Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Vi skal beholde ham alene af den grund at vi har brug for kontinuitet og vi ved ikke om vi kan få noget bedre til den position. Ligeså meget Azer var ude i første halvleg i Slagelse, ligeså god var han i anden halvleg i alle de afgørende øjeblikke.

    Spelmann og Jonasson bliver kun godt i de kampe hvor vi skal smadre spillet. Jonasson virker ret begrænset i det fremadrettede. Vi skal ikke starte 15/16 sæsonen bagud på point fordi vi ikke kan skabe noget fremad.
    Enig i meget af dette her kontinuitet. Kommer vel også lidt an på hvordan KN ser Desler og om han måske skal ind på midten..
    jeg ville frygtelig gerne have et "navn" ind på den midtbane ala Sparv, Andersson, Kalenberg. En leder. En der sætter spillet og er general.
    Det har vi ikke nu med mindre at Falk søger ind i banen. Og hvis det er på bekostning af Azer tja så må det være sådan

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig i meget af dette her kontinuitet. Kommer vel også lidt an på hvordan KN ser Desler og om han måske skal ind på midten..
      jeg ville frygtelig gerne have et "navn" ind på den midtbane ala Sparv, Andersson, Kalenberg. En leder. En der sætter spillet og er general.
      Det har vi ikke nu med mindre at Falk søger ind i banen. Og hvis det er på bekostning af Azer tja så må det være sådan
      jeg vil også mene det kommer meget an på hvilket ambitions niveau klubben har efter sommerferien/hvor mange penge der er at gøre med - vi kunne sagtens bruge en profil som du efterlyser(men vi kan også sagtens stå i en situation igen igen hvor angrebet skal have første prioritet hvis både dalgaard og zohore smutter). 4
      Omvendt kunne jeg også sagtens se at vi forlænger med ham, syntes generelt han gør det godt.

      Men.....at sælge ham nu til et svensk hold?.....det har jeg sgu lidt svært ved at se - så bred er truppen ikke lige pt.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Med alle de anti-azere vi har her på forum er det vel en god nyhed at vi ikke har forlænget.

        tror desværre at azer er væk til sommer - vi er for langsomme og håber på noget bedre..
        Enig

        Comment


          #94
          Ja det var jo lidt som frygtet, og vi får ikke en daddel...

          ... Se nu for...... at få lavet en ny kontrakt...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jeg vil også mene det kommer meget an på hvilket ambitions niveau klubben har efter sommerferien/hvor mange penge der er at gøre med - vi kunne sagtens bruge en profil som du efterlyser(men vi kan også sagtens stå i en situation igen igen hvor angrebet skal have første prioritet hvis både dalgaard og zohore smutter). 4
            Omvendt kunne jeg også sagtens se at vi forlænger med ham, syntes generelt han gør det godt.

            Men.....at sælge ham nu til et svensk hold?.....det har jeg sgu lidt svært ved at se - så bred er truppen ikke lige pt.
            han skal ingen steder denne sæson. Enig

            Comment


              #96
              Sgu ikke så tryg ved det er Mats Gren der sidder i IFK nu, det kunne godt blive afgørende...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Sgu ikke så tryg ved det er Mats Gren der sidder i IFK nu, det kunne godt blive afgørende...
                OB kan altid sige nej

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  OB kan altid sige nej
                  JH siger højest, øhh, øhhhh, øhh, javist, for femti krøvner...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    JH siger højest, øhh, øhhhh, øhh, javist, for femti krøvner...
                    krøvner

                    Comment


                      Så er Ove P på skærmen

                      Comment


                        Ove snakker lidt om Skula og det at sætte en HB på VB med 3 VB's i truppen

                        Comment


                          Det lugter af et brud

                          http://www.bold.dk/nyt/ingen-udsigt-...tsnak-for-ober

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Enig
                            Hvordan kan det være så svært at forstå at fordi man ikke mener en spiller er god nok , betyder det ikke at man er Anti Azer , eller hvem det nu er .
                            Azer er efter min mening ikke god nok til et hold som vil længere op i tabellen , lige som jeg altid har ment at Schoop ikke har hvad der skal til . Fælles for dem begge er at de er for langsomme og ikke er gode til at agere når de bliver pressede .
                            Azer spillede ganske rigtigt glimrende de sidste 20 min i Slagelse , men der lagde FCV også deres spil om ift den første time .
                            Som det fremgår af min foreslåede start 11'er så er det ikke et hate mod Azer . For af de spillere vi har pt er alternativerne dårligere på bolden end ham , men med Azer og HJ på midt vil vi mangle speed derfor ser jeg gerne Desler ind sammen med dem .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ærgerligt. Tror der er meget mere i ham hvis han bare får chancen...

                              Comment


                                ..

                                Comment

                                Working...
                                X