Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt træningsanlæg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
Jaja, så lad os da bygge et på 100?
Tror du reelt selv på, at 25 giver mere mening, end 15 eller 20?
Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
Comment
-
Gode faciliteter kan du jo få uanset størrelse, det handler bare om at tænke det ind i designet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Nu er det ikke fordi jeg er fan af oppløjede græsbaner, men en af fordelene med et større stadion er jo, at det kan bruges til flere ting, eksempelvis koncerter.
25k tror jeg bare ikke vil gøre stemningen bedre på stadion - gør du, Bo?
Comment
-
Hvis vi i Danmark skulle bygge stadions ud fra belægnings procenten så ville det godt nok blive nogle sørgelige stadions .
Vores nuværende er nedslidt, ikke egnet til EL og oven i det så mener jeg at tagkonstruktionen er lavet så tåbelige at det ikke kan bære en udvidelse.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Nu er der jo lige det store problem der hedder Odense kommune ift vores stadion, og min tanke med forslaget var at eftersom DBU efterlyser et stadion til 25.000 så kunne der måske være en mulighed for at få hjælp den vej til finanseringen og den lokkemad til kommunen at vi kan trække arrangementer til byen.
Hvis vi i Danmark skulle bygge stadions ud fra belægnings procenten så ville det godt nok blive nogle sørgelige stadions .
Vores nuværende er nedslidt, ikke egnet til EL og oven i det så mener jeg at tagkonstruktionen er lavet så tåbelige at det ikke kan bære en udvidelse.
Sørgelige? Man kan vel godt have nogle stadions på 8-12k, med gode faciliteter, uden at de er sørgelige?
Men ja, vores nuværende er en lappeløsning, hvilket jeg har beskrevet stolpe op og ned om hvorfor - herunder tagkonstruktionen.
Comment
-
Det er også fint nok, så skal det så sandelig bare med i udmeldingen.
25k tror jeg bare ikke vil gøre stemningen bedre på stadion - gør du, Bo?
Det der primært skaber bedre stemning - på kort sigt - er et bedre stadion, ikke et større.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ronaldo og Messi skal spille i OB før det trækker 25.000
- Likes 1
Comment
-
Vi skal også huske, at der var 183.000 indbyggere i Odense da stadion sidst blev bygget om, mens tallet nu er omkring 205-206.000 og det kan stige til 210-215.000 inden et nyt stadion står klar.
Det må gøre en forskel ift. hvad potentialet egentlig er for at trække mange på stadion i de gode tider.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægVi skal også huske, at der var 183.000 indbyggere i Odense da stadion sidst blev bygget om, mens tallet nu er omkring 205-206.000 og det kan stige til 210-215.000 inden et nyt stadion står klar.
Det må gøre en forskel ift. hvad potentialet egentlig er for at trække mange på stadion i de gode tider.
- Likes 1
Comment
-
Kørte forbi anlægget ved Røde Stjerne i eftermiddag, og blev noget overrasket over at se en traktor og plov i færd med at pløje hele området.
Mener det er nyanlagte baner der, men måske er det kun den ene bane?
Er der nogen der ved hvad der skal ske? Hvis det kun er nye baner synes jeg det er sent på året at lave det.
Comment
Comment