Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så tabte jeg officielt kæben!
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...aufmann-i-aab/

    Comment


      Det er en helt vanvittig pris, hvis du spørger mig.

      Når man vælger betaler 25 millioner for Kaufmann, er det jo fordi, man tror, at man kan forme ham og så skyde ham for endnu mere. Det jeg så i efteråret lignede ikke, at Kaufmann ville blive en 50 mio kroner spiller, men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Nogle er bedre til at sælge end andre ;-)

        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Det er en helt vanvittig pris, hvis du spørger mig.

          Når man vælger betaler 25 millioner for Kaufmann, er det jo fordi, man tror, at man kan forme ham og så skyde ham for endnu mere. Det jeg så i efteråret lignede ikke, at Kaufmann ville blive en 50 mio kroner spiller, men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl.
          Jeg er ret uenig, tænker at han har kæmpe potentiale. Prisen kan man altid diskuttere og det afhænger jo også af klausuler.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Det er en helt vanvittig pris, hvis du spørger mig.

            Når man vælger betaler 25 millioner for Kaufmann, er det jo fordi, man tror, at man kan forme ham og så skyde ham for endnu mere. Det jeg så i efteråret lignede ikke, at Kaufmann ville blive en 50 mio kroner spiller, men jeg kan jo selvfølgelig tage fejl.
            Synes ikke prisen er så vanvittig. Vi fik 15 mio for MJ, da han blot havde spillet en håndfuld kampe og tydeligvis blev spist af de fleste forsvarsspillere i superligaen. Sætter man dem op imod hinanden, så er prisen i min bog ikke så overraskende. Men jeg giver dig ret. Jeg kan ikke se, hvad der skulle få Kaufmann til at blive en spiller til 50 mio kr. Jeg indrømmer at jeg ikke har fulgt ham tæt, men han er ikke sprunget i øjnene hos mig. Det er selvfølgelig flot at score så meget i en ung alder, men det er altså et stort skridt der skal tages, hvis han skal hen og blive en acceptabel erstatning for N-doye på sigt. Flot salg endnu engang af Aab. Håber satme også vi snart hiver et angribertalent op fra egne rækker. Det er tydeligvis der pengene er

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Må indrømme jeg ikke følger AaB tæt, men de kampe jeg har set med dem har jeg ikke bidt mærke i Kaufmann.
              Hvis OB havde købt ham viĺle jeg trække på skuldrene og undre mig over hvad vi skulle med mere fyld
              Synes priserne stikker helt af for tiden på nær wilchek handlen. Men det er også bare Brøndby, de pisser det hele væk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Må indrømme jeg ikke følger AaB tæt, men de kampe jeg har set med dem har jeg ikke bidt mærke i Kaufmann.
                Hvis OB havde købt ham viĺle jeg trække på skuldrene og undre mig over hvad vi skulle med mere fyld
                Synes priserne stikker helt af for tiden på nær wilchek handlen. Men det er også bare Brøndby, de pisser det hele væk.
                Altså er han ikke 18-19 år? Så er det jo klart at man også køber ham på hans potentiale. Jeg synes generelt han virker som en ganske lovende angriber, og ville bestemt ikke se ham som ligegyldigt fyld i OB, men det er da klart, at det er vældig mange penge, FCK hiver op af lommen.

                Comment


                  FCK har lavet mange tvivlsomme handler bare det sidste års tid, så det overrasker mig heller ikke, at de kaster så mange penge efter en spiller, som jeg bestemt heller ikke er overvældet af at se, omend der da åbenlyst er noget talent. Pep Biel ligner en gennemsnitlig Superligakant der har kostet 35 millioner, en pris på op til 25 millioner for Jens Stage ligner også en grotesk overpris, og Bendtner var jo en joke. Jeg gad godt se Ståle operere på et marked, hvor han ikke har mindst 2x budgettet på alle sine konkurrenter, jeg er godt nok ikke imponeret over hans hitrate henover årene.

                  Comment


                    Det der undre mig mest over købet af Kaufmann, ud over prisen som jeg personligt synes er vanvittig, er hvad FCK vil med et 3 ungt talent til angrebet? Jeg er med på at Daramy ikke er spidsangriber og at Kaufmann derfor ikke nødvendigvis skal konkurrere med Daramy om en plads på holdkortet, på samme måde som han vil skulle gøre med Wind. Og FCK skal ganske vist også udvikle talenter, men der er også grænser for hvor ungt et angreb en klub som FCK, der har intensioner om at gøre det godt i europa hvert år, kan stille med. De har brug for etablerede klasse spillere, hvilket de også har masser af. I det lys synes jeg det er voldsomt at sende 25 millioner til Aalborg for en ung spiller der har været ok i et halvt år, når man allerede råder over to unge angribere som man tror meget på.

                    Anyway, det bliver fryd at se AaB spille med Kaufmann det næste halve år, og vide at AaB dermed udvikler en FCK spiller

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      FCK har lavet mange tvivlsomme handler bare det sidste års tid, så det overrasker mig heller ikke, at de kaster så mange penge efter en spiller, som jeg bestemt heller ikke er overvældet af at se, omend der da åbenlyst er noget talent. Pep Biel ligner en gennemsnitlig Superligakant der har kostet 35 millioner, en pris på op til 25 millioner for Jens Stage ligner også en grotesk overpris, og Bendtner var jo en joke. Jeg gad godt se Ståle operere på et marked, hvor han ikke har mindst 2x budgettet på alle sine konkurrenter, jeg er godt nok ikke imponeret over hans hitrate henover årene.
                      Du kan jo bare kigge tilbage på de to klubber han var i I udlandet.

                      Det gik jo ikke super godt, når han skulle lege på lige fod.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Du kan godt samle kæben en anelse op. Prisen er “kun” 20 mill plus de sædvanlige bonusser hvor mange af dem ikke indløses

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Du kan godt samle kæben en anelse op. Prisen er “kun” 20 mill plus de sædvanlige bonusser hvor mange af dem ikke indløses
                          Nååå. Han er billigere end Borring var for mange år siden

                          Comment


                            CV har lige lukket BIFs vindue, de sker ikke mere for dem i dette vindue. De har så mistet Kamil, Kaiser og Mukhtar og Johan Larson? Det er et par tunge navne de skal erstatte med folk fra egne rækker.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              CV har lige lukket BIFs vindue, de sker ikke mere for dem i dette vindue. De har så mistet Kamil, Kaiser og Mukhtar og Johan Larson? Det er et par tunge navne de skal erstatte med folk fra egne rækker.
                              Jup ... og de kommer til at slås som død i helvede i første kamp for at starte godt .. et nederlag sætter nok stemningen for resten af foråret ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Det bedste argument for, hvorfor vi skulle komme med i top 6 må næsten være, at Brøndby ligner et hold der aktivt forsøger at spille sig ud af den kamp.

                                Comment

                                Working...
                                X