Sidste kampe er spillet, så går ud fra at man nu pløjer banerne op og gør klar til OB, da RS rykker over på Cigaren når foråret starter
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt træningsanlæg
Collapse
X
-
Lader til at der kommer et ordentligt klubhus på Cigaren, og ikke bare en en eller anden hytte/barak, man lige hejser ind og sætter på et fundament
Jeg er lige så spændt på, at se RS’s færdige anlæg, som OB’s nye baner og Superligahus, for jeg synes det er vigtigt at en klub som feks RS, får noget ud af, at blive “smidt ud” af sin “Ådal”
Comment
-
De er god i gang medxdet nye superligahus:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-bil...us-tager-form/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægLader til at der kommer et ordentligt klubhus på Cigaren, og ikke bare en en eller anden hytte/barak, man lige hejser ind og sætter på et fundament
Jeg er lige så spændt på, at se RS’s færdige anlæg, som OB’s nye baner og Superligahus, for jeg synes det er vigtigt at en klub som feks RS, får noget ud af, at blive “smidt ud” af sin “Ådal”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det tyder på Røde Stjerne får et rigtig fint klubhus og meget bedre faciliteter end dem de havde i forvejen. Mon ikke de er vældig tilfredse når de flytter ind i deres nye klubhus? Har de så også råderet over dyrskuepladsen?
Jeg ved ikke om de har råderet over andre baner, men tror kun de har én bane på Cigaren (Max 2), inog med der Joni også skal være både klubhuse, jordvold og bueskydningsbaner.
Comment
-
Dræn på Bane 1 og nyt græstæppe klar til foråret
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/laekre...ne-naeste-aar/
Desuden kommer der Spiideo og storskærme omkring kunstbanerne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment