Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Jaja, så lad os da bygge et på 100?

    Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?

    Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
    Meget enig. En kraftig renovering med lukkede hjørner ville være passende til en klub af OBs størrelse. Der vil være rigeligt med plads og kun når store CL klubber kommer forbi vil der være udsolgt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Jaja, så lad os da bygge et på 100?

      Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?

      Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
      25.000 er et ambitiøst mål. Men man vinder ikke ved at gå i de andres fodspor.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        25.000 er et ambitiøst mål. Men man vinder ikke ved at gå i de andres fodspor.
        18.000-20.000 vil være passende til OB og Odense, med de lukkede hjørner. Det kan vi måske fylde det halvt ud i gennemsnittet
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Jaja, så lad os da bygge et på 100?

          Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?

          Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
          Nu er det ikke fordi jeg er fan af oppløjede græsbaner, men en af fordelene med et større stadion er jo, at det kan bruges til flere ting, eksempelvis koncerter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Nu er det ikke fordi jeg er fan af oppløjede græsbaner, men en af fordelene med et større stadion er jo, at det kan bruges til flere ting, eksempelvis koncerter.
            Det er også fint nok, så skal det så sandelig bare med i udmeldingen.

            25k tror jeg bare ikke vil gøre stemningen bedre på stadion - gør du, Bo?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              25.000 er et ambitiøst mål. Men man vinder ikke ved at gå i de andres fodspor.
              Mener du, at vi vil kunne løfte 25 publikumsmæssigt i en nærmere fremtid da?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Jaja, så lad os da bygge et på 100?

                Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?

                Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
                Nu er der jo lige det store problem der hedder Odense kommune ift vores stadion, og min tanke med forslaget var at eftersom DBU efterlyser et stadion til 25.000 så kunne der måske være en mulighed for at få hjælp den vej til finanseringen og den lokkemad til kommunen at vi kan trække arrangementer til byen.

                Hvis vi i Danmark skulle bygge stadions ud fra belægnings procenten så ville det godt nok blive nogle sørgelige stadions .

                Vores nuværende er nedslidt, ikke egnet til EL og oven i det så mener jeg at tagkonstruktionen er lavet så tåbelige at det ikke kan bære en udvidelse.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Nu er der jo lige det store problem der hedder Odense kommune ift vores stadion, og min tanke med forslaget var at eftersom DBU efterlyser et stadion til 25.000 så kunne der måske være en mulighed for at få hjælp den vej til finanseringen og den lokkemad til kommunen at vi kan trække arrangementer til byen.

                  Hvis vi i Danmark skulle bygge stadions ud fra belægnings procenten så ville det godt nok blive nogle sørgelige stadions .

                  Vores nuværende er nedslidt, ikke egnet til EL og oven i det så mener jeg at tagkonstruktionen er lavet så tåbelige at det ikke kan bære en udvidelse.
                  Jeg har bare ikke set noget til, at DBU vil spæde til? Men jo, ellers er tanken god - men drift/vedligehold efterfølgende skal jo også financieres

                  Sørgelige? Man kan vel godt have nogle stadions på 8-12k, med gode faciliteter, uden at de er sørgelige?

                  Men ja, vores nuværende er en lappeløsning, hvilket jeg har beskrevet stolpe op og ned om hvorfor - herunder tagkonstruktionen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Det er også fint nok, så skal det så sandelig bare med i udmeldingen.

                    25k tror jeg bare ikke vil gøre stemningen bedre på stadion - gør du, Bo?
                    Altså, nu tror jeg jo på, at det faktisk er muligt at lave et gennemsnitligt tilskuertal i Odense på 20.000 - hvis vi er helt særligt dygtige fra klubbens side og blandt os fans. Men der er nok lang vej.

                    Det der primært skaber bedre stemning - på kort sigt - er et bedre stadion, ikke et større.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                      Mener du, at vi vil kunne løfte 25 publikumsmæssigt i en nærmere fremtid da?
                      Afhænger af produktet. Men der bliver nok ikke ventetid på billetter

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Afhænger af produktet. Men der bliver nok ikke ventetid på billetter
                        Ronaldo og Messi skal spille i OB før det trækker 25.000

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Ronaldo og Messi skal spille i OB før det trækker 25.000
                          Der kan sagtens være mega fed stemning med 10-15.000 på et 25.000 sæder stadion der er designet rigtigt (lukkede hjørner, lukket tagkonstruktion, tilskuere primært på nedre tribuneafsnit osv...). Så kan vi altid gemme de udsolgte til de absolutte topkampe, EC og landskampe.

                          Comment


                            Vi skal også huske, at der var 183.000 indbyggere i Odense da stadion sidst blev bygget om, mens tallet nu er omkring 205-206.000 og det kan stige til 210-215.000 inden et nyt stadion står klar.
                            Det må gøre en forskel ift. hvad potentialet egentlig er for at trække mange på stadion i de gode tider.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Vi skal også huske, at der var 183.000 indbyggere i Odense da stadion sidst blev bygget om, mens tallet nu er omkring 205-206.000 og det kan stige til 210-215.000 inden et nyt stadion står klar.
                              Det må gøre en forskel ift. hvad potentialet egentlig er for at trække mange på stadion i de gode tider.
                              Selvfølgelig. Men et nyt stadion pt i Odense Kommune er 100% totalt urealistisk IMO. Så alle sejl og kræfter ind på at få bygget det stadion “færdigt” og renoveret resten

                              Comment


                                Kørte forbi anlægget ved Røde Stjerne i eftermiddag, og blev noget overrasket over at se en traktor og plov i færd med at pløje hele området.
                                Mener det er nyanlagte baner der, men måske er det kun den ene bane?
                                Er der nogen der ved hvad der skal ske? Hvis det kun er nye baner synes jeg det er sent på året at lave det.

                                Comment

                                Working...
                                X