Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom fcm-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
    MOM: Azer busLAUSLISUSZXXZZXS
    Kampens dårligste: Ari Skulason for 2. eller 3. uge i træk
    måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen
      MOM: AZER
      mener helt klart Azer efterhånden må stå først for!!!
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        måske er vi ved at være der hvor Ari skal se sig over skulderen og passe RIGTIG godt på startpladsen

        Helt klart.. Han burde starte ude næste gang

        Comment


          #19
          Stemmer også på Azer, virkelig godt set af Jesper at hente ham

          Comment


            #20
            Trykker på "Meget enig" knappen til dem der har stemt på Azer....

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              syntes nu ikke at DH så særlig sikker ud generelt... Jeg er i tvivl her..
              jeg ser aller helst at vi får en ny CM næste sæson. JH må finde et scoop et sted..
              Vi har Diarra. Han er pt vores bedste midterforsvarer - da han spillede pladsen i efteråret, blev har bare mere og mere sikker.

              MOM: Azer

              Comment


                #22
                Azer

                Comment


                  #23
                  Jeg stemmer på Diarra. Et par fejl, ja. Men stadig en super sikker indsats.

                  Høegh spiller sin første rigtig gode kamp i lang tid. Dejligt. AMC og Ruud holdt også et fint niveau.

                  Skula var håbløs. Azer skal ind centralt, Diarra skal på backen, og Skula skal på bænken. Sådan er billedet lige nu.

                  Spelmann spillede en rodet kamp. Ham og Skula fungerer ikke specielt godt sammen centralt.

                  Mos kæmpede godt, Falk var lidt svingende, men fantastisk mål.

                  Emil var igen usynlig. Pinlig indsats.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #24
                    Azer. Han udstråler sikkerhed i alle aktioner. Måske er jeg fuld men jeg mener han er det bedste der er sket for OB siden B93 sendte Danmarks største talent til Fyn
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #25
                      PS Skulason har i flere kampe i træk spillet sig af holdet. Ham og COB må gerne sælges til Kansas City Chiefs eller lign.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #26
                        PPS. Spelmann gør det godt ift. hans begrænsede talent, men han er ikke Superligaspiller.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          PPS. Spelmann gør det godt ift. hans begrænsede talent, men han er ikke Superligaspiller.
                          Arghhh den er jeg ikke enig i. Jeg syntes bare at det er tydeligt at han mangler den rette makker på midten.
                          Ville gerne se ham og Azer sammen resten af foråret

                          Comment


                            #28
                            Azer... helt klart...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                              Azer. Han udstråler sikkerhed i alle aktioner. Måske er jeg fuld men jeg mener han er det bedste der er sket for OB siden B93 sendte Danmarks største talent til Fyn
                              Det markerede er jeg helt enig i...der er i hvert fald KÆMPE potentiale i Azer og måske har vi her en kommende leder og dirigent på banen, trods hans unge alder og der skal meget gerne forlænges med ham NU, og også gerne en længere forlængelse så der kan bygges op omkring ham. Det er måske lidt tidligt at udråbe ham som kulturbærer i OB, men personligt ser jeg mere anfører potentiale i ham end i DH, lige pt.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                PS Skulason har i flere kampe i træk spillet sig af holdet. Ham og COB må gerne sælges til Kansas City Chiefs eller lign.
                                det første er jeg for så vidt enig med dig i, men ligefrem at sælge ham til Kansas City mener jeg nok er at gå for vidt.....og Co'B er svær, vi har jo også brug for en bænk
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X