Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom fcm-ob
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVigtig erkendelse, brug gerne den, når du overvejer en afdanket spiller kontra et fremstormende talent :-)
Jeg er ikke fortaler for LJ - udover at jeg synes han stadig er en habil spiller, så synes jeg ikke, han skal til klubben...netop fordi vi har andet til den plads :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Aggerbeck Se indlægAzer var kampens spiller. Og han skal bare starte inde hver gang på den centrale midtbane. Det kan der ikke være nogen tvivl om længere. Kunne stadig godt tænke mig at se Diarra spille ved siden af Azer centralt.
Leave a comment:
-
Azer var kampens spiller. Og han skal bare starte inde hver gang på den centrale midtbane. Det kan der ikke være nogen tvivl om længere. Kunne stadig godt tænke mig at se Diarra spille ved siden af Azer centralt.
Leave a comment:
-
Et svært valg denne gang, og godt for det. Min stemme går til Azer.
Men Falk fortjener den også.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg stemmer på Diarra. Et par fejl, ja. Men stadig en super sikker indsats.
Høegh spiller sin første rigtig gode kamp i lang tid. Dejligt. AMC og Ruud holdt også et fint niveau.
Skula var håbløs. Azer skal ind centralt, Diarra skal på backen, og Skula skal på bænken. Sådan er billedet lige nu.
Spelmann spillede en rodet kamp. Ham og Skula fungerer ikke specielt godt sammen centralt.
Mos kæmpede godt, Falk var lidt svingende, men fantastisk mål.
Emil var igen usynlig. Pinlig indsats.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægAzer
Et eller andet sted på det gamle forum er der med garanti et indlæg fra mig, hvor jeg nok sidder og ryster lidt på hovedet over, hvad pokker vi dog skal bruge en 1. div. spiller til, og om en sådan virkelig skulle kunne forstærke os. Jeg falder sjældent i svime af begejstring, men vi nærmer os, når snakken falder på Azer. Han er godt nok go'! Eller har i hvert fald været det indtil nu! Det er sgu godt set af JH.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægAzer
Et eller andet sted på det gamle forum er der med garanti et indlæg fra mig, hvor jeg nok sidder og ryster lidt på hovedet over, hvad pokker vi dog skal bruge en 1. div. spiller til, og om en sådan virkelig skulle kunne forstærke os. Jeg falder sjældent i svime af begejstring, men vi nærmer os, når snakken falder på Azer. Han er godt nok go'! Eller har i hvert fald været det indtil nu! Det er sgu godt set af JH.
Leave a comment:
-
Azer
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægPS Skulason har i flere kampe i træk spillet sig af holdet. Ham og COB må gerne sælges til Kansas City Chiefs eller lign.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægAzer. Han udstråler sikkerhed i alle aktioner. Måske er jeg fuld men jeg mener han er det bedste der er sket for OB siden B93 sendte Danmarks største talent til Fynog der skal meget gerne forlænges med ham NU, og også gerne en længere forlængelse så der kan bygges op omkring ham. Det er måske lidt tidligt at udråbe ham som kulturbærer i OB, men personligt ser jeg mere anfører potentiale i ham end i DH, lige pt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægPPS. Spelmann gør det godt ift. hans begrænsede talent, men han er ikke Superligaspiller.
Ville gerne se ham og Azer sammen resten af foråret
Leave a comment:
-
PPS. Spelmann gør det godt ift. hans begrænsede talent, men han er ikke Superligaspiller.
Leave a comment:
-
PS Skulason har i flere kampe i træk spillet sig af holdet. Ham og COB må gerne sælges til Kansas City Chiefs eller lign.
Leave a comment:
Leave a comment: