Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fra dagens begivenhed

    https://www.tv2fyn.dk/odense/rejsegi...aa-ob-til-tops

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan godt lide at der står så har amatør afdelingen fået forbedret caféen. Håber da også de gamle omklædningsrjm får en tur igennem med en VVS er :p de omklædningsrum er da ikke noget at råbe hurra for

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Dræn på Bane 1 og nyt græstæppe klar til foråret

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/laekre...ne-naeste-aar/

        Desuden kommer der Spiideo og storskærme omkring kunstbanerne
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lidt om det kommende Spiideo system her

        https://www.spiideo.com/football-vid...SABEgIZ0fD_BwE
        Lyder til at det nye Spiideo system tages i brug i weekenden til Kai Thor Cup hvor alle kampe optages så hver klub kan bruge det til at evaluere i hver enkelt klub der deltager

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/dommer...-kai-thor-cup/

        Comment


          Så skulle det nye superligahus være klar til brug. OBstruktion har været i Ådalen

          https://twitter.com/OBstruktion1887

          Så må vi jo se om det skal omdøbes næste sæson

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Så skulle det nye superligahus være klar til brug. OBstruktion har været i Ådalen

            https://twitter.com/OBstruktion1887

            Så må vi jo se om det skal omdøbes næste sæson
            Under alle omstændigheder bliver det fedt, når det står færdigt - så kan dét streges fra listen, og nogle ressourcer kan flyttes andetsteds hen.

            Derudover er der så lige det, at det gerne skulle øge kvaliteten af både den nuværende trup, samt kommende spillere.

            No matter what, har det været længe ventet og nødvendigt, så fedt fedt fedt!

            Glæder mig til en rundvisning, og forventer bestemt, at det overgår Røde Stjernes nye klubhus, som også er blevet rigtigt godt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

              Under alle omstændigheder bliver det fedt, når det står færdigt - så kan dét streges fra listen, og nogle ressourcer kan flyttes andetsteds hen.

              Derudover er der så lige det, at det gerne skulle øge kvaliteten af både den nuværende trup, samt kommende spillere.

              No matter what, har det været længe ventet og nødvendigt, så fedt fedt fedt!

              Glæder mig til en rundvisning, og forventer bestemt, at det overgår Røde Stjernes nye klubhus, som også er blevet rigtigt godt
              Yeps. Der går jo nok et stykke tid inden man kan tage det i brug da Bane 1 ikke er klar og det fact at man jo ikke samles/bader mm i disse dage.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så skulle det nye superligahus være klar til brug. OBstruktion har været i Ådalen

                https://twitter.com/OBstruktion1887

                Så må vi jo se om det skal omdøbes næste sæson
                Sender lige en tanke til Jesper Hansen med en stor tak for det nye anlæg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Sender lige en tanke til Jesper Hansen med en stor tak for det nye anlæg
                  Ja og hvilken kamp han sikkert har måtte igennem for at få det gennemført

                  Comment


                    Kørte forbi de nye baner på Falen i går og smugkiggede, da jeg passerede ... de baner er godt nok ved at se sprøde ud

                    Gad vide hvad det koster at smide så langt et hegn op, “bare” for at holde hundeluftere og andre irriterende elementer ude (af et offentligt ejet anlæg)

                    Men jeg forstår godt at man har gjort det, for ingen gider jo lave en glidende tackling i en hundelort, eller få ødelagt banen af en eller anden der liiiige skal prøve sin nye golfkølle
                    Slet ikke når man har valgt selv at forvalte anlægget (Vedligeholde det for egen regning)!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                      Kørte forbi de nye baner på Falen i går og smugkiggede, da jeg passerede ... de baner er godt nok ved at se sprøde ud

                      Gad vide hvad det koster at smide så langt et hegn op, “bare” for at holde hundeluftere og andre irriterende elementer ude (af et offentligt ejet anlæg)

                      Men jeg forstår godt at man har gjort det, for ingen gider jo lave en glidende tackling i en hundelort, eller få ødelagt banen af en eller anden der liiiige skal prøve sin nye golfkølle
                      Slet ikke når man har valgt selv at forvalte anlægget (Vedligeholde det for egen regning)!
                      Er det virkelig lovligt, hvordan er brugsretten til dem skitseret? Enig i forhold til hundelorte, men hvis Utopia kan ...
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                        Er det virkelig lovligt, hvordan er brugsretten til dem skitseret? Enig i forhold til hundelorte, men hvis Utopia kan ...
                        Selvfølgelig er det lovligt. Hvad med børnehaver, plejehjem, OUH parkering byggepladser, etc. Folk har ikke noget at gøre der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Er det virkelig lovligt, hvordan er brugsretten til dem skitseret? Enig i forhold til hundelorte, men hvis Utopia kan ...
                          Jeg tror godt at de må hegne det inde, men de kan vel ikke forbyde folk, at færdes på området sådan helt generelt - det samme som i Ådalen

                          Mht hundelorte, så er det ikke at spørgsmål om at kunne, men om at ville - og det vil man jo ikke, men bare ikke alle der har midlerne til at knalde sådan et hegn op

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Selvfølgelig er det lovligt. Hvad med børnehaver, plejehjem, OUH parkering byggepladser, etc. Folk har ikke noget at gøre der.
                            Du ved at sammenligningen er elendig :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Jeg tror godt at de må hegne det inde, men de kan vel ikke forbyde folk, at færdes på området sådan helt generelt - det samme som i Ådalen

                              Mht hundelorte, så er det ikke at spørgsmål om at kunne, men om at ville - og det vil man jo ikke, men bare ikke alle der har midlerne til at knalde sådan et hegn op
                              Kommunalt ejet, nej det håber jeg godt nok ikke de kan!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Kommunalt ejet, nej det håber jeg godt nok ikke de kan!
                                Synes du selv alle har lov til at vade rundt overalt hvor det er kommunalt område. Fordi det er vores alle sammen der ejer det? Eller hvad mener du egentlig?

                                Comment

                                Working...
                                X