Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
CV siger så da de muligvis vil geninvestere pengene. Vi må se. Men den aktieemmision bliver kun lige for at dække hullet i regnskabet og lidt af næste års. Så laver de nok bare en ny igen i 2021.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
BIF fik så kun lige over 1 mill euro for Kamelen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-kamil-wilczek
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBIF fik så kun lige over 1 mill euro for Kamelen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-kamil-wilczek
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Puha, jeg hader inderligt Brøndby IF, men jeg ville ikke ønske en Red Bull overtagelse for min værste fjende. Jeg håber ikke det sker, og det skyldes ikke at jeg frygter de penge og den knowhow som RB ville komme med, men fordi jeg ikke ønsker at se superligaen besudlet af den latterlige virksomhed.
Heldigvis virker Thorborg som en mand der har stor respekt for klubben og traditionerne, eller kunne man frygte at OB navnet blev ændret til Team L'easy IN O.B Tampons eller lignende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvad er det ved Kadrii du tænker skulle kunne indbringe 15 mill?
Jeg er helt enig med FMpro i at prisen vil ligge på 7-8 mill på en god dag.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Det kan da sagtens være at jeg overvurdere hans værdi, men 27 mål og 20 assist de sidste 2 en halv sæson for OB/Randers synes jeg skubber prisen op ad. Han er 28, så selvom udviklingspotentialet er ved at stagnere taler vi på ingen måde en sidste kontrakt og der vil altså være et vis videresalgspotentiale for en eventuel købende klub. Når man så ser hvad andre spillere sælges for og rygtes afsted for kan jeg ikke se hvorfor Kadrii med kontrakt til 2022 kun skulle kunne indbringe 8 mill på en god dag. (eksempelvis Kaufmann der rygtes til København for 25 mill!?) Hvorfor skulle OB overhovedet være interesseret i at sælge ham for 8 mill? De penge ville ikke flytte os nogen steder, mens han omvendt er vores klart bedste spiller som betyder ufattelig meget for vores offensiv. Det skulle kun være hvis vi har lavet en gentleman aftale med ham om ikke at stå i vejen for et skifte hvis vi ellers an leve med prisen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.
Så nu har AGF fået deres 25 mill salg med Stage. Aab med Kauffmann. Hvornår kommer vores?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Kaufmann kan blive et 100 mio salg. Jeg siger ikke at det ender med den pris, men 19 år og målnæse er eftertragtet. Tvivler på FCK får ham for under 35, eller nogle hæftige klausuler.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
fik vi ikke 15 for MJ ?
Men det er jo ikke 25 Hvis FCK køber ham har de investeret 3*25 mill ca det sidste stykke tid i danske talenter fra 3 klubber.
Og så spørger jeg. Hvornår er det vores tur at FCK smider 25 mill efter en af vores spillere?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo
Men det er jo ikke 25 Hvis FCK køber ham har de investeret 3*25 mill ca det sidste stykke tid i danske talenter fra 3 klubber.
Og så spørger jeg. Hvornår er det vores tur at FCK smider 25 mill efter en af vores spillere?
- Likes 1
Comment
Comment