Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Azer er det jeg vil kalde en godt skolet og uddannet spiller, der lige mangler de der magiske 10 % i tanke og handling til at være rigtig god. Men han kan da nå og bygge på, og uanset hvad, er han en glimrende bredde spiller, hans indstilling fejler ikke noget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Azer er det jeg vil kalde en godt skolet og uddannet spiller, der lige mangler de der magiske 10 % i tanke og handling til at være rigtig god. Men han kan da nå og bygge på, og uanset hvad, er han en glimrende bredde spiller, hans indstilling fejler ikke noget.
      Ret enig , og så mangler han også tempo
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Azer skrue egne forventninger op

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-naeste-saeson
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Azer lover aggresivitet

          http://www.ob.dk/artikel/mere-spille...t-ob-hold.aspx

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            De får godt nok spyttet nogle artikler ud i øjeblikket, det er lækkert, når der nu ikke er transfers eller kampe, man skal jo have sit fix

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              De får godt nok spyttet nogle artikler ud i øjeblikket, det er lækkert, når der nu ikke er transfers eller kampe, man skal jo have sit fix
              Shoot me up

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lidt-spilletid

                Azers agent lufter ideer om at forlade klubben.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lidt-spilletid

                  Azers agent lufter ideer om at forlade klubben.
                  Som spillertype kan jeg godt lide Azer , men jeg har svært ved at forestille mig han vil kunne blive aktuel i start 11'eren .
                  Måske han skulle have indset det inden han forlængede kontrakten i OB .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lidt-spilletid

                    Azers agent lufter ideer om at forlade klubben.
                    De må tørre øjnene og komme op på hesten - mindre snak og mere ageren på træningsbanen!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Måske han skulle have indset det inden han forlængede kontrakten i OB .
                      Nu ved jeg ikke præcist hvad der er blevet sagt, men hvis han er blevet stillet i udsigt at han kunne få spilletid, så er der vel ikke noget at sige til at han er skuffet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Nu ved jeg ikke præcist hvad der er blevet sagt, men hvis han er blevet stillet i udsigt at han kunne få spilletid, så er der vel ikke noget at sige til at han er skuffet.
                        Kan ikke forestille mig han er blevet lovet noget andet end at han vil være med i overvejelserne og en del af truppen . Azer er på ingen måde et talent eller på et niveau som berettiger ham til nogle garantier .

                        Måske han og agenten skulle lave en videoaften og se kampene igennnem som Azer har spillet for OB , og lave en revurdering at evnerne hos Azer . Han kan blive en ganske god 1. div spiller med fast spilletid , eller reserve med begrænset spilletid i en liga klub . Der kan så være håb om han kan komme til en af topklubberne i 1. div .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Som spillertype kan jeg godt lide Azer , men jeg har svært ved at forestille mig han vil kunne blive aktuel i start 11'eren .
                          Måske han skulle have indset det inden han forlængede kontrakten i OB .
                          det er jo bare agentsnak..Azer og agenten kender betingelserne og det må absolut have ligget i baghovedet og luret da det "kun" blev til en 1. årig forlængelse...det er bare en prøveballon for at seom der er nogen der viser interessen, eller måske "bider til bollen"

                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Nu ved jeg ikke præcist hvad der er blevet sagt, men hvis han er blevet stillet i udsigt at han kunne få spilletid, så er der vel ikke noget at sige til at han er skuffet.
                          Azer er vist ikke i en position hvor han han kan stille nogen krav om spilletid...det er der ikke nogen der kan i min optik.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Azer er vist ikke i en position hvor han han kan stille nogen krav om spilletid...det er der ikke nogen der kan i min optik.
                            Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han har stillet nogen krav, men derfor kan han godt været bleve stillet i udsigt at få kampe i denne sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Som spillertype kan jeg godt lide Azer , men jeg har svært ved at forestille mig han vil kunne blive aktuel i start 11'eren .
                              Måske han skulle have indset det inden han forlængede kontrakten i OB .
                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Nu ved jeg ikke præcist hvad der er blevet sagt, men hvis han er blevet stillet i udsigt at han kunne få spilletid, så er der vel ikke noget at sige til at han er skuffet.
                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Jeg skal ikke gøre mig klog på, om han har stillet nogen krav, men derfor kan han godt været bleve stillet i udsigt at få kampe i denne sæson.
                              han får jo spillertid hvis træneren mener han er bedste mand til at udfylde en bestemt rolle på holdet og dermed forøge chancen for sejr...han må bare klø på til træningen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Med en 1 årige forlængelse så lå det vel ikke ligefrem i kortene at han var en man ville bygge fremtidens hold op omkring.
                                bid tænderne sammen Azer og kæmp til træning...så skal du også nok få dine kampe.
                                så solid har midtbanen ikke set ud hidtil og der kommer skader og karantæner....
                                kan godt lide Azer men syntes han svinger for meget i niveau.....og så er han vel trods alt ikke mere end en god breddepiller

                                Comment

                                Working...
                                X