo ikke havde scoret andet end 2 meget lette mål og så intet i adskillige kampe i Sverige og Norge før det.
              Det er helt fint at lave tap-ins, men der er bare ikke så mange af dem over en sæson.

              Jeg kan sagtens tage fejl, men folk er hurtige til at hylde en spiller, bare han scorer ... foreløbig ser jeg det som en outlier med de mål, netop fordi han skal gøre meget lidt for dem og så er det muligt at han fortsætter og viser mere ude på banen.
              Lad os snakkes ved efter første runde er færdigspillet, så er der mere eller mindre renset for tilfældigheder etc.

              Jebali tror jeg mere på, hvis han er motiveret ... der er mere bold i ham.
              Synes han er teknisk stærk og hurtig. Har en fantastisk afslutning langt udefra helt oppe i krogen, som Randers målmanden flot får snittet forbi.
              Tror han kommer til at score fra distancen et par gange i løbet af sæsonen.
              Jebali kender jeg intet til, og gjorde ingen væsen af sig de 15 min han var inde. Virker lidt lad og uinteresseret. Vi får se når han kommer i form, og det bliver vådt koldt og klamt til vinter.
              Har lidt på fornemmelsen han ikke tager sin fodbold helt seriøst.
              Skifter ofte klub og falder i niveau over tid. Men han skal være velkommen til at score +10 mål pr sæson, så der kan blive et godt salg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                Hvad med Brian Steen og Tøfting da de var her? Kan ikke rigtig huske det.
                Husker ikke meget om Tøffe i striwet, men BSN kunne man godt slå sig på, og flækkede du hans holdkammerat, så skulle du altså rende og kigge dig over skulderen resten af kampen
                Jeg synes faktisk alt for mange ser BSN som en skraldemand - jeg synes han kunne meget mere end det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Synes han er teknisk stærk og hurtig. Har en fantastisk afslutning langt udefra helt oppe i krogen, som Randers målmanden flot får snittet forbi.
                  Tror han kommer til at score fra distancen et par gange i løbet af sæsonen.
                  Jebali kender jeg intet til, og gjorde ingen væsen af sig de 15 min han var inde. Virker lidt lad og uinteresseret. Vi får se når han kommer i form, og det bliver vådt koldt og klamt til vinter.
                  Har lidt på fornemmelsen han ikke tager sin fodbold helt seriøst.
                  Skifter ofte klub og falder i niveau over tid. Men han skal være velkommen til at score +10 mål pr sæson, så der kan blive et godt salg.
                  Jebali har nu en rigtig fin aktion, hvor han med et hurtigt fodskifte efterlader en Randers-mand på bagdelen og får sendt en nogenlunde afslutning afsted. Udover det har du ret i, at hans aktioner mangler noget skarphed, men synes det var tydeligt nok at han er teknisk dygtig. Men ja, Sander synes jeg bestemt spillede en mere end godkendt kamp, og jeg kan i hvert fald sagtens forestille mig at Sander-Bashkim-Jebali kan blive rigtig, rigtig giftigt, hvis de får samspillet til at køre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Jebali har nu en rigtig fin aktion, hvor han med et hurtigt fodskifte efterlader en Randers-mand på bagdelen og får sendt en nogenlunde afslutning afsted. Udover det har du ret i, at hans aktioner mangler noget skarphed, men synes det var tydeligt nok at han er teknisk dygtig. Men ja, Sander synes jeg bestemt spillede en mere end godkendt kamp, og jeg kan i hvert fald sagtens forestille mig at Sander-Bashkim-Jebali kan blive rigtig, rigtig giftigt, hvis de får samspillet til at køre.
                    Så godt han sendte Randers spilleren efter pølser og fik en afslutning på. Men ellers ret anonymt indhop. Vi må se hvad han er for en bandit når Janus Blond har fået ham i form.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Så godt han sendte Randers spilleren efter pølser og fik en afslutning på. Men ellers ret anonymt indhop. Vi må se hvad han er for en bandit når Janus Blond har fået ham i form.
                      Ja,det var en aktion, ærgerligt at afslutningen manglede lidt præcision, det så helt Rasmus Jönssonsk ud.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Så godt han sendte Randers spilleren efter pølser og fik en afslutning på. Men ellers ret anonymt indhop. Vi må se hvad han er for en bandit når Janus Blond har fået ham i form.
                        Enig - vi har før haft dygtige teknikere, der ikke fik det til at fungere (hej Darko), men om ikke andet synes jeg det viser, at han har evner. Jeg er i hvert fald spændt på at se, hvad det kan blive til, når han kommer kommer i form for alvor.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Ja,det var en aktion, ærgerligt at afslutningen manglede lidt præcision, det så helt Rasmus Jönssonsk ud.
                          Det må du end ikke spøge med.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Det må du end ikke spøge med.
                            uanset hvilket forhold der er til Jönsson, så lavede han nu nogen flotte må lnår han trak ind i banen fra venstre kant.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              uanset hvilket forhold der er til Jönsson, så lavede han nu nogen flotte må lnår han trak ind i banen fra venstre kant.
                              Var det ikke kun et mål på den måde

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Var det ikke kun et mål på den måde
                                Jeg mener det var et par stks. bl.a. et mod VB i pokalen mener jeg, og eti SL også

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X