Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
    Ærgerligt. Tror der er meget mere i ham hvis han bare får chancen...
    Nu er det jo ikke fordi han ikke har fået chancen - 14 ud af 20 kampe har han været med i denne sæson - så helt skidt er det da ikke.

    syntes det lugter lidt af JH ikke vil spytte nok i lønningsposen - hvis de har snakket, så tyder det da på vi er interesseret (hvis prisen er rigtigt)
    - Og så er det klart at hvis JH sidder på hænderne (måske fordi det også er lidt noget rod med ny træner til sommer) ja så skal azer jo sikre sig selv et job efter sommerferien.

    Så nu også gerne vi fik forlænget med ham.
    - (men de lange kontrakter er åbenbart forbeholdt de vigtige spillere som thomas mikkelsen og kirkeskov )

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvordan kan det være så svært at forstå at fordi man ikke mener en spiller er god nok , betyder det ikke at man er Anti Azer , eller hvem det nu er .
      Azer er efter min mening ikke god nok til et hold som vil længere op i tabellen , lige som jeg altid har ment at Schoop ikke har hvad der skal til . Fælles for dem begge er at de er for langsomme og ikke er gode til at agere når de bliver pressede .
      Azer spillede ganske rigtigt glimrende de sidste 20 min i Slagelse , men der lagde FCV også deres spil om ift den første time .
      Som det fremgår af min foreslåede start 11'er så er det ikke et hate mod Azer . For af de spillere vi har pt er alternativerne dårligere på bolden end ham , men med Azer og HJ på midt vil vi mangle speed derfor ser jeg gerne Desler ind sammen med dem .
      den kan jeg sagtens følge - er ambitionerne til mere kunne vi godt bruge en rigtig profil på midten - men er vi også så sikre på at det er det vi kommer til at gå efter næste sæson?
      Jeg kunne da sagtens se at vi kommer til at melde ud med endnu en mellemsæson omkring en 7 plads - måske 6 hvis det går vildt for sig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
        Ærgerligt. Tror der er meget mere i ham hvis han bare får chancen...
        Jeg tror simpelthen at der er et puslespil igang pt..

        1) JJT rykker op
        2) Desler er klar til at spille alle kampe og det bliver nok ikke som wingback under Kent
        3) bliver Spelmann? Skal han skydes af her et år før kontrakt udløb og prøver man at forlænge?
        4) Man ønsker at KN selv skal sætte sit præg på holdet og er derfor nød til at gøre plads til dette
        5) skal Greve køres ind som offensiv midtbane spiller for at få spilletid?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg tror simpelthen at der er et puslespil igang pt..

          1) JJT rykker op
          2) Desler er klar til at spille alle kampe og det bliver nok ikke som wingback under Kent
          3) bliver Spelmann? Skal han skydes af her et år før kontrakt udløb og prøver man at forlænge?
          4) Man ønsker at KN selv skal sætte sit præg på holdet og er derfor nød til at gøre plads til dette
          5) skal Greve køres ind som offensiv midtbane spiller for at få spilletid?
          ingen tvivl om at der må være et puslespil at lægge men;

          om greve skal spille off. midt kan vel ikke have den store indflydelse på azer - og om man forlænger med ham?

          håber i den grad spelmann bliver (hvis kent vil bruge ham selvf.) ellers kan vi hurtigt stå og mangle noget erfaring og vildskab, og sendes han afsted så skal der vel hentes en anden erfaren profil ind - her passer azer jo næppe heller ind. azer, desler og jjt - gode og spændende men erfaringen bliver så en mangelvare.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ingen tvivl om at der må være et puslespil at lægge men;

            om greve skal spille off. midt kan vel ikke have den store indflydelse på azer - og om man forlænger med ham?

            håber i den grad spelmann bliver (hvis kent vil bruge ham selvf.) ellers kan vi hurtigt stå og mangle noget erfaring og vildskab, og sendes han afsted så skal der vel hentes en anden erfaren profil ind - her passer azer jo næppe heller ind. azer, desler og jjt - gode og spændende men erfaringen bliver så en mangelvare.
            tænker mere på at med Desler,JJT og Spelmann har du den offensive del af midtbanen på plads.
            Her til mangler du en Balance spiller ala 6'er positionen..
            kan godt se at man prøver at gøre Azer til denne. Men det er han altså ikke i et Top 6 hold

            Hallgrimur ser jo ud til at skulle være forsvarer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              tænker mere på at med Desler,JJT og Spelmann har du den offensive del af midtbanen på plads.
              Her til mangler du en Balance spiller ala 6'er positionen..
              kan godt se at man prøver at gøre Azer til denne. Men det er han altså ikke i et Top 6 hold

              Hallgrimur ser jo ud til at skulle være forsvarer
              det er vi enige om - men ser OB sig selv som top 6 hold allerede fra næste sæson - er man villig til at lave de investeringer der skal til?

              Og ang. hallgrimur - så ved vi jo ikke rigtigt hvad kent vil.....vil da pt mene at nielsen/høegh pt udgør vores bedste stopper par - men det kan selvf ændre sig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det er vi enige om - men ser OB sig selv som top 6 hold allerede fra næste sæson - er man villig til at lave de investeringer der skal til?

                Og ang. hallgrimur - så ved vi jo ikke rigtigt hvad kent vil.....vil da pt mene at nielsen/høegh pt udgør vores bedste stopper par - men det kan selvf ændre sig.
                OB ser allerede sig selv som top-6 hold nu, og det må da også være forklaringen, på hvorfor vi ikke skal bygge videre med bla. Azer...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  OB ser allerede sig selv som top-6 hold nu, og det må da også være forklaringen, på hvorfor vi ikke skal bygge videre med bla. Azer...
                  kan godt være - så må vi bare håbe pengene følger med. Vi har og er vel stadig i nedrykningsfare (langt fra overhængende - men vi skulle helst ikke begynde at slappe af endnu) og vi kommer efter snart 4 mere eller mindre forfærdelige sæsonner - hvis man ser sig selv vende tilbage til top 6 så skal der investeres. Og ja det kan så være derfor man vælger ikke at snakker mere med azer...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det er vi enige om - men ser OB sig selv som top 6 hold allerede fra næste sæson - er man villig til at lave de investeringer der skal til?

                    Og ang. hallgrimur - så ved vi jo ikke rigtigt hvad kent vil.....vil da pt mene at nielsen/høegh pt udgør vores bedste stopper par - men det kan selvf ændre sig.
                    Tror bestemt vi vil se et transfer vindue der afspejler dette. Eller det forventer jeg..
                    men meget afhænger vel også af diverse salg nok mest Falk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror bestemt vi vil se et transfer vindue der afspejler dette. Eller det forventer jeg..
                      men meget afhænger vel også af diverse salg nok mest Falk
                      tror bestemt også på et aktivt vindue - håber så på JH rammer lidt mere rigtigt end sidste sommer. Anhængige af et salg - det håber jeg ikke, kun 1 år tilbage og selv om han er rigtig god - og har startet foråret fantastisk så har han ikke præsteret kontinuerligt over en længere periode - så vil det alt andet lige være begrænset hvad vi kan få for ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tror bestemt også på et aktivt vindue - håber så på JH rammer lidt mere rigtigt end sidste sommer. Anhængige af et salg - det håber jeg ikke, kun 1 år tilbage og selv om han er rigtig god - og har startet foråret fantastisk så har han ikke præsteret kontinuerligt over en længere periode - så vil det alt andet lige være begrænset hvad vi kan få for ham.
                        Hvis han fortsætter formen, får scoret lidt mål og OB klatre op i tabellen(3 realistiske ting) skal der ikke mange tryllerier i U21 til at han kan sælges for 1-2 mill euro IMO

                        Comment


                          Et farvel til Azer, bør betyde at vi nu langt om længe skal finde den her rigtig dygtige defensive midtbanespiller vi ikke har haft siden DD. Jeg kan godt lide Azer og foretrækker klart ham i start-11'eren fremfor de øvrige CM'ere vi har i truppen pt., men han mangler fart i tanke og handling til, at være en topklub værdig. Jeg mangler en rigtig DM'er man kan stole på skiller sig fornuftigt af med bolden næsten hver gang, og ikke er usikker når han får bolden i småpressede situationer. Hertil er Azer for usikker

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Med alle de anti-azere vi har her på forum er det vel en god nyhed at vi ikke har forlænget.

                            tror desværre at azer er væk til sommer - vi er for langsomme og håber på noget bedre..
                            Anti-Azere? Hvor er "alle" de henne? Tror du ser spøgelser. Jeg har da set, at Magge er lidt mere skarp i MENING om Azer, men ellers har jeg ikke set noget som helst, der berettiger hverken bruget af udtrykket Anti-Azer eller især brugen af ordet "alle".

                            Det er den samme ældgamle sang om, at hvis nogle, behøves ikke at være mange, mener den og den spiller ikke er god nok, eller matcher ens personlige ambitionsniveau, ja så er det næsten at sammenligne med et personligt angreb på den pågældende spiller. Og selv om jeg personligt ikke er enig i Magges vurdering af Azers niveau og især potentiale, så er der jo kun tale om en mening. Du kan så være uenig i den mening, men det ændrer ikke på, at det er en mening på et debatforum.

                            Der er hverken tale om en "kampagne", en "hetz" eller som du kalder det "anti-Azer"

                            Tænk sig hvis Magge gik i din "grøft" og brugte udtrykket "Azer-liderlig" om dig eller andre? Gør han det? Nej. Han har en mening om en bestemt spiller, og fordi du er uenig i hans mening giver ikke dig lov til at kalde "Anti" noget som helst.

                            Somme tider tror jeg sgu, der nærmest nogle gange hersker en form for allergi overfor kritik af spillere, træner etc. Som om kritik man ikke er enig i automatisk er "hate"

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Anti-Azere? Hvor er "alle" de henne? Tror du ser spøgelser. Jeg har da set, at Magge er lidt mere skarp i MENING om Azer, men ellers har jeg ikke set noget som helst, der berettiger hverken bruget af udtrykket Anti-Azer eller især brugen af ordet "alle".

                              Det er den samme ældgamle sang om, at hvis nogle, behøves ikke at være mange, mener den og den spiller ikke er god nok, eller matcher ens personlige ambitionsniveau, ja så er det næsten at sammenligne med et personligt angreb på den pågældende spiller. Og selv om jeg personligt ikke er enig i Magges vurdering af Azers niveau og især potentiale, så er der jo kun tale om en mening. Du kan så være uenig i den mening, men det ændrer ikke på, at det er en mening på et debatforum.

                              Der er hverken tale om en "kampagne", en "hetz" eller som du kalder det "anti-Azer"

                              Tænk sig hvis Magge gik i din "grøft" og brugte udtrykket "Azer-liderlig" om dig eller andre? Gør han det? Nej. Han har en mening om en bestemt spiller, og fordi du er uenig i hans mening giver ikke dig lov til at kalde "Anti" noget som helst.

                              Somme tider tror jeg sgu, der nærmest nogle gange hersker en form for allergi overfor kritik af spillere, træner etc. Som om kritik man ikke er enig i automatisk er "hate"

                              MvH ChrisOB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Anti-Azere? Hvor er "alle" de henne? Tror du ser spøgelser. Jeg har da set, at Magge er lidt mere skarp i MENING om Azer, men ellers har jeg ikke set noget som helst, der berettiger hverken bruget af udtrykket Anti-Azer eller især brugen af ordet "alle".

                                Det er den samme ældgamle sang om, at hvis nogle, behøves ikke at være mange, mener den og den spiller ikke er god nok, eller matcher ens personlige ambitionsniveau, ja så er det næsten at sammenligne med et personligt angreb på den pågældende spiller. Og selv om jeg personligt ikke er enig i Magges vurdering af Azers niveau og især potentiale, så er der jo kun tale om en mening. Du kan så være uenig i den mening, men det ændrer ikke på, at det er en mening på et debatforum.

                                Der er hverken tale om en "kampagne", en "hetz" eller som du kalder det "anti-Azer"

                                Tænk sig hvis Magge gik i din "grøft" og brugte udtrykket "Azer-liderlig" om dig eller andre? Gør han det? Nej. Han har en mening om en bestemt spiller, og fordi du er uenig i hans mening giver ikke dig lov til at kalde "Anti" noget som helst.

                                Somme tider tror jeg sgu, der nærmest nogle gange hersker en form for allergi overfor kritik af spillere, træner etc. Som om kritik man ikke er enig i automatisk er "hate"

                                MvH ChrisOB
                                .. Selvom jeg tror den anden grøft er "pro-" - og ikke liderlig. Jeg er bestemt ikke anti-liderlig.

                                Comment

                                Working...
                                X