Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Anti-Azere? Hvor er "alle" de henne? Tror du ser spøgelser. Jeg har da set, at Magge er lidt mere skarp i MENING om Azer, men ellers har jeg ikke set noget som helst, der berettiger hverken bruget af udtrykket Anti-Azer eller især brugen af ordet "alle".

    Det er den samme ældgamle sang om, at hvis nogle, behøves ikke at være mange, mener den og den spiller ikke er god nok, eller matcher ens personlige ambitionsniveau, ja så er det næsten at sammenligne med et personligt angreb på den pågældende spiller. Og selv om jeg personligt ikke er enig i Magges vurdering af Azers niveau og især potentiale, så er der jo kun tale om en mening. Du kan så være uenig i den mening, men det ændrer ikke på, at det er en mening på et debatforum.

    Der er hverken tale om en "kampagne", en "hetz" eller som du kalder det "anti-Azer"

    Tænk sig hvis Magge gik i din "grøft" og brugte udtrykket "Azer-liderlig" om dig eller andre? Gør han det? Nej. Han har en mening om en bestemt spiller, og fordi du er uenig i hans mening giver ikke dig lov til at kalde "Anti" noget som helst.

    Somme tider tror jeg sgu, der nærmest nogle gange hersker en form for allergi overfor kritik af spillere, træner etc. Som om kritik man ikke er enig i automatisk er "hate"

    MvH ChrisOB
    For at sige det helt kort, (folk kan selv prøve at tjekke efter) så er det næsten altid dem der er imod, som er problemet/er noget galt med/har en hemmelig dagsorden...

    Spillere - Andre DK hold i EU - Registrering - osv...

    Det ender altid med at folk er hatere, er uvidende - må have noget at skjule/er ballade magere, osv...

    Der er nok ingen der kan sige sig fri for en kæk bemærkning, ej heller at det kan gå den anden vej også(jeg kan da i hvert fald godt blive lidt provokeret), men mange "pro" eller "ligeglade" folk, har det med hurtigt at konkludere, at det jo bare er fordi der er noget er galt med mod-debattøren...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Azer

      Som jeg tidligere har skrevet.....der må være noget stort på vej. Kent N må været lovet en pose penge til nye spillere. Og hvis OB ikke kan bruge Azer - ja så må vi nærme os den øverste hylde mht nye spillerindkøb ;-) (øverste hylde set med OB-briller)
      Og ja - jeg er stor Azer tilhænger ;-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
        Som jeg tidligere har skrevet.....der må være noget stort på vej. Kent N må været lovet en pose penge til nye spillere. Og hvis OB ikke kan bruge Azer - ja så må vi nærme os den øverste hylde mht nye spillerindkøb ;-) (øverste hylde set med OB-briller)
        Og ja - jeg er stor Azer tilhænger ;-)
        Spot on

        Comment


          Har har talent, og kan helt sikkert blive en profil på vores hold. At smide Azer væk for i stedet at købe dyrt ind synes jeg virkelig går mod den ånd vi prøver at opbygge.

          Uanset hvad vil det være en god ide at forlænge med ham hvis han ikke skal have en særlig løn. Han burde kunne sælges i stedet hvis det endelig skal væk.

          Comment


            Azer har nogle plusser, men flere minusser i sit spil. Han er for langsom i tanke og handling (som flere også er inde på) og derfor bør vi finde en anden til den plads. Jeg tror eksempelvis at Desler kan blive en rigtig god DM, også bedre end Azer kan. Men jeg har som sådan intet mod Azer. Han har gjort det ok for os og jeg det vil også være ok hvis han bliver hængende som backup.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Azer har nogle plusser, men flere minusser i sit spil. Han er for langsom i tanke og handling (som flere også er inde på) og derfor bør vi finde en anden til den plads. Jeg tror eksempelvis at Desler kan blive en rigtig god DM, også bedre end Azer kan. Men jeg har som sådan intet mod Azer. Han har gjort det ok for os og jeg det vil også være ok hvis han bliver hængende som backup.
              meget godt udtryk for min holdning til Azer. Dygtig teknikker og acceptabel placeringsevne men lidt langsom i afspillet. Han står for meget af det der er OB's vision og han er desuden en sympatisk fyr som jeg tror skaber positiv stemning i truppen.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Azer har nogle plusser, men flere minusser i sit spil. Han er for langsom i tanke og handling (som flere også er inde på) og derfor bør vi finde en anden til den plads. Jeg tror eksempelvis at Desler kan blive en rigtig god DM, også bedre end Azer kan. Men jeg har som sådan intet mod Azer. Han har gjort det ok for os og jeg det vil også være ok hvis han bliver hængende som backup.
                Helt enig
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlæg
                  Som jeg tidligere har skrevet.....der må være noget stort på vej. Kent N må været lovet en pose penge til nye spillere. Og hvis OB ikke kan bruge Azer - ja så må vi nærme os den øverste hylde mht nye spillerindkøb ;-) (øverste hylde set med OB-briller)
                  Og ja - jeg er stor Azer tilhænger ;-)
                  Det tror jeg også på.. Tror nu umiddelbart ikke at han er opgivet men man er nød til at afvente Spelmann's situation og hvordan KN ser HJ,Greve og Desler's fremtid...
                  en kalkuleret risiko som man også tog med Skoubo og Abdalaue sidste sommer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Anti-Azere? Hvor er "alle" de henne? Tror du ser spøgelser. Jeg har da set, at Magge er lidt mere skarp i MENING om Azer, men ellers har jeg ikke set noget som helst, der berettiger hverken bruget af udtrykket Anti-Azer eller især brugen af ordet "alle".

                    Der er hverken tale om en "kampagne", en "hetz" eller som du kalder det "anti-Azer"

                    Tænk sig hvis Magge gik i din "grøft" og brugte udtrykket "Azer-liderlig" om dig eller andre? Gør han det? Nej. Han har en mening om en bestemt spiller, og fordi du er uenig i hans mening giver ikke dig lov til at kalde "Anti" noget som helst.

                    Somme tider tror jeg sgu, der nærmest nogle gange hersker en form for allergi overfor kritik af spillere, træner etc. Som om kritik man ikke er enig i automatisk er "hate"

                    MvH ChrisOB
                    Er man imod en spiller på OB's hold, er man anti. Det er græsk for imod. En der er anti-Azer er imod Azer. Er man for ham på OB's hold, er man pro-Azer. Så er det altså heller ikke et slemmere udtryk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Er man imod en spiller på OB's hold, er man anti. Det er græsk for imod. En der er anti-Azer er imod Azer. Er man for ham på OB's hold, er man pro-Azer. Så er det altså heller ikke et slemmere udtryk.
                      Du ved såvel som jeg, at ordet "anti" har fået et meget mere negativt klang i daglig tale, end hvad selve ordet betyder. At være anti-noget betyder at man nærmest er fjendtligt indstillet overfor noget - intet kompromis. Mig bekendt så har Magge herinde f.eks givet udtryk for, at han ikke anser Azer for at være god nok til at løfte vores hold. Det er ikke det samme som om han er direkte fjendtlig overfor hans tilstedeværelse og vil have hem helt fjernet.

                      I sin tid var jeg personligt anti-David Nielsen forstået på den måde, at jeg ikke ville have ham i nærheden af hverken vores trup eller hold; Magge vil da gerne have Azer i vores trup. Han har bare ikke en tro på, at han er god nok. Du kan så tage den bogstavelige betydning af ordet anti og plædere for, at det i virkeligheden ikke er så slemt; men jeg tror ikke, jeg er den eneste, der ligger lidt mere i ordet anti, end du gør. Hvorfor jeg også skrev, som jeg skrev.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Er man imod en spiller på OB's hold, er man anti. Det er græsk for imod. En der er anti-Azer er imod Azer. Er man for ham på OB's hold, er man pro-Azer. Så er det altså heller ikke et slemmere udtryk.
                        Hvad er man så hvis man gerne ser Azer i truppen som reserve , men ønsker en anden til start 11'eren ;-) ...
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvad er man så hvis man gerne ser Azer i truppen som reserve , men ønsker en anden til start 11'eren ;-) ...
                          Du ved såvel som jeg at på dette forum, der er der absolut ingen gråzoner i kritik.

                          Ikke god nok = Talentløs.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Du ved såvel som jeg, at ordet "anti" har fået et meget mere negativt klang i daglig tale, end hvad selve ordet betyder. At være anti-noget betyder at man nærmest er fjendtligt indstillet overfor noget - intet kompromis. Mig bekendt så har Magge herinde f.eks givet udtryk for, at han ikke anser Azer for at være god nok til at løfte vores hold. Det er ikke det samme som om han er direkte fjendtlig overfor hans tilstedeværelse og vil have hem helt fjernet.

                            I sin tid var jeg personligt anti-David Nielsen forstået på den måde, at jeg ikke ville have ham i nærheden af hverken vores trup eller hold; Magge vil da gerne have Azer i vores trup. Han har bare ikke en tro på, at han er god nok. Du kan så tage den bogstavelige betydning af ordet anti og plædere for, at det i virkeligheden ikke er så slemt; men jeg tror ikke, jeg er den eneste, der ligger lidt mere i ordet anti, end du gør. Hvorfor jeg også skrev, som jeg skrev.

                            MvH ChrisOB
                            Er jo samme debat vi havde under Lars Olsen hvor vi var nogle som ønskede ham væk allerede efter vi tabte årets sidste hjemmekamp i 2009 til FCK , og vi mente at Lars ikke var god nok til at føre os til et mesterskab . Jeg har aldrig ikke sagt jeg ønsker Azer væk , men at jeg ikke anser ham som god nok , bla fordi hans tempo og handling under pres er for langsomt , men har dog sagt at jeg ikke anser det som et tab hvis vi lader ham gå , det er selvfølgelig ( for nogle ) forudsat at der bliver hentet en ny og bedre ind . Vores centrale midtbane har hverken offensivt eller især defensivt været tilstrækkelig god de senere år . Og derfor et sted hvor vi virkelig kan styrke og forbedre holdet .

                            Iøvrigt samme tur vi har haft mht Schoop .
                            Last edited by Magge; 15-03-2015, 09:37.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Du ved såvel som jeg at på dette forum, der er der absolut ingen gråzoner i kritik.

                              Ikke god nok = Talentløs.

                              MvH ChrisOB
                              Det kender jeg alt for godt :-) Det er enten sort eller hvis ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det kender jeg alt for godt :-) Det er enten sort eller hvis ..
                                det er da en noget sort-hvid vurdering du leverer der, og ikke så lidt af en generalisering af forummets brugere
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X