Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt, karakterer mm Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt, karakterer mm Brøndby - OB

    Utrolig skuffet over indsatsen her til aften. Desværre har jeg fået ret i, at OB mangler mindst 4 spillere til startopstillingen.

    1 Målmand
    2 Forsvar
    1 midtbane
    1 Angriber

    Der var så 5

    I en kamp hvor det mindst ringe hold vandt 3-2, kunne ingen af holdene sætte 3 afleveringer sammen. OB mister SÅ mange bolde - især AK's ugidelige boldtab der fører til nederlaget, er til at brække sig over. Han skal bænkes nu. Der må da være en ungdomsspiller der kan lidt til at overtage hans plads, eller er markedet støvsuger totalt?

    JJT skulle være taget med alibi-Kent til Silkeborg og spillet på et hold på hans niveau - Opondo må virkelig være sløj siden han ikke bliver brugt. Oliver Christensen - usikker og sløj. 6 mål imod mod Brøndby og FCK på lavt niveau.

    Hent nu noget kvalitet. Det her er en skam for Odense.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Utrolig skuffet over indsatsen her til aften. Desværre har jeg fået ret i, at OB mangler mindst 4 spillere til startopstillingen.

    1 Målmand
    2 Forsvar
    1 midtbane
    1 Angriber

    Der var så 5

    I en kamp hvor det mindst ringe hold vandt 3-2, kunne ingen af holdene sætte 3 afleveringer sammen. OB mister SÅ mange bolde - især AK's ugidelige boldtab der fører til nederlaget, er til at brække sig over. Han skal bænkes nu. Der må da være en ungdomsspiller der kan lidt til at overtage hans plads, eller er markedet støvsuger totalt?

    JJT skulle være taget med alibi-Kent til Silkeborg og spillet på et hold på hans niveau - Opondo må virkelig være sløj siden han ikke bliver brugt. Oliver Christensen - usikker og sløj. 6 mål imod mod Brøndby og FCK på lavt niveau.

    Hent nu noget kvalitet. Det her er en skam for Odense.
    Hvor mange af målene mener du at OC skal have?

    PS. Vil stadig gerne vide hvad det der happy clappy er for noget?

    Comment


      #3
      Når man starter på en uddannelse og f.eks. har fællesmøde, og alle hele tiden klapper af selv den mindste information - happy clappies.

      på samme måde når nogle herinde mener at JJT er guds gave til OB - få dog noget fodboldindsigt for fanden. I må jo kende ham eller være håbløse fodboldidioter.

      Comment


        #4
        Der er mange faktorer i spil i vores nederlag, men vi taber primært fra bænken idag. BIF sender Tibbling og Fisker på banen og vi sender AK og Greve ind.

        Comment


          #5
          Tja mener nu stadig Oliver skal have chancen. De mål han har lukket ind er desværre de fleste af dem fordi forsvaret har sejlet. Vi mangler mere kvalitet i forsvaret

          Comment


            #6
            Det er JH dårlige indkøb af dobbelt Lund og Ludwig er problemet. Men svært at være ung målmand med kegler foran.
            Hvisvi skal være stabile, så skal AK og de 3 andre nævnet helst væk, eller have en meget begrænset spilletid

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Når man starter på en uddannelse og f.eks. har fællesmøde, og alle hele tiden klapper af selv den mindste information - happy clappies.

              på samme måde når nogle herinde mener at JJT er guds gave til OB - få dog noget fodboldindsigt for fanden. I må jo kende ham eller være håbløse fodboldidioter.
              Meget smukt du nævner det med fodboldindsigt, men undlader at svare på det med de mål Oliver skulle have taget?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Tja mener nu stadig Oliver skal have chancen. De mål han har lukket ind er desværre de fleste af dem fordi forsvaret har sejlet. Vi mangler mere kvalitet i forsvaret
                Enig - Han har et par glimrende indgreb idag, både ved Hedlunds chance, der kommer lidt skævt men frit igennem, og ved et par dødbolde hvor han fylder godt i luftrummet. Han skal dog "steppe up", i spillet med fødderne, der virker han en smule sløj, men det gjorde Gryte faktisk også.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                  Enig - Han har et par glimrende indgreb idag, både ved Hedlunds chance, der kommer lidt skævt men frit igennem, og ved et par dødbolde hvor han fylder godt i luftrummet. Han skal dog "steppe up", i spillet med fødderne, der virker han en smule sløj, men det gjorde Gryte faktisk også.
                  Han havde gode inggreb men også usikkerheder og han udstråler selvfølgelig ikke Grytes sikkerhed, hvad er helt naturligt og hvad man ikke kan eller skulle forvente af ham. For at forhindre en af de målene han fik hidtil ville han have brugt mirakelredninger. Måske Gryte ville have lykkes med det, god muligt; hvem ved? Men det vidste vi at det bliver en nedgradering på den korte bane med Oliver på målmandspositionen. Vi ville tage chancen med en ung stirtalent af vores egne og vi skulle satse videre på ham. Men det må blive bedre med de udspark.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                    Meget smukt du nævner det med fodboldindsigt, men undlader at svare på det med de mål Oliver skulle have taget?
                    Han koster usikkerhed. Det går begge veje - et forsvar der sejler har som regel indvirkning på målmandspræstationen. Ligesom en usikker målmand (som jeg mener OC er) har indvirkning på forsvarerne. Det skaber usikkerhed når målmanden flagrer rundt f.eks. Fattede du det? Eller er du en under middel, ligesom de fleste OB'ere i dag?
                    Last edited by Københavnstinker; 28-07-2019, 21:20.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Han koster usikkerhed. Det går begge veje - et forsvar der sejler har som regel indvirkning på målmandspræstationen. Ligesom en usikker målmand (som jeg mener OC er) har indvirkning på forsvarerne. Det skaber usikkerhed når målmanden flagrer rundt f.eks. Fattede du det? Eller er du en under middel, ligesom de fleste OB'ere i dag?
                      Så kender man dig igen. Jeg springer din trolling over, men god vind.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                        Så kender man dig igen. Jeg springer din trolling over, men god vind.
                        Det er da dig der er dum, i stedet for at forholde dig til den ringe indsats fra OB i dag

                        Comment


                          #13
                          Indsatsen i dag var dårlig, men vi skal passe på at det ikke kammer over. Samtlige spillere har mere i sig end det de viser i dag. Backerne slår dårlige indlæg, angriberne timer deres løb dårligt. Midtbanen får ikke ro på spillet. Hele holdet glemmer også det høke genpres vi har haft stor succes med de seneste gange imod bøf. Alligevel er vi få minutter fra point. Jeg synes det lignede et kollektivt kollaps i dag, som der skal kigges på frem imod næste kamp. Vi vil ikke få mange point med det spil her, men både imod fck og lyngby så vi et langt stærkere OB-hold, så de må få et los i røven og steppe op.
                          det eneste som bekymrer mig er at vi i mangel af Tverskov simpelthen ikke har en dygtig og ledende forsvarsspiller til vores 3-backkæde. Nu har man forsøgt sig med Leuwin og troede man kunne fedte den hjem på med ham som styrmand, så bliver det en katastrofe. Sælges Tverskov skal man virkelig have fundet en erstatning i høj klasse, hvis vi skal i top 6.

                          En anden lille bekymring er også Opondo. Jeg er med på han måske ikke er i form til at starte, men lige præcis i dag kunne hans fart godt bringes i spil, da bøf pressede på ved 1-2. Greve, eske og AK har ikke den samme fart til at gøre ondt på brøndby, så der ville jeg mene vi havde haft mere gavn af at bringe Opondo på en høj og uprøvet forsvarskæde. Når han er på bænken, så bør det være med tanke på man kan få brug for ham. Jeg kunne ikke finde en mere oplagt kamp at få brug for ham i, så han må være langt fra holdet pt.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                            Der er mange faktorer i spil i vores nederlag, men vi taber primært fra bænken idag. BIF sender Tibbling og Fisker på banen og vi sender AK og Greve ind.
                            Ja, at se Fisker komme ind, og bare gå all in på alt hvad han kommer i nærheden af, det er lidt noget andet end vi bringer ind i dag.

                            En anden ting er også, i det 93. minut løber Vilczek 60 meter hjem, for derefter på ren fysik at totalt overmatche Greve(tror jeg det var) og generobre bolden.
                            Den slags kan vi desværre kun drømme om at selv en frisk AK ville gøre.
                            Last edited by Kaspernon; 28-07-2019, 22:57.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Han koster usikkerhed. Det går begge veje - et forsvar der sejler har som regel indvirkning på målmandspræstationen. Ligesom en usikker målmand (som jeg mener OC er) har indvirkning på forsvarerne. Det skaber usikkerhed når målmanden flagrer rundt f.eks. Fattede du det? Eller er du en under middel, ligesom de fleste OB'ere i dag?
                              Tror du det er David De Gea vi har fået på mål eller hvad din nød man? Du er da helt væk fra tapetet. Han får roser flere steder har jeg læst for at være bedste OB-mand i dag - og han var da den eneste som passede hans fucking arbejde blandt de utallige af elendige præstationer i dag! Og ja - gu fanden mangler knægten noget coolness i hans spil?! Han er 20 år, det er fandme de færreste målmænd i superligaen der kan spille køligt, og please lad vær med at nævn gryte, for han var også elendig med fusserne! Ham der, han skal nok blive klasse - det er 100% sikkert. Men skal han nogensinde blive bedre, så skal han have kamptræning. Og ja promfrit, du har ikke set ham lavet den sidste “fejl”, det gør målmænd. Men jeg kan leve med at hans sparker nogle bolde udover siden fremfor at spille dem til modstanderne som AGF’s nye keeper og Thomas Mikkelsen har gjort de sidste runder.

                              Comment

                              Working...
                              X