Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt, karakterer mm Brøndby - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Syntes godt nok at bølgerne går lidt højt herinde

    Lige før vi er tilbage i de gode gamle dage

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Han koster usikkerhed. Det går begge veje - et forsvar der sejler har som regel indvirkning på målmandspræstationen. Ligesom en usikker målmand (som jeg mener OC er) har indvirkning på forsvarerne. Det skaber usikkerhed når målmanden flagrer rundt f.eks. Fattede du det? Eller er du en under middel, ligesom de fleste OB'ere i dag?
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Det er da dig der er dum, i stedet for at forholde dig til den ringe indsats fra OB i dag
      Jeg læser ret gerne dine indlæg fordi de har til dels ret "hårde" eller "radikake" synspunkter og selvom er ikke altid enig så er de interessante. Men synes du skulle holde en respektfuld tone med hinanden. Det ville klæde dig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

        Tror du det er David De Gea vi har fået på mål eller hvad din nød man? Du er da helt væk fra tapetet. Han får roser flere steder har jeg læst for at være bedste OB-mand i dag - og han var da den eneste som passede hans fucking arbejde blandt de utallige af elendige præstationer i dag! Og ja - gu fanden mangler knægten noget coolness i hans spil?! Han er 20 år, det er fandme de færreste målmænd i superligaen der kan spille køligt, og please lad vær med at nævn gryte, for han var også elendig med fusserne! Ham der, han skal nok blive klasse - det er 100% sikkert. Men skal han nogensinde blive bedre, så skal han have kamptræning. Og ja promfrit, du har ikke set ham lavet den sidste “fejl”, det gør målmænd. Men jeg kan leve med at hans sparker nogle bolde udover siden fremfor at spille dem til modstanderne som AGF’s nye keeper og Thomas Mikkelsen har gjort de sidste runder.
        Puha, min tone blev lige lidt hård. Men forfanden det var en frustrerende tur hjem efter den møg kamp!

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg

          Tror du det er David De Gea vi har fået på mål eller hvad din nød man? Du er da helt væk fra tapetet. Han får roser flere steder har jeg læst for at være bedste OB-mand i dag - og han var da den eneste som passede hans fucking arbejde blandt de utallige af elendige præstationer i dag! Og ja - gu fanden mangler knægten noget coolness i hans spil?! Han er 20 år, det er fandme de færreste målmænd i superligaen der kan spille køligt, og please lad vær med at nævn gryte, for han var også elendig med fusserne! Ham der, han skal nok blive klasse - det er 100% sikkert. Men skal han nogensinde blive bedre, så skal han have kamptræning. Og ja promfrit, du har ikke set ham lavet den sidste “fejl”, det gør målmænd. Men jeg kan leve med at hans sparker nogle bolde udover siden fremfor at spille dem til modstanderne som AGF’s nye keeper og Thomas Mikkelsen har gjort de sidste runder.
          Du har ret. Men de udspark skulle virkeligt blive bedre. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            I mangler virkelig et par nye forsvarsspillere, lunderne er en gave til de andre hold ... uanset om nogle synes om deres indstilling, så er de langt fra at være dygtige nok.
            Der er andre steder hvor i savner klasse, men de to er de største huller, af dem der må være på toppen af hvad de kan.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              I mangler virkelig et par nye forsvarsspillere, lunderne er en gave til de andre hold ... uanset om nogle synes om deres indstilling, så er de langt fra at være dygtige nok.
              Der er andre steder hvor i savner klasse, men de to er de største huller, af dem der må være på toppen af hvad de kan.
              Så ufattelig enig. Der er langt til Superligaens top for de to.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

                Så ufattelig enig. Der er langt til Superligaens top for de to.
                Jep. Det går simpelthen ikke. Har som OP heller ikke synderlig megen fidus til JJT. Vi vil alle gerne se egne talenter lykkes, men jeg synes han mangler noget fart og er bange for han aldrig rigtig bliver bedre. OC bør til gengæld få en chance.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  #23
                  Jeg har ventet på at kritikken af OC ville komme fra folk her i starten af sæsonen, som ny målmand, og jeg synes at folk lige skal slappe af. Han vil koste nogle mål her i starten, han er kun 20, og han kan jo ikke sammenlignes med Grytebust...
                  Han vil få en stor karriere som målmand i OB vent og se, giv ham nu en chance og se igennem fingre med fejlene her i starten.
                  JJT mangler stadig noget efter hans skadespause, han er altid lang tid om at komme sig over en pause fra holdet. Vi mangler Casper Nielsen og hans arbejdsraseri på midten, håber andre snart vil tage over for ham.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    I mangler virkelig et par nye forsvarsspillere, lunderne er en gave til de andre hold ... uanset om nogle synes om deres indstilling, så er de langt fra at være dygtige nok.
                    Der er andre steder hvor i savner klasse, men de to er de største huller, af dem der må være på toppen af hvad de kan.
                    Jeg er enig i at de har mangler. De ser specielt usikre ud, når de ikke har Tverskov til at styre sagerne dernede. Normalt kan de spille med ham og Ramon, hvor Tverskov og til dels Ramon kan støbe kuglerne og de så primært skal have fokus på duellerne. Når Tverskov mangler, så er de tvunget til også at spille med. Det lykkedes os ikke at få sat noget fornuftigt spil sammen igår, hvilket bl.a. skyldes at forsvarskæden ikke slog kompetente nok afleveringer frem i banen, som sprættede Bøf's pres op. Herfra bliver det så utaknemmeligt at være forsvarsspiller, når vi gang på gang er fanget i ubalance. Tverskov er så vigtig for os pt, så vi bliver nødt til at indstille os på at få hentet to dygtige CF'ere inden han smutter og så få skippet en Lund eller Ludwig. De er alle tre for dårlige på bolden til at spille med den risiko, der er i vores måde at spille på

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                      Jep. Det går simpelthen ikke. Har som OP heller ikke synderlig megen fidus til JJT. Vi vil alle gerne se egne talenter lykkes, men jeg synes han mangler noget fart og er bange for han aldrig rigtig bliver bedre. OC bør til gengæld få en chance.
                      Jeg håber JJT kan ende som vores Jacob Poulsen, men om det lykkedes er svært at sige. Vores store problem er, at de 3 af vores cf’er som ikke har niveau. Det er ekstra problematisk når en ung målmand skal køres ind. I Esbjerg var Højbjerg på et tidspunkt virkelig dårlig, men han overvandt det.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg er enig i at de har mangler. De ser specielt usikre ud, når de ikke har Tverskov til at styre sagerne dernede. Normalt kan de spille med ham og Ramon, hvor Tverskov og til dels Ramon kan støbe kuglerne og de så primært skal have fokus på duellerne. Når Tverskov mangler, så er de tvunget til også at spille med. Det lykkedes os ikke at få sat noget fornuftigt spil sammen igår, hvilket bl.a. skyldes at forsvarskæden ikke slog kompetente nok afleveringer frem i banen, som sprættede Bøf's pres op. Herfra bliver det så utaknemmeligt at være forsvarsspiller, når vi gang på gang er fanget i ubalance. Tverskov er så vigtig for os pt, så vi bliver nødt til at indstille os på at få hentet to dygtige CF'ere inden han smutter og så få skippet en Lund eller Ludwig. De er alle tre for dårlige på bolden til at spille med den risiko, der er i vores måde at spille på
                        De er begge usikre med bolden, men jeg vil mene at problemerne også går på det defensive, de bliver begge sat talrige gange i gårsdagens kamp.
                        Det er bare en observation, det er ikke sådan at jeg håber at OB vinder og slet ikke i en kamp hvor det ville være stærkt ufortjent :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Når man starter på en uddannelse og f.eks. har fællesmøde, og alle hele tiden klapper af selv den mindste information - happy clappies.

                          på samme måde når nogle herinde mener at JJT er guds gave til OB - få dog noget fodboldindsigt for fanden. I må jo kende ham eller være håbløse fodboldidioter.
                          Måske er vi idioter, men ingen overgår dog dig i den disciplin. At du seriøst tror at DU af alle skulle have en overlegen fodboldindsigt er jo et selvbedrag af dimensioner. Du har endnu til gode at lave én seriøs fodboldfaglig analyse herinde og har kun ét formål med alt hvad du skriver: at vinkle alt, så dine tåbelige og mavesure idéer om hvor elendige alle der på et tidspunkt har sat deres ben i OBs ungdomsafdeling er, kommer til at se mindre idiotiske ud end det reelt er tilfældet.

                          Nå, men godt der findes en blokér-funktion på forum. Den har jeg brugt for lidt.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg har ventet på at kritikken af OC ville komme fra folk her i starten af sæsonen, som ny målmand, og jeg synes at folk lige skal slappe af. Han vil koste nogle mål her i starten, han er kun 20, og han kan jo ikke sammenlignes med Grytebust...
                            Han vil få en stor karriere som målmand i OB vent og se, giv ham nu en chance og se igennem fingre med fejlene her i starten.
                            JJT mangler stadig noget efter hans skadespause, han er altid lang tid om at komme sig over en pause fra holdet. Vi mangler Casper Nielsen og hans arbejdsraseri på midten, håber andre snart vil tage over for ham.
                            Helt enige, synes også kritikken er helt forbi Næste gang i ser Kasper Schmeichel spille så kig lige på hans udspark OC bliver en klasse målmand for os, hvis han får tid. Vi går lige fra at blive Danmarks mester mod Lyngby til nu og have et hold som ikke kan noget som helst. Vi er da trods alt startet bedre ind sidste år. Giv nu vores drenge noget selvtillid, det har de brug for, ved at bakke dem endnu mere op, og selvfølgelig var det da ringet igår, men sæsonen er lang. Jeg håber bare at JM får gang i Eske ved at bruge ham fra start. Bare se på de 2 masterclas spiller fra Bif igår, tillid er vigtig til de unge spiller.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Jeg har ventet på at kritikken af OC ville komme fra folk her i starten af sæsonen, som ny målmand, og jeg synes at folk lige skal slappe af. Han vil koste nogle mål her i starten, han er kun 20, og han kan jo ikke sammenlignes med Grytebust...
                              Han vil få en stor karriere som målmand i OB vent og se, giv ham nu en chance og se igennem fingre med fejlene her i starten.
                              JJT mangler stadig noget efter hans skadespause, han er altid lang tid om at komme sig over en pause fra holdet. Vi mangler Casper Nielsen og hans arbejdsraseri på midten, håber andre snart vil tage over for ham.
                              Meget enig. Dog er det jo altid nemt at give den yngste og den nyeste skylden til at der vakler nede bagi. Jeg er dog stadig optimistisk på OB’s vegne for en top 6 placering. Vi har altså et godt hold, og når Jeppe T er klar igen, står vi langt bedre stillet. Men det altid nemt at finde ting der skal gøres bedre og udpege “dårlige” spillere efter en skidt kamp. Synes bare overhovedet ikke man kan klandre OC. Men det må fansene selvom, Gryte havde også kampe hvor man tabte 6-1 i parken og han så skidt ud ved 3 af målene - men det var aldrig hans skyld, for han var jo “kongen” og Guds gave som målmand. Det undre vel stadig flere OB fans at han valgte FCK og ikke tog til Real Madrid.....
                              Last edited by Chris10; 29-07-2019, 09:40.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                De er begge usikre med bolden, men jeg vil mene at problemerne også går på det defensive, de bliver begge sat talrige gange i gårsdagens kamp.
                                Det er bare en observation, det er ikke sådan at jeg håber at OB vinder og slet ikke i en kamp hvor det ville være stærkt ufortjent :).
                                Nej det tror jeg alle er klar over at du ikke gør
                                jeg vil også medgive at Marco Lund fejler totalt ved 1-0 målet, hvor han fokuserer på manden og ikke bolden. Så kan man altid diskurere om der kunne gøres mere ved de to sidste mål. Faktum er bare at vi er skilt ad allerede inden, og så ved alle hvor svært det er at dæmme op imod slutningen af en kamp, hvor man har været på hælene.
                                jeg synes ikke at nogen af dem isoleret set er dårlige spillere, men de fungerer ikke sammen. De har begge brug for spillere i kæden, som er dygtige på bolden og som leder kæden kommunikativt og kvalitativt godt.
                                Desuden er det vigtigste lige nu I OB ikke, hvorvidt den og den spiller gjorde det værre end andre.
                                jeg kan ikke nævne andre end Oliver som gjorde det anstændigt igår. Resten var ringe og så længe hele holdet underpræsterer, så vil det blive problematisk uanset om vi får hentet en dygtig mand til bagkæden. Hele holdet skal løfte sig markant, ellers taber vi en stribe af kampe nu her.

                                Comment

                                Working...
                                X