Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det er i hvert fald den pris de blevet enige om (måske), så er den da fair. Den kloge narre nogen gange den mindre kloge, så tiden må vise hvem der var den kloge her, men der nok ingen tvivl om at BIF har været lidt presset af udsigten til et underskud på 80 mill.
    CV siger så da de muligvis vil geninvestere pengene. Vi må se. Men den aktieemmision bliver kun lige for at dække hullet i regnskabet og lidt af næste års. Så laver de nok bare en ny igen i 2021.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      CV siger så da de muligvis vil geninvestere pengene. Vi må se. Men den aktieemmision bliver kun lige for at dække hullet i regnskabet og lidt af næste års. Så laver de nok bare en ny igen i 2021.
      De er skøre derinde på RedBullegnen

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        De er skøre derinde på RedBullegnen

        Comment


          BIF fik så kun lige over 1 mill euro for Kamelen

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-kamil-wilczek

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            BIF fik så kun lige over 1 mill euro for Kamelen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-kamil-wilczek
            Og så skal der tillægges de sparede lønudgifter, og lur mig om ikke Wilczek har ligget i den tunge ende af det budget.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Puha, jeg hader inderligt Brøndby IF, men jeg ville ikke ønske en Red Bull overtagelse for min værste fjende. Jeg håber ikke det sker, og det skyldes ikke at jeg frygter de penge og den knowhow som RB ville komme med, men fordi jeg ikke ønsker at se superligaen besudlet af den latterlige virksomhed.
              Helt enig - er bare bange for at udviklingen går mere og mere i den retning, frygter også at med udbredelsen af VAR vil der blive lagt reklamepauser ind i kampene, ala amerikansk fodbold, så en kamp kommer til at vare 3-4 timer, Viasat er også begyndt så småt at vise reklamer på skærmen under fodboldkampen, de prøver sig frem pt. med en reklame for Just Eat.

              Heldigvis virker Thorborg som en mand der har stor respekt for klubben og traditionerne, eller kunne man frygte at OB navnet blev ændret til Team L'easy IN O.B Tampons eller lignende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvad er det ved Kadrii du tænker skulle kunne indbringe 15 mill?

                Jeg er helt enig med FMpro i at prisen vil ligge på 7-8 mill på en god dag.
                Det kan da sagtens være at jeg overvurdere hans værdi, men 27 mål og 20 assist de sidste 2 en halv sæson for OB/Randers synes jeg skubber prisen op ad. Han er 28, så selvom udviklingspotentialet er ved at stagnere taler vi på ingen måde en sidste kontrakt og der vil altså være et vis videresalgspotentiale for en eventuel købende klub. Når man så ser hvad andre spillere sælges for og rygtes afsted for kan jeg ikke se hvorfor Kadrii med kontrakt til 2022 kun skulle kunne indbringe 8 mill på en god dag. (eksempelvis Kaufmann der rygtes til København for 25 mill!?) Hvorfor skulle OB overhovedet være interesseret i at sælge ham for 8 mill? De penge ville ikke flytte os nogen steder, mens han omvendt er vores klart bedste spiller som betyder ufattelig meget for vores offensiv. Det skulle kun være hvis vi har lavet en gentleman aftale med ham om ikke at stå i vejen for et skifte hvis vi ellers an leve med prisen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                  Det kan da sagtens være at jeg overvurdere hans værdi, men 27 mål og 20 assist de sidste 2 en halv sæson for OB/Randers synes jeg skubber prisen op ad. Han er 28, så selvom udviklingspotentialet er ved at stagnere taler vi på ingen måde en sidste kontrakt og der vil altså være et vis videresalgspotentiale for en eventuel købende klub. Når man så ser hvad andre spillere sælges for og rygtes afsted for kan jeg ikke se hvorfor Kadrii med kontrakt til 2022 kun skulle kunne indbringe 8 mill på en god dag. (eksempelvis Kaufmann der rygtes til København for 25 mill!?) Hvorfor skulle OB overhovedet være interesseret i at sælge ham for 8 mill? De penge ville ikke flytte os nogen steder, mens han omvendt er vores klart bedste spiller som betyder ufattelig meget for vores offensiv. Det skulle kun være hvis vi har lavet en gentleman aftale med ham om ikke at stå i vejen for et skifte hvis vi ellers an leve med prisen.
                  Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.
                    Latterligt hvis Aab får så mange penge for ham. De skulle nødigt få kassen fyldt for meget op..

                    Så nu har AGF fået deres 25 mill salg med Stage. Aab med Kauffmann. Hvornår kommer vores?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.
                      Fordi han har scoret 7 mål på en halvsæson? Kaufmann er imo ikke andet end en ny spalvis. 2 gode mål mod Sønderjydske og folk stikker af, ikke en gang på AaBs debatforum har han været så hypet som han pludselig bliver fordi FCK er interesserede. FCK har to langt bedre unge angribere i Wind og Daramy, og hvis de i ramme alvor smider 25 mill for Kaufmann taber jeg kæben.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Latterligt hvis Aab får så mange penge for ham. De skulle nødigt få kassen fyldt for meget op..

                        Så nu har AGF fået deres 25 mill salg med Stage. Aab med Kauffmann. Hvornår kommer vores?
                        fik vi ikke 15 for MJ ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                          fik vi ikke 15 for MJ ?
                          Jo

                          Men det er jo ikke 25 Hvis FCK køber ham har de investeret 3*25 mill ca det sidste stykke tid i danske talenter fra 3 klubber.

                          Og så spørger jeg. Hvornår er det vores tur at FCK smider 25 mill efter en af vores spillere?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jo

                            Men det er jo ikke 25 Hvis FCK køber ham har de investeret 3*25 mill ca det sidste stykke tid i danske talenter fra 3 klubber.

                            Og så spørger jeg. Hvornår er det vores tur at FCK smider 25 mill efter en af vores spillere?
                            Falk ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jo

                              Men det er jo ikke 25 Hvis FCK køber ham har de investeret 3*25 mill ca det sidste stykke tid i danske talenter fra 3 klubber.

                              Og så spørger jeg. Hvornår er det vores tur at FCK smider 25 mill efter en af vores spillere?
                              Jo det er rigtigt nok. Men er slet ikke interesseret i at vi skal smide vores mest talentfulde spillere til andre danske klubber.. Lad os sende dem til udlandet!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                                Jo det er rigtigt nok. Men er slet ikke interesseret i at vi skal smide vores mest talentfulde spillere til andre danske klubber.. Lad os sende dem til udlandet!
                                Enig. Og skal FCK købe skal det koste ekstra.

                                Comment

                                Working...
                                X