Kæmpe tillykke til alle sønderjyder og fynboer.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Er enig i at han har X faktor, og ja Lukas er nok ligaens bedste, men Bah er bedre fremadend bagud.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lucas kan lege med alle. Bah har klasse og vi kunne sagtens have brugt ham. Ville også have haft stort videresalgs potential i OB. Kæmpe fejl af OB
Comment
-
Det er Ryan og Barret jo også..... Og han skal nok ligge på. Om 2 år spiller han ikke i SDJ mere. Der hedder det en top 5 klub eller udlandet for minimum en håndfuld millionerOprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Er enig i at han har X faktor, og ja Lukas er nok ligaens bedste, men Bah er bedre fremadend bagud.
Comment
-
Ja det er jo nemt at være bagklog. Jeg så ham i den afgørende træningskamp for OB, hvor valget stod mellem ham og en anden prøvespiller, hvis navn jeg desværre ikke kan huske. Bah var virkelig ringe, og den anden prøvespiller klart bedre i den kamp. Efter den kamp traf OB`s ledelse den rigtige beslutning. At Bah så har gennemgået en så fantastisk udvikling siden, var umuligt at forudse.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nåh ja
Ærger mig stadig gul og grøn over at vi ikke signede Bah efter han var til prøvetræning i en uge. Satme skidt scoutet
mvh pnl
Comment
Comment