Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad er man så hvis man gerne ser Azer i truppen som reserve , men ønsker en anden til start 11'eren ;-) ...
    hvad mener du, såfremt det er din holdning at han er brugbar som reserve, at han kan tilbyde som indskifter, som han ikke kan tilbyde som starter?
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det er da en noget sort-hvid vurdering du leverer der, og ikke så lidt af en generalisering af forummets brugere
      Ikke værre end den som de, der er lidt lange fremme i skoene, når det gælder kritik, bliver udsat for i enhver given debat om emnet.

      Det er lidt i samme boldgade, når nogen f.eks forlanger bedre fodbold ud af vores hold, ja så er der straks et par stykker, der får dét til at lyde som om, at vi har forlangt, at vi skal spille som Barcelona.

      Eller når nogen laver et I/A indlæg, hvor de opsummerer, hvad de TROR er det, som størstedelen af kritikerne/de negative mener, hvorefter flere skriver "enig" som om denne har ramt hovedet på sømmet.

      De utallige gange, hvor jeg har forsøgt og forsøgt at forklare forskellen imellem "Ikke god nok" og "ikke god". Eller forskellen imellem "skyld" og "ansvar".

      Det kan godt være, at du mener, der bliver lavet en generalisering, men min fornemmelse og erfaring fra dette forum er, at den største generalisering er dén, der kommer fra dem, der mener kritikken, generelt, er overdreven.

      Men hey, vi har vel lov til at være enige om at være uenige, right?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        hvad mener du, såfremt det er din holdning at han er brugbar som reserve, at han kan tilbyde som indskifter, som han ikke kan tilbyde som starter?
        Hvis man er brugbar som reserve er man også brugbar som indskrifter ;-)

        Vores klub er ikke af en størrelse økonomisk som giver os midler til at have 18-20 "stjernespillere" i truppen . Stammen og de faste spillere som holdet kan bygges op omkring skal gerne have en vis kvalitet og være "sikre"kort i startopstillingen , og jeg syntes det er vigtigt at en af disse er en styrende central midtbanespiller .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvis man er brugbar som reserve er man også brugbar som indskrifter ;-)

          Vores klub er ikke af en størrelse økonomisk som giver os midler til at have 18-20 "stjernespillere" i truppen . Stammen og de faste spillere som holdet kan bygges op omkring skal gerne have en vis kvalitet og være "sikre"kort i startopstillingen , og jeg syntes det er vigtigt at en af disse er en styrende central midtbanespiller .
          det er vi ikke uenige om, kan du uddybe lidt mere hvad du mener han kan tilbyde som reserve, som ikke er hans force som "starter". Selv Barca og Bayern har en stamme af spillere som er sikre kort, ja jeg tror faktisk alle hold har det fra serie4-ChL vinderne
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            det er vi ikke uenige om, kan du uddybe lidt mere hvad du mener han kan tilbyde som reserve, som ikke er hans force som "starter". Selv Barca og Bayern har en stamme af spillere som er sikre kort, ja jeg tror faktisk alle hold har det fra serie4-ChL vinderne
            En reserve er jo en .. ja reserve , som ikke helt besidder det niveau en fast mand som spillet bygges op omkring har . Skal vi op i tabellen skal vi have en bedre midtbanespiller til at styre den centrale midt , her har ingen af vores nuværende spillere klassen . Azer har sine momenter i sit spil , men imo er han for langsom og han er ikke god til at håndtere pres fra modstanderne især ikke de bedre hold i ligaen hvilket tit resulterer i dårligt afspil med bolden . Jeg syntes vi mangler en god stabil boldfast og spilstyrende midtbanespiller og imo har Azer ikke niveau og talent til den rolle .
            Syntes man kunne se i mandags hvor FCV lagde deres spil om så der ikke var så stort pres på central midt , der blev Azer meget bedre , og spillede godt de sidste 20-25 min i sådanne kampe vil han være fin at sætte ind .
            Last edited by Magge; 15-03-2015, 12:22.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvad er man så hvis man gerne ser Azer i truppen som reserve , men ønsker en anden til start 11'eren ;-) ...
              Neutral.

              Comment


                http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-ha...a-ny-ob-aftale

                Der er forhandlinger i gang, så det tyder på han bliver, hvis de ellers kan blive enige, men mon ikke det kan lade sig gøre.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-ha...a-ny-ob-aftale

                  Der er forhandlinger i gang, så det tyder på han bliver, hvis de ellers kan blive enige, men mon ikke det kan lade sig gøre.
                  det har jeg heller ikke de store kvaler med hvis de forlænger.
                  Men det må satme ikke være på bekostning af en kæmpe midtbane forstærkning

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-ha...a-ny-ob-aftale

                    Der er forhandlinger i gang, så det tyder på han bliver, hvis de ellers kan blive enige, men mon ikke det kan lade sig gøre.
                    Hvis Kent tror på ham, tror jeg også på ham ;-!
                    Azer har nogle åbenlyse kvaliteter som vi absolut godt kan bruge men han har samtidig nogle mangler i sit spil pt. men det er jo noget der kan arbejdes på og udvikles.
                    Ja tak herfra.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-ha...a-ny-ob-aftale

                      Der er forhandlinger i gang, så det tyder på han bliver, hvis de ellers kan blive enige, men mon ikke det kan lade sig gøre.
                      Fint med mig. Han er vores mest boldsikre midtbanemand i truppen og arbejder hårdt for holdet. Der er stadig noget fart i tanke og handling, der kan arbejdes på, men han har stadig alderen til at udvikle sig yderligere. Synes også han er blevet bedre og bedre i løbet af foråret. Efter Jonasson er kommet ved siden af ham, er der blevet bedre plads til også at bevæge sig lidt længere frem på banen, og så viste han jo imod FCN at han er i stand til at slå de afgørende afleveringer frem i banen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        det har jeg heller ikke de store kvaler med hvis de forlænger.
                        Men det må satme ikke være på bekostning af en kæmpe midtbane forstærkning
                        -29 mill. kalder vel ikke ligesom på markante forstærkninger
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          -29 mill. kalder vel ikke ligesom på markante forstærkninger
                          alle spillerne snakker om at der kommer til at ske spændende ting til sommer
                          en mestertræner skifter til OB. Der må følge løfter med
                          JH har hele tiden sagt at 2015 er der hvor der kommer balance i tingene og at der derfra vil ske lidt mere
                          Et stort salg af Falk kunne frigive nogle ekstra midler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-ha...a-ny-ob-aftale

                            Der er forhandlinger i gang, så det tyder på han bliver, hvis de ellers kan blive enige, men mon ikke det kan lade sig gøre.
                            Hvis vi har ambitioner om andet end nederste halvdel af ligaen så skal der tilføres forstærkning til midten og Azer dermed have en rolle som reserve . Enighed skal de nok opnå da jeg har svært ved at forestille mig ar køen af bejlere er ret lang .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvis vi har ambitioner om andet end nederste halvdel af ligaen så skal der tilføres forstærkning til midten og Azer dermed have en rolle som reserve . Enighed skal de nok opnå da jeg har svært ved at forestille mig ar køen af bejlere er ret lang .
                              Azer er 23 og han bliver en god superligaspiller - og nej - det er ikke for at genåbne debatten, om hvor god han er. Han er en spiller, vi kan holde på, og han kan dermed bidrage til kontinuiteten på holdet - IMØ også væsentligt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                                Azer er 23 og han bliver en god superligaspiller - og nej - det er ikke for at genåbne debatten, om hvor god han er. Han er en spiller, vi kan holde på, og han kan dermed bidrage til kontinuiteten på holdet - IMØ også væsentligt.
                                Som 23 årig skulle man gerne være nået et vist niveau i sin udvikling , hvor man bla også kan udvise stabilitet ( på de gode indsatser ) det har Azer ikke været i nærheden af og jeg tvivler meget på hans evner kan udvikles nok i posetiv retning . Men ser han gerne i truppen som backup .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X