Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Ingen tvivl om at Odense stadion trænger til en ordentlig omgang. Men noget renovation/modernisering + at alle hjørner bliver lukket, så det er mere end godkendt. Så vil der nok kunne blive plads til en 18.000, hvilket nok passer fint til en klub som OB.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Ingen tvivl om at Odense stadion trænger til en ordentlig omgang. Men noget renovation/modernisering + at alle hjørner bliver lukket, så det er mere end godkendt. Så vil der nok kunne blive plads til en 18.000, hvilket nok passer fint til en klub som OB.
      Hvis du mener renovering er jeg enig det er vigtigt stadion bliver hvor det ligger nu så jeg lige kan gå derover det er grimt som bare fanden, men det ligger perfekt. Også mht den kommende letbane der bliver et stort aktiv for byen.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Hvis du mener renovering er jeg enig det er vigtigt stadion bliver hvor det ligger nu så jeg lige kan gå derover det er grimt som bare fanden, men det ligger perfekt. Også mht den kommende letbane der bliver et stort aktiv for byen.
        Jeg skal nok komme på stadion når jeg har lyst, men det ærgrer mig lidt, at der ikke er bedre parkeringsforhold til biler. Tror faktisk det ville betyde noget for tilskuertallet.

        Letbanen er et plus. Jeg havde nu gerne set man havde lavet en stor parkeringsplads på noget af Gasa området.

        Comment


          #94
          Det er ulempen ved at fastholde stadion bynært jo, samme problemer alle steder verden over

          Men ja, der kommer ikke umiddelbart nyt stadion, da letbanens rute er planlagt efter hele Idrætsparken.
          Byggede man et nyt andetsteds, hvad dælen skulle Odense så med det nuværende stadion?

          Nej, det bliver nok en lettere langsommelig renovering, bid for bid, etape efter etape, lapning efter lapning, så vi kan bruge det imens, og så 20 efter, igen, stå og tænke:

          ”Hvorfor gjorde vi det ikke ordentligt sidste gang?!”

          Hvor har vi set stadions i brug under ombygning, hvor det er blevet vellykket? Haderslev? Randers?

          Jeg kan kkke engang huske hvad BIF gjorde, men Parken vil jeg ikke kalde vellykket. Vejle har nu den luksus at have to stadions og et hold i 1. Div.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Det er ulempen ved at fastholde stadion bynært jo, samme problemer alle steder verden over

            Men ja, der kommer ikke umiddelbart nyt stadion, da letbanens rute er planlagt efter hele Idrætsparken.
            Byggede man et nyt andetsteds, hvad dælen skulle Odense så med det nuværende stadion?

            Nej, det bliver nok en lettere langsommelig renovering, bid for bid, etape efter etape, lapning efter lapning, så vi kan bruge det imens, og så 20 efter, igen, stå og tænke:

            ”Hvorfor gjorde vi det ikke ordentligt sidste gang?!”

            Hvor har vi set stadions i brug under ombygning, hvor det er blevet vellykket? Haderslev? Randers?

            Jeg kan kkke engang huske hvad BIF gjorde, men Parken vil jeg ikke kalde vellykket. Vejle har nu den luksus at have to stadions og et hold i 1. Div.
            Håber virkelig at man tager det i et hug. Ikke at det skal blive en designmæssig perle, det tog er kørt. Byggeplads i en sæson og så er der 4 lukkede hjørner. Kunne man (som du nævner) få B, C og D-tribunen til at være en sammenhængende størrelse og så forlænge Vippen med noget byggeri der sluttede op til.

            Finder lidt håb i at Enrico har nævnt det med hjørnerne nogen gange.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Hvis du mener renovering er jeg enig det er vigtigt stadion bliver hvor det ligger nu så jeg lige kan gå derover det er grimt som bare fanden, men det ligger perfekt. Også mht den kommende letbane der bliver et stort aktiv for byen.
              Hallo Kielberg, vi er enige ... kollektiv trafik er godt! :D!
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #97
                Er ikke helt klar over hvad der kræves for at stadion igen kan blive godkendt til europæisk fodbold, er det lukkede hjørner som mangler.. nogen der ved det?
                Man kan da ligeså godt komme i gang med renoveringen, det ville være surt hvis vi skulle spille europa hjemmekampene i Vejle eller Esbjerg, hvis det skulle lykkedes at få mindst en 3. eller 4. plads i denne sæson.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Er ikke helt klar over hvad der kræves for at stadion igen kan blive godkendt til europæisk fodbold, er det lukkede hjørner som mangler.. nogen der ved det?
                  Man kan da ligeså godt komme i gang med renoveringen, det ville være surt hvis vi skulle spille europa hjemmekampene i Vejle eller Esbjerg, hvis det skulle lykkedes at få mindst en 3. eller 4. plads i denne sæson.
                  Både surt men også PINLIGT!
                  siden 1887

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Er ikke helt klar over hvad der kræves for at stadion igen kan blive godkendt til europæisk fodbold, er det lukkede hjørner som mangler.. nogen der ved det?
                    Man kan da ligeså godt komme i gang med renoveringen, det ville være surt hvis vi skulle spille europa hjemmekampene i Vejle eller Esbjerg, hvis det skulle lykkedes at få mindst en 3. eller 4. plads i denne sæson.
                    Var det ikke derfor udskiftningszonen blev forbedret?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Var det ikke derfor udskiftningszonen blev forbedret?
                      God muligt: det krævede ja en udskiftning af træneren for at komme til europæisk fodbold igen!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Øh hallo?! Er vores stadion ikke godkendt til europæisk?!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Øh hallo?! Er vores stadion ikke godkendt til europæisk?!
                          Nope.
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Nope.
                            Sad min datter ikke her ved siden af mig, så var der lige kommet et russisk-bjørne-spritter-anfald fra mig!

                            Altså, jeg har hele tiden talt om renovering pga lav standard, bedre mere attraktive forhold, bedre service etc.

                            At være godkendt til europæisk må fandme da være minimum i landets tredjestørste by!
                            Argh, jeg springer fandme snart en sikring


                            Eneste lyspunktet må være, at Ådalen ER i gang, og at der allerede tales om at flytte fokus over på stadion ... dét har JH så lige resten af sin tid, til at få på plads!
                            Gør han det, så må han satme være tæt på at være den i OB, som efterlader den største facilitetsmæssige arv nogensinde

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Kapacitet på 25 i Odense er hul i højre frontallap.
                              Får det aldrig fyldt, vil ikke bidrage til stemningen, dyrere at vedligeholde osv.
                              hellere udsolgt nogle gange p.a., end dødssygt hele året, for at få et par landskampe eller wtf.
                              Helt uenig. Man skal turde tænke stort og tro på at vi kan overhale FCM. Gode faciliteter vil også få flere på stadion


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Helt uenig. Man skal turde tænke stort og tro på at vi kan overhale FCM. Gode faciliteter vil også få flere på stadion

                                Jaja, så lad os da bygge et på 100?

                                Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?

                                Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.

                                Comment

                                Working...
                                X