Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2019/20.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    David Nielsen må efterhånden være til overvejelse i AGF. Manden skal have ros for, at han er lykkes med at bilde både medier og fans ind, at han rent faktisk har udrettet noget med AGF, som de forrige trænere ikke har, men virkeligheden er jo, at det har han ikke. Og AGF har den bedste trup de har haft i de sidste 10 år minimum, hvis man spørger mig.
    Var der ikke en bruger der tidligere på sæsonen roste AGF til skyerne? Husker desværre ikke lige hvem det var :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Præcis, et stort blændværk de har gang i. Hvor bliver man dog glad for JM når man ser hvor taktisk svag DN er. Han har prøvet at overfører sin Lyngby taktik til GF, det duer bare ikke.
      Ja, jeg forstår slet ikke "fascinationen" af DNs taktiske evner. Han fik bronze med Lyngby ved i overvejende grad at spille pindsvinefodbold. Og det er selvfølgelig et godt resultat, indiskutabelt. Men der skal altså mere til, hvis man skal kunne begå sig i bare lidt større klubber som OB og AGF f.eks. Her er forventningerne og mentaliteten ikke til, at det er modstanderen der styre kampene hver eneste gang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        David Nielsen må efterhånden være til overvejelse i AGF. Manden skal have ros for, at han er lykkes med at bilde både medier og fans ind, at han rent faktisk har udrettet noget med AGF, som de forrige trænere ikke har, men virkeligheden er jo, at det har han ikke. Og AGF har den bedste trup de har haft i de sidste 10 år minimum, hvis man spørger mig.
        Men den bedste trup i ti år siger måske ikke så meget i AGF. Synes de mangler kreativitet og lederskab, de har jo ingen kvalitetsangribere f.eks.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Men den bedste trup i ti år siger måske ikke så meget i AGF. Synes de mangler kreativitet og lederskab, de har jo ingen kvalitetsangribere f.eks.
          Både og synes jeg. På papiret har de jo masser af kreativitet i Sana, Ankersen, Amini, Thorsteinsson, Blume. Så kan vi sagtens diskutere om nogle af dem er blevet overvurderet af medier og eksperter, men jeg tror helt klart de bliver betalt som om, at de skulle være startere på det 4-6 bedste hold i Suppen. Lederskab synes jeg nu også de har i både Backman, Tingager, Poulsen og Mortensen.

          Og så kan vi diskutere, hvad en "kvalitetsangriber" er, men Patrick Mortensen scorede trods alt 9 mål i 12 kampe i foråret. Og så har han scoret 12 mål i begge de seneste to sæsoner i Eliteserien, og scorede tilmed 7 mål i Europa League sidste sæson, de 6 er dem mod klubber der er større en Sarpsborg. Så helt skidt synes jeg sgu ikke det er.

          Hvis AGFs trup ikke er til top 6, er den i hvert fald ikke meget under.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Både og synes jeg. På papiret har de jo masser af kreativitet i Sana, Ankersen, Amini, Thorsteinsson, Blume. Så kan vi sagtens diskutere om nogle af dem er blevet overvurderet af medier og eksperter, men jeg tror helt klart de bliver betalt som om, at de skulle være startere på det 4-6 bedste hold i Suppen. Lederskab synes jeg nu også de har i både Backman, Tingager, Poulsen og Mortensen.

            Og så kan vi diskutere, hvad en "kvalitetsangriber" er, men Patrick Mortensen scorede trods alt 9 mål i 12 kampe i foråret. Og så har han scoret 12 mål i begge de seneste to sæsoner i Eliteserien, og scorede tilmed 7 mål i Europa League sidste sæson, de 6 er dem mod klubber der er større en Sarpsborg. Så helt skidt synes jeg sgu ikke det er.

            Hvis AGFs trup ikke er til top 6, er den i hvert fald ikke meget under.
            Jeg synes heller ikke det kniber med kvaliteten, men kulturen virker stadig syg. Holdet læner sig tilbage i stolen så snart de har et resultat. De spiller mange flotte kampe i 45-70 min, men når pointene skal reddes i land og der skal bruges knofedt, så lader de sig presse tilbage. Det var i princippet meget det samme vi har oplevet i flere år, men agf's hold er da stærkere end noget OB-hold vi havde imens vi stadig smed for mange point. Jeg tror folk har en pointe mht. lederskabet i truppen. Dem du nævner har nogrt derhen ad, men det ligner ikke det er nok til et hold som AGF. Der kræver spillere af format. Der havde de Jens stage, men når han erstattes af Nicolai Poulsen, så er det to skridt tilbage. Den var satme heller ikke faldet i god jord herinde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Både og synes jeg. På papiret har de jo masser af kreativitet i Sana, Ankersen, Amini, Thorsteinsson, Blume. Så kan vi sagtens diskutere om nogle af dem er blevet overvurderet af medier og eksperter, men jeg tror helt klart de bliver betalt som om, at de skulle være startere på det 4-6 bedste hold i Suppen. Lederskab synes jeg nu også de har i både Backman, Tingager, Poulsen og Mortensen.

              Og så kan vi diskutere, hvad en "kvalitetsangriber" er, men Patrick Mortensen scorede trods alt 9 mål i 12 kampe i foråret. Og så har han scoret 12 mål i begge de seneste to sæsoner i Eliteserien, og scorede tilmed 7 mål i Europa League sidste sæson, de 6 er dem mod klubber der er større en Sarpsborg. Så helt skidt synes jeg sgu ikke det er.

              Hvis AGFs trup ikke er til top 6, er den i hvert fald ikke meget under.
              Jeg forholder mig til hvad jeg ser på banen, ikke fortid, potentialer og mediehype. Og jeg synes altså ikke Mortensen er så fantastisk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Var der ikke en bruger der tidligere på sæsonen roste AGF til skyerne? Husker desværre ikke lige hvem det var :D
                Ingen har rost AGF til skyerne, du er velkommen til at gå tilbage for at se hvad jeg skrev ... som du selv indikerer kan du ikke rigtig huske det.
                Jeg husker dog en der var meget skråsikker på en bestemt nedrykker :D ... lad os se hvad der sker.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Syntes generelt at AGF har et solidt hold med en udemærket bænk. Jeg tror AGF laver noget lign hvad vi gjorde sidste sæson og kommer stærkt igen.
                  Selvom vi allerede er 6p foran kommer vi til at slås med dem til det sidste om en Top 6 plads.. Det bliver tæt og blodigt ligesom sidste år blandt masser af hold

                  Comment


                    Sidder og ser/hører Brøndby - Braga.

                    Det er helt utroligt at de fortsætter med Arajuuri og Hermansson, langsomme, immobile og dårlige med bolden ... de kan heade og så er placeringsevnen vel ikke helt væk, det er det ... jeg er virkelig forbløffet :D!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Sidder og ser/hører Brøndby - Braga.

                      Det er helt utroligt at de fortsætter med Arajuuri og Hermansson, langsomme, immobile og dårlige med bolden ... de kan heade og så er placeringsevnen vel ikke helt væk, det er det ... jeg er virkelig forbløffet :D!
                      Det ser tilgengæld ud til at Zorningers yndling - Kaiser har haft godt af ny træner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Sidder og ser/hører Brøndby - Braga.

                        Det er helt utroligt at de fortsætter med Arajuuri og Hermansson, langsomme, immobile og dårlige med bolden ... de kan heade og så er placeringsevnen vel ikke helt væk, det er det ... jeg er virkelig forbløffet :D!
                        Av min arm hvor det gik galt til sidst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Av min arm hvor det gik galt til sidst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Av min arm hvor det gik galt til sidst.
                            Hvor er det bare fedt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Sidder og ser/hører Brøndby - Braga.

                              Det er helt utroligt at de fortsætter med Arajuuri og Hermansson, langsomme, immobile og dårlige med bolden ... de kan heade og så er placeringsevnen vel ikke helt væk, det er det ... jeg er virkelig forbløffet :D!
                              Hvis de formår at komme i top 6 med det forsvar er det intet mindre end et mirakel.
                              Men mon ikke der bliver hentet mindst 2 nye inden vinduet lukker? Man har selvfølgelig lov at håbe det ikke lykkedes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Hvis de formår at komme i top 6 med det forsvar er det intet mindre end et mirakel.
                                Men mon ikke der bliver hentet mindst 2 nye inden vinduet lukker? Man har selvfølgelig lov at håbe det ikke lykkedes.
                                De MÅ hente nye folk ind, dem du har nu har ikke og har aldrig haft niveauet til til mere end et bundhold i suppen, det mener jeg i hvert fald ikke.
                                De kunne gemme sig i presspillet, det kan de ikke mere.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X