Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak til klamme FCM
Jeg har ingen problem med Fcm og håber de bliver mestre. Kjøvenhavnerne vil hade det.
Fcm er bare en ligegyldig fusionsklub.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fcm er klart ligaens bedste hold. Ikke at det siger meget i en udviklingsliga, men stadig sandt.
Jeg har ingen problem med Fcm og håber de bliver mestre. Kjøvenhavnerne vil hade det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Fcm er klart ligaens bedste hold. Ikke at det siger meget i en udviklingsliga, men stadig sandt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
FCM er danmarks klammeste og mest usympatiske klub.. Ingen over og ingen ved siden af
Altså jeg er heller ikke tosset med FcM, men hvorfor de så ofte får titlen som de værste, det ved jeg ikke helt.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvad er det egentlig der gør, at de er de mest klamme og usympatiske?
Altså jeg er heller ikke tosset med FcM, men hvorfor de så ofte får titlen som de værste, det ved jeg ikke helt.
Og så indrømmer jeg gerne at der er en portion misundelse af hvor de er idag pga 1 dum Inder og alt for mange penge i PL og hvor vi er pga en under middel sportsdirektør og en ejer der skruede ned på det forkerte tidspunkt..
Jeg hader dem bare. Kan ikke forklare det. Har både slået hul i en dør og smadret en Ipad efter overtidsnederlag til dem. De tricker mig bare på den værste måde. Det gør FCK slet ikke på samme måde
- Likes 1
Comment
-
Claus Steinlein og Guld Glen startede de hele for mig. Deres tidligere direktør som er agent idag
Og så indrømmer jeg gerne at der er en portion misundelse af hvor de er idag pga 1 dum Inder og alt for mange penge i PL og hvor vi er pga en under middel sportsdirektør og en ejer der skruede ned på det forkerte tidspunkt..
Jeg hader dem bare. Kan ikke forklare det. Har både slået hul i en dør og smadret en Ipad efter overtidsnederlag til dem. De tricker mig bare på den værste måde. Det gør FCK slet ikke på samme måde"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Claus Steinlein og Guld Glen startede de hele for mig. Deres tidligere direktør som er agent idag
Jeg hader dem bare. Kan ikke forklare det. Har både slået hul i en dør og smadret en Ipad efter overtidsnederlag til dem. De tricker mig bare på den værste måde. Det gør FCK slet ikke på samme måde
Deres hovski snovskl attitude er ulækker og deres fans er direkte utålelige , nedladende hånende og medløbere af værste skuffe.
En typisk Herning/Ikast fan er ham drengen fra skoletiden som var ret kikset ikke fandens klog og aldrig slik eller sodavand tog gerne imod hvis han fik tilbudt, men de få gange han endelig selv havde noget blev det spist helt oppe i hovedet på andre så alle kunne se han havde noget mens han smaskede og sagde Uhmmmm så højt så alle kunne høre men han delte ikke.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Men den fremtoning de kom buldrende med, med Guld Glen og specielt Steinlein i spidsen, da de kom til penge og fik succes. Den tricker mig også fuldstændig. Mest af alt fordi jeg synes det er en flok fjolser der er lykkedes med at forvalte pengene så flot og at vi snildt kunne have gjort det samme, men åbenbart har været endnu større fjolser.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg har det helt på samme måde. Der var selvfølgelig også alt det de lavede i gråzonen med unge afrikanere og Mohammed zidan, men det har jeg langt henad vejen respekt for, for det var nytænkning og ganske revolutionerende i forhold til det talentarbejde de fleste klubber i dag virkelig har skruet op.
Men den fremtoning de kom buldrende med, med Guld Glen og specielt Steinlein i spidsen, da de kom til penge og fik succes. Den tricker mig også fuldstændig. Mest af alt fordi jeg synes det er en flok fjolser der er lykkedes med at forvalte pengene så flot og at vi snildt kunne have gjort det samme, men åbenbart har været endnu større fjolser.
Man går næsten bare og venter på den næste finanskrise så alt bliver nulstillet lidt igen for lige nu har de det for nemt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ja, det er en oplagt tanke, men hvad består det der agentpleje reelt i? Er det et kæmpe boost for pågældende spiller at spilde endnu en uge på ikke at få kontrakt, og få endnu et mislykket prøvetræningsophold på CVet? Og hvad får AaB reelt ud af det. Et kig på pågældende agentfirmas liste over spillere på Transfermarkt, viser en liste der næsten udelukkende består af bekendte af dansk fodbold, hvoraf de mest prominente er Moro der var i Silkeborg, 4 mand der spiller i Hobro og har præsteret godt 100 Superligaminutter til sammen, og så en der fik 10 kampe for Roskilde i efteråret, der er 1. divisions klart ringeste hold. Det kan godt være svært for lægmand at få øje på det helt fede ved den agentkontakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Tilsyneladende er det reel interesse: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...p-testspiller/
Comment
Comment