Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Azer

    Et eller andet sted på det gamle forum er der med garanti et indlæg fra mig, hvor jeg nok sidder og ryster lidt på hovedet over, hvad pokker vi dog skal bruge en 1. div. spiller til, og om en sådan virkelig skulle kunne forstærke os. Jeg falder sjældent i svime af begejstring, men vi nærmer os, når snakken falder på Azer. Han er godt nok go'! Eller har i hvert fald været det indtil nu! Det er sgu godt set af JH.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Azer

      Et eller andet sted på det gamle forum er der med garanti et indlæg fra mig, hvor jeg nok sidder og ryster lidt på hovedet over, hvad pokker vi dog skal bruge en 1. div. spiller til, og om en sådan virkelig skulle kunne forstærke os. Jeg falder sjældent i svime af begejstring, men vi nærmer os, når snakken falder på Azer. Han er godt nok go'! Eller har i hvert fald været det indtil nu! Det er sgu godt set af JH.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Azer

        Et eller andet sted på det gamle forum er der med garanti et indlæg fra mig, hvor jeg nok sidder og ryster lidt på hovedet over, hvad pokker vi dog skal bruge en 1. div. spiller til, og om en sådan virkelig skulle kunne forstærke os. Jeg falder sjældent i svime af begejstring, men vi nærmer os, når snakken falder på Azer. Han er godt nok go'! Eller har i hvert fald været det indtil nu! Det er sgu godt set af JH.
        Vigtig erkendelse, brug gerne den, når du overvejer en afdanket spiller kontra et fremstormende talent :-)

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Jeg stemmer på Diarra. Et par fejl, ja. Men stadig en super sikker indsats.

          Høegh spiller sin første rigtig gode kamp i lang tid. Dejligt. AMC og Ruud holdt også et fint niveau.

          Skula var håbløs. Azer skal ind centralt, Diarra skal på backen, og Skula skal på bænken. Sådan er billedet lige nu.

          Spelmann spillede en rodet kamp. Ham og Skula fungerer ikke specielt godt sammen centralt.

          Mos kæmpede godt, Falk var lidt svingende, men fantastisk mål.

          Emil var igen usynlig. Pinlig indsats.
          Nu hvor jeg er blevet en del mere ædru, vil jeg gerne indrømme at mit Diarra-hysteri måske tog lidt overhånd i går. Han spillede en solid kamp, men mom må være Azer. (Og hvad sker der for, at det kun var Skoubos skade der fik ham på banen?)
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #35
            Et svært valg denne gang, og godt for det. Min stemme går til Azer.
            Men Falk fortjener den også.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #36
              Azer var kampens spiller. Og han skal bare starte inde hver gang på den centrale midtbane. Det kan der ikke være nogen tvivl om længere. Kunne stadig godt tænke mig at se Diarra spille ved siden af Azer centralt.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Aggerbeck Se indlæg
                Azer var kampens spiller. Og han skal bare starte inde hver gang på den centrale midtbane. Det kan der ikke være nogen tvivl om længere. Kunne stadig godt tænke mig at se Diarra spille ved siden af Azer centralt.
                det er da spændende og nytænkende det forslag. Umiddelbart vil jeg mene der er for stor en opgave for Momo, med begrænsede offensive kvaliteter, men til gengæld med stærke defensive kvaliteter
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Vigtig erkendelse, brug gerne den, når du overvejer en afdanket spiller kontra et fremstormende talent :-)
                  Hov hov :-)
                  Jeg er ikke fortaler for LJ - udover at jeg synes han stadig er en habil spiller, så synes jeg ikke, han skal til klubben...netop fordi vi har andet til den plads :-)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det første er jeg for så vidt enig med dig i, men ligefrem at sælge ham til Kansas City mener jeg nok er at gå for vidt.....og Co'B er svær, vi har jo også brug for en bænk
                    Enig nu er jeg også blevet ædru igen.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment

                    Working...
                    X