Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt, karakterer mm Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg har ventet på at kritikken af OC ville komme fra folk her i starten af sæsonen, som ny målmand, og jeg synes at folk lige skal slappe af. Han vil koste nogle mål her i starten, han er kun 20, og han kan jo ikke sammenlignes med Grytebust...
    Han vil få en stor karriere som målmand i OB vent og se, giv ham nu en chance og se igennem fingre med fejlene her i starten.
    JJT mangler stadig noget efter hans skadespause, han er altid lang tid om at komme sig over en pause fra holdet. Vi mangler Casper Nielsen og hans arbejdsraseri på midten, håber andre snart vil tage over for ham.
    Men han har vel faktisk ikke kostet nogle mål?
    Vi så Thomas Mikkelsen imod os, GF's nye keeper lavede 2 kæmpe fejl og et straffe, Højbjerg er Højbjerg. OC har ikke lavet noget spektakulært og skal da arbejde med nogle ting, men synes ikke nogle af målene skal på hans kappe. Og som Ousager så fint skrev omkring at målmand i OB skal udføre deres arbejde og gøre det ordentligt fremfor at være de store sprællemand. Men ja, enig.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

      Men han har vel faktisk ikke kostet nogle mål?
      Vi så Thomas Mikkelsen imod os, GF's nye keeper lavede 2 kæmpe fejl og et straffe, Højbjerg er Højbjerg. OC har ikke lavet noget spektakulært og skal da arbejde med nogle ting, men synes ikke nogle af målene skal på hans kappe. Og som Ousager så fint skrev omkring at målmand i OB skal udføre deres arbejde og gøre det ordentligt fremfor at være de store sprællemand. Men ja, enig.
      Jeg synes han har haft rigtig mange flotte redninger allerede. Jeg tror bare der er mange der lever i en euforisk verden, hvor Gryte åbenbart pillede bolde op i hjørnet - nej det gør han ikke. Og de to redninger han havde i anden halvleg mod OB for FCK - det var to forkølede afslutninger som enhver målmand redder, i øvrigt så han monster skidt ud på AGF’s mål i parken hvor der bliver lobbet over ham i en højde på 180 cm. Oliver har gjort det super - rent målmandsmæssigt. Nu skal han bare arbejde lidt på kommunikationen med forsvaret og få noget coolness i hans spil, det er dog ikke to aspekter man kan træne sig til - men noget der gerne skulle komme gennem rutine, som man får ved kamptræning.

      Comment


        #33
        Helt enig, vi skal lige give OC noget tid før vi kaster os over ham.

        ... men jeg mener så det gælder begge veje. Vi skal også lige give det tid, før vi udråber ham som en kommende klassekeeper med en stor fremtid i OB.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Jeg er ikke nervøs ved Oliver C. Det er ganske simpelt for tidligt at dømme ham ,og klubben tror jo på ham.
          Jeg har stået på mål så den post har altid interesseret mig ekstra. Kunne/burde Oliver have trukket sig nærmere målstregen ved det mål hvor han var langt ude i feltet. Jeg ved det ikke. Men jeg ved at Leuwin burde have hoppet lidt og reddet skuddet.
          At tabe i Brøndby er ingen katastrofe, men måden var som også andre har skrevet lidt ildevarslende. Der var for stor forskel.
          Jeg håber at Jesper bliver beordret til forstærkninger nu - der er ingen grund til at have spillet otte kampe før det sker - og måske uden Tverskov (salg bør først ske til vinter - tidligst).

          Bashkim var ene om at presse BIFs opspil og det var tydeligvis frustrerende for ham.

          Der skal ikke mere end et par af den slags præstationer til på vores eget stadion før fansene igen er væk.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Ekstremt skuffende kamp. Det her BIF hold var absolut til at tale med. Det var meget skuffende at se, hvor nemt det var at stresse holdet, hvor usikkert det virkede. Fraværet af Tverskov betyder enormt meget, men også en JD skal altså steppe op, han har slet ikke fundet formen efter sin skade.

            Comment


              #36
              Det var et pissefrustrerende nederlag, men der er ingen grund til at male fanden væggen - endnu. Forsvaret har store mangler uden Tverskov, så hele den situation har et akut behov for afklaring. Dernæst, så mangler der seriøse alternativer i forreste geled. Gårsdagens krampagtige spil forceret os til lange bolde i kampens afsluttende fase, men der var jo ingen til, at vinde duellerne deroppe.

              Men jeg tror, JH og JM har har fokus på netop dette, og det er de klare fokuspunkter for resten af vinduet. Og home on: vi har tabt til et helt vildt godt FCK-hold, som vi gav god modstand, smadret Lyngby (med lidt besvær) og tabt ude til BIF. Så er det altså heller ikke værre. Vi har alle muligheder, og jeg er faktisk ret overbevist om, at vi nok skal hive den top 6-plads hjem.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Det var et pissefrustrerende nederlag, men der er ingen grund til at male fanden væggen - endnu. Forsvaret har store mangler uden Tverskov, så hele den situation har et akut behov for afklaring. Dernæst, så mangler der seriøse alternativer i forreste geled. Gårsdagens krampagtige spil forceret os til lange bolde i kampens afsluttende fase, men der var jo ingen til, at vinde duellerne deroppe.

                Men jeg tror, JH og JM har har fokus på netop dette, og det er de klare fokuspunkter for resten af vinduet. Og home on: vi har tabt til et helt vildt godt FCK-hold, som vi gav god modstand, smadret Lyngby (med lidt besvær) og tabt ude til BIF. Så er det altså heller ikke værre. Vi har alle muligheder, og jeg er faktisk ret overbevist om, at vi nok skal hive den top 6-plads hjem.
                Jeg synes det er tankevækkende at vi igen har bragt os i en situation, hvor det afhænger af en enkelt spillers kompetancer ( Tverskov ) om vi kan forsvare eller ej. Med hensyn til Oliver C. Så er jeg med på at knægten er 20 år, og det vel er hans 4.Superligakamp, han må have tid til at udvikle sig. Jeg vælger så at ryste på hovedet, af de såkaldt rutinerede bærende spilleres indsats.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Nej det tror jeg alle er klar over at du ikke gør
                  jeg vil også medgive at Marco Lund fejler totalt ved 1-0 målet, hvor han fokuserer på manden og ikke bolden. Så kan man altid diskurere om der kunne gøres mere ved de to sidste mål. Faktum er bare at vi er skilt ad allerede inden, og så ved alle hvor svært det er at dæmme op imod slutningen af en kamp, hvor man har været på hælene.
                  jeg synes ikke at nogen af dem isoleret set er dårlige spillere, men de fungerer ikke sammen. De har begge brug for spillere i kæden, som er dygtige på bolden og som leder kæden kommunikativt og kvalitativt godt.
                  Desuden er det vigtigste lige nu I OB ikke, hvorvidt den og den spiller gjorde det værre end andre.
                  jeg kan ikke nævne andre end Oliver som gjorde det anstændigt igår. Resten var ringe og så længe hele holdet underpræsterer, så vil det blive problematisk uanset om vi får hentet en dygtig mand til bagkæden. Hele holdet skal løfte sig markant, ellers taber vi en stribe af kampe nu her.
                  Ja, det var bare for at understrege at jeg ikke er sur på de pågældende spillere, men du har ret ... jeg behøver nok ikke at nævne det længere :D.

                  Det jeg læser dig skrive er at ingen af de 2 er gode nok og derfor går det ikke at have dem på banen samtidig ... i så fald er jeg enig.
                  I mine øjne har lunderne problemer begge veje og begge de herrer havde jo faktisk også problemer med at spille sig på i 1.div.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Jeg synes det er tankevækkende at vi igen har bragt os i en situation, hvor det afhænger af en enkelt spillers kompetancer ( Tverskov ) om vi kan forsvare eller ej. Med hensyn til Oliver C. Så er jeg med på at knægten er 20 år, og det vel er hans 4.Superligakamp, han må have tid til at udvikle sig. Jeg vælger så at ryste på hovedet, af de såkaldt rutinerede bærende spilleres indsats.
                    Det falder jo tilbage på JH .. begge OBs CF’er har kontraktudløb om under 12 mdr. og enten skal der forlænges eller hentes fuldgode erstatninger for begge .. alternativerne er bare ikke gode nok ..

                    OB har vundet en kamp og tabt to. I begge de to tabte kampe var OB foran ... der er altså bare ikke godt nok ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Syntes godt nok at bølgerne går lidt højt herinde

                      Lige før vi er tilbage i de gode gamle dage
                      Gooooooorm?! Hvor er du, Goooooooorm???

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Jeg håber JJT kan ende som vores Jacob Poulsen, men om det lykkedes er svært at sige. Vores store problem er, at de 3 af vores cf’er som ikke har niveau. Det er ekstra problematisk når en ung målmand skal køres ind. I Esbjerg var Højbjerg på et tidspunkt virkelig dårlig, men han overvandt det.
                        Hvornår gjorde han det?!

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Hvornår gjorde han det?!
                          I sæsonen 2026/2027 (måske).
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            I sæsonen 2026/2027 (måske).


                            Der var engang jeg gerne så OB hente Højbjerg ... det er godt nok nogle år siden - virker som om manden er gået helt i stå

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Gooooooorm?! Hvor er du, Goooooooorm???
                              Gorm....... han var gruuuuuuuuuuuuum

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                                Gooooooorm?! Hvor er du, Goooooooorm???

                                Comment

                                Working...
                                X