Det var så 2-2. Så Kent er lidt fra en sejr. Men meget selvforskyldt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2019/20.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
haha:-) hvis han har set kampen kan han ikke være uenig. I så fald vil han total udstille sin manglende viden omkring fodbold:-)
FCN har Yttergård, han er vel superligaens ringeste defensive spiller, i stærk konkurrence med Aaquist :D og så dominerer de Silkeborg tungt her i 2. halvleg ... i første halvleg kun med boldsiddelsen og det håbløse forsvar (altså FCN´s håbløse forsvar dominerede kampen)... nu dominerer de så alt.
... og så kan Silkeborg faktisk spille flot ved jorden og samtidig fremadrettet, de har bare heller ikke et forsvar.
Hvis Mads Døhr Thychosen er klar til næste kamp, så er det en alvorlig opgradering for FCN!Last edited by Entusiastens; 11-08-2019, 12:43.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Der er intet overraskende i kampen.
FCN har Yttergård, han er vel superligaens ringeste defensive spiller, i stærk konkurrence med Aaquist :D og så dominerer de Silkeborg tungt her i 2. halvleg ... i første halvleg kun med boldsiddelsen og det håbløse forsvar ... nu dominerer de så alt.
... og så kan Silkeborg faktisk spille flot ved jorden og samtidig fremadrettet, de har bare heller ikke et forsvar.
Comment
-
Men SIF burde have afgjort kampen for længst. Både i første og anden halvleg. Og her snakker vi umiddelbart om Suppens svageste hold
Husk på at Silkeborg har en bunke fløje skadet, mange af de ret talentfulde spillere de har ... de bliver stærkere.
Overraskende nok har Kian Hansen faktisk været dårlig for FCN, vildt at SIF er lige ved at nappe den, midt i at de er mast helt ned :D.
Begge hold skal have meget mere styr på defensiven og begge hold er ganske gode offensivt, SIF mere i kontraglimt ... (de skal ikke afskrives, husk skaderne).
Last edited by Entusiastens; 11-08-2019, 12:53.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Syntes Kian har været ufattelig ringe for FCN. Det virker slet ikke afstemt, og han har ikke samlet deres forsvar endnu, tværtimod
Kian Hansen kommer vel, han skal nok lige vænne sig til det nye hold.
Mumin (kommer nok ind for Kian) vil jeg sige er klart bedre end Yttergård, men begge begår fejl ... Mumin er dog både stærk og hurtig.
OB har dog også begået store fejl i defensiven de sidste kampe, de fejl er bare ikke blevet straffet ... det bliver interessant mellem FCN og OB!Last edited by Entusiastens; 11-08-2019, 13:08.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg husker Aaquist som u17, den fantastiske årgang, med Fischer, Lucas A etc. ... han var virkelig ringe der også, har slet ikke niveauet til det.
Kian Hansen kommer vel, han skal nok lige vænne sig til det nye hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægAaB også heldig mod EFB. Der burde have været straffe til Esbjerg. I stedet fik AaB et som ikke var der.
3-0 flot angreb ...
Nu er de så ikke heldige længere :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment