Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt træningsanlæg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nyt træningsanlæg

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nyt-su...vej-i-aadalen/

    #2
    Endelig! Fremragende nyhed, der er med til at løfte klubben.

    Comment


      #3
      Jeg kan nærmest ikke forestille mig en bedre nyhed. Det kommer til at betyde utroligt meget, i forhold til at kunne tiltrække spillere og selvfølgelig fastholde dem der allerede er her.

      Iøvrigt lækker detalje med 817m2

      Comment


        #4
        Fedt at der endelig sker noget, det har vi ventet længe på

        Comment


          #5
          Hvor lækkert, endelig. Så mangler vi bare stadion bagefter at de får lukket de hjørner,

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Jeg kan nærmest ikke forestille mig en bedre nyhed. Det kommer til at betyde utroligt meget, i forhold til at kunne tiltrække spillere og selvfølgelig fastholde dem der allerede er her.

            Iøvrigt lækker detalje med 817m2
            Det var også det første jeg lod mærke til..

            Comment


              #7
              Super fedt vi endelig får et nyt hus Godt arbejde af dem som har fået det igennem.

              817 kvm


              Men er du gal det er grimt, syntes vi var lovet en perle af et anlæg, men det er selvfølgelig smag og behag. Vigtigst er det at vi endelig får noget nyt.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Dejlig, dejlig nyhed :)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Super fedt vi endelig får et nyt hus Godt arbejde af dem som har fået det igennem.

                  817 kvm


                  Men er du gal det er grimt, syntes vi var lovet en perle af et anlæg, men det er selvfølgelig smag og behag. Vigtigst er det at vi endelig får noget nyt.
                  Syntes nu det er svært at vurdere ud fra den video hvor pænt/grimt det er. Jeg syntes det så meget fint ud. Lad os nu se det først inden

                  Comment


                    #10
                    Hurraaaaaaaaaaa
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Super fedt vi endelig får et nyt hus Godt arbejde af dem som har fået det igennem.

                      817 kvm


                      Men er du gal det er grimt, syntes vi var lovet en perle af et anlæg, men det er selvfølgelig smag og behag. Vigtigst er det at vi endelig får noget nyt.
                      Jeg synes det er ret imponerende at du kan vurdere hvor grimt eller pænt det er ud fra den video, hvor man hverken kan se noget om farver eller materialevalg.

                      Comment


                        #12
                        Fedt 817 kvm!

                        Det er jo en fed reference til de;
                        817 gange Kent Nielsen har råbt "FOR HELVEDE JØNNE"
                        817 gange Ove Pedersen forsøgte at Azer Busuladzic men mislykkede
                        817 meter Vladimir DvaskeVilly i gennemsnit løb over 90 minutter
                        817 kort som Mohamed El-Makrini raget sig til i de 18 måneder han var i OB
                        817 kampe hvor Lars Olsen først foretog en udskiftning efter 85 minutters spilletid
                        817 gange nogen på OB.Forum mente at Anders Dreyer var for ringe til OB
                        817 gange Emil Larsen var i karambolage med klubbens egne fans
                        817 gange man kunne finde Cedric N'koum på div. natklubber rundt i Odense
                        817 fans der troede man han skrevet kontrakt med Lassana Diarra og ikke Mohammed Diarra
                        817 gange på en uge hvor OB-fans i fuldskab forsøger at citerer Richard Møller Nielsen
                        817 slag som den der foreslog at man skulle råbe "Svin, Luder, Din Mor er en mand, Fuck dig" skulle have i hovedet
                        817 gange Jesper Hansen lukkede transfervinduet før det åbnede
                        817 chancer som Darko Bodul fik i angrebet
                        817 tattoveringer som Jacob Barrett har på sin krop
                        817 tænder som Lasse Nielsen mistede i sin OB karriere
                        817 gange Peter Utaka forsøgte FCK-spillere at skaffe en kontrakt i FCK
                        817 gange Carsten Detlefsen hvor har truet sin medspillere med tæv hvis de ikke tog sig sammen
                        817 gange man kunne se Andrew Tembos mål mod BIF

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          Fedt 817 kvm!

                          Det er jo en fed reference til de;
                          817 gange Kent Nielsen har råbt "FOR HELVEDE JØNNE"
                          817 gange Ove Pedersen forsøgte at Azer Busuladzic men mislykkede
                          817 meter Vladimir DvaskeVilly i gennemsnit løb over 90 minutter
                          817 kort som Mohamed El-Makrini raget sig til i de 18 måneder han var i OB
                          817 kampe hvor Lars Olsen først foretog en udskiftning efter 85 minutters spilletid
                          817 gange nogen på OB.Forum mente at Anders Dreyer var for ringe til OB
                          817 gange Emil Larsen var i karambolage med klubbens egne fans
                          817 gange man kunne finde Cedric N'koum på div. natklubber rundt i Odense
                          817 fans der troede man han skrevet kontrakt med Lassana Diarra og ikke Mohammed Diarra
                          817 gange på en uge hvor OB-fans i fuldskab forsøger at citerer Richard Møller Nielsen
                          817 slag som den der foreslog at man skulle råbe "Svin, Luder, Din Mor er en mand, Fuck dig" skulle have i hovedet
                          817 gange Jesper Hansen lukkede transfervinduet før det åbnede
                          817 chancer som Darko Bodul fik i angrebet
                          817 tattoveringer som Jacob Barrett har på sin krop
                          817 tænder som Lasse Nielsen mistede i sin OB karriere
                          817 gange Peter Utaka forsøgte FCK-spillere at skaffe en kontrakt i FCK
                          817 gange Carsten Detlefsen hvor har truet sin medspillere med tæv hvis de ikke tog sig sammen
                          817 gange man kunne se Andrew Tembos mål mod BIF
                          Hmm, om du ikke glemte noget... ? ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Jeg synes det er ret imponerende at du kan vurdere hvor grimt eller pænt det er ud fra den video, hvor man hverken kan se noget om farver eller materialevalg.
                            Jeg er ret sikker på de planlægningsmæssige rammer fra kommunens side har været stramme i Ådalen. Det har handler om at bygge videre på den flade bygningskrop, der ligger der i forvejen.

                            Jeg må dog også indrømme, at jeg ud fra videoen tænker det er et skrabet byggeri. Jeg bemærker dog det er Jesper Thyge, der har været koblet på og han har i hvert fald tankerne på rette sted og formår ofte at få fin kvalitet ud af skrabede byggeprojekter. Han har bl.a. stået for EAL’s byggeri i City campus, den helt nye VUC og HF Bygning samme sted, omdannelsen af Odense Offentlige Slagtehuse mv. Intet af det mesterværker, men alt sammen med en vis kvalitet.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              Jeg synes det er ret imponerende at du kan vurdere hvor grimt eller pænt det er ud fra den video, hvor man hverken kan se noget om farver eller materialevalg.
                              Tak :-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X