Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Azer Busuladzic

    Azer fortjener sin egen tråd.

    Er ret hurtigt blevet vild med den mand. Han har både fysik, teknik, overblik og et godt spark.

    Er det kun mig der er bekymret over den korte kontrakt (til sommer '15) når man ser på hvor hurtigt han udvikler sig?

    #2
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Azer fortjener sin egen tråd.

    Er ret hurtigt blevet vild med den mand. Han har både fysik, teknik, overblik og et godt spark.

    Er det kun mig der er bekymret over den korte kontrakt (til sommer '15) når man ser på hvor hurtigt han udvikler sig?
    Jeg er enig med dig i, at han har gjort det rigtig godt.

    Samtidig kan man jo sende en lille sviner til dem, der efter de første fire kampe brokkede sig over, at vi havde hentet ham. Det var sikkert de samme, der mente, at "Falk er gået i stå", og at det var TB's skyld. Gad vide, hvad deres syn er på Azer og Falk efter de sidste to kampe? Det er trist, at vores spillere så hurtigt bliver dømt som ikke gode nok eller i formnedgang el. lign.

    Jeg tror kortere kontrakter bliver normen fra nu af, i hvert fald indtil en spiller har bevist, at han er en gevinst. Og det synes jeg er rigtig fornuftigt.

    Comment


      #3
      http://forum.ob.dk/showthread.php?14...=7034#post7034

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Azer fortjener sin egen tråd.

        Er ret hurtigt blevet vild med den mand. Han har både fysik, teknik, overblik og et godt spark.

        Er det kun mig der er bekymret over den korte kontrakt (til sommer '15) når man ser på hvor hurtigt han udvikler sig?
        Mon ikke det er fremtiden med kortere kontrakter, garanteret med optioner...
        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Azer fortjener sin egen tråd.

          Er ret hurtigt blevet vild med den mand. Han har både fysik, teknik, overblik og et godt spark.

          Er det kun mig der er bekymret over den korte kontrakt (til sommer '15) når man ser på hvor hurtigt han udvikler sig?
          han har virkelig overrasket positivt. Jeg havde forventet at det første halve år skulle bruges på at få han vendet til. Og så det næste til at vurdere om han nu var god nok. Ja det er en kort kontrakt og det kan blive et problem, omvendt må vi også bare erkende at klubben jo virkeligt har brændt nallerne med nogle længere kontrakter; n'koum som det seneste og værste eksempel - timmi kunne være et andet. Og er økonomien så stram er det jo meget fornuftigt ikke at smide om sig med dyre og lange kontrakter.

          - og så igen, manden kommer direkte fra 1 div. så tvivler meget på der var forventninger til ham om at han skulle gå ind og få så meget spilletid allerede. Han har i den grad overrasket positivt

          Comment


            #6
            Azer er en af dem vi helst skal have forlænget i mange år, jeg har set rigeligt.

            Han er måske ikke så hurtig, men det er sådan set det. Resten "virker".

            Azer, Schoop og Spelmann til de 3 centrale, JBL til VB og Ari til begge dele. De 5 til de 3 pladser, det er godkendt i min verden både kvalitets- og breddemæssigt.

            Ser gerne vi finder noget andet til COB, der får vi ikke valuta for pengene imo. Ikke at han er verdens ringeste, men det er ikke optimalt for os eller ham.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Azer er en af dem vi helst skal have forlænget i mange år, jeg har set rigeligt.

              Han er måske ikke så hurtig, men det er sådan set det. Resten "virker".

              Azer, Schoop og Spelmann til de 3 centrale, JBL til VB og Ari til begge dele. De 5 til de 3 pladser, det er godkendt i min verden både kvalitets- og breddemæssigt.

              Ser gerne vi finder noget andet til COB, der får vi ikke valuta for pengene imo. Ikke at han er verdens ringeste, men det er ikke optimalt for os eller ham.
              Mon ikke COB overtager højre back fra sommer, når Ruud rejser videre... det virker logisk, i hvert fald...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Mon ikke COB overtager højre back fra sommer, når Ruud rejser videre... det virker logisk, i hvert fald...

                Mvh

                MaxHH
                Debat jo det han var utilfreds med i FCN ..
                http://www.bold.dk/nyt/OBrien-Fik-ikke-chancen-i-FCN

                Og dog ...
                http://www.bold.dk/nyt/OBrien-Spiller-gerne-hoejreback
                Hmmmm...
                Last edited by Plum; 30-03-2014, 21:23.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Mon ikke COB overtager højre back fra sommer, når Ruud rejser videre... det virker logisk, i hvert fald...

                  Mvh

                  MaxHH
                  jeg synes da et mere logisk valg må være Momo, COB virker ikke så defensivt stærk som Momo, han har ganske vist mangler offensivt men han er blevet bedre til den del af spillet også
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Mon ikke COB overtager højre back fra sommer, når Ruud rejser videre... det virker logisk, i hvert fald...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Jeg vil ligesom Manner helt klart også hellere se Momo på HB. Han er langt bedre end O'Brien, hvis O'Brien ikke har hævet sit niveau på HB væsenligt fra sin tid i FCN.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg synes da et mere logisk valg må være Momo, COB virker ikke så defensivt stærk som Momo, han har ganske vist mangler offensivt men han er blevet bedre til den del af spillet også
                      Tja, vil tro COB har større chance for at slå Momo af på backen, end de fem-seks spillere der står foran ham til midten... så mon ikke han vælger dén udfordring...? ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #12
                        Azer er jo et tydeligt eksempel på, hvad der er sket i dansk fodbold. Forskellen mellem Superligaen og 1. Division er blevet markant mindre, hvilket Kasper Fisker-handlen i Randers også har vist. Derfor bekymre det mig måske heller ikke, at vi står over for endnu en sparerunde på spillerbudgettet, for der er altså gode spillere til en billig penge i 1. Division.

                        Comment


                          #13
                          Bestemt. Jeg bliver bare lidt betænksom over den korte kontrakt, for Azer kan allerede snakke med andre klubber til vinter. Tænk hvis han udvikler sig med stormfart og skifter til en større kontrakt i en anden dansk klub..

                          Comment


                            #14
                            JH og TB er ikke karrige med roserne til Azer i dagens avis og jeg er sikker på at OB vil strække sig laaaaaaangt for en forlængelse. TB siger at Azer har stort set det hele, robusthed, gode skud, god forståelse for spillet og så er han super energisk. Sidste kamp mod Sdr.jyskE var han den OB'er er til alle tider er målt med de fleste km i kampen, nemlig 13 km i en og samme kamp. Han må dog gerne blive lidt hurtigere i afviklingen af spillet, men den del er også i udvikling.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              En dejlig artikel til et dødt forum

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-kaempe-skridt

                              Comment

                              Working...
                              X