Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    alle spillerne snakker om at der kommer til at ske spændende ting til sommer
    en mestertræner skifter til OB. Der må følge løfter med
    JH har hele tiden sagt at 2015 er der hvor der kommer balance i tingene og at der derfra vil ske lidt mere
    Et stort salg af Falk kunne frigive nogle ekstra midler
    Udløber hans kontrakt ikke næste sommer, eller husker jeg forkert? I så fald ved jeg ikke hvad vi skal forvente. Selvfølgelig et pænt beløb, men ikke meget større end Kadrii-salget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Som 23 årig skulle man gerne være nået et vist niveau i sin udvikling , hvor man bla også kan udvise stabilitet ( på de gode indsatser ) det har Azer ikke været i nærheden af og jeg tvivler meget på hans evner kan udvikles nok i posetiv retning . Men ser han gerne i truppen som backup .
      Det synes jeg ikke engang Falk har endnu. Og han har alligevel spillet superliga i 4 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Udløber hans kontrakt ikke næste sommer, eller husker jeg forkert? I så fald ved jeg ikke hvad vi skal forvente. Selvfølgelig et pænt beløb, men ikke meget større end Kadrii-salget.
        Hans kontrakt udløber næste år men med et stærkt forår og en god U21 runde kan vi vel godt få 10 mill for ham. Eller hva?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hans kontrakt udløber næste år men med et stærkt forår og en god U21 runde kan vi vel godt få 10 mill for ham. Eller hva?
          Jeg ved det heller ikke. Men knægten har trods alt en vis skadeshistorik, som vi heldigvis er sluppet for her i foråret. Men med stærke præstationer for U21 er 10 mio vel ikke umuligt, nej. Mest af alt håber jeg, at han forlænger med et år, og vi har ham en sæson eller en halv mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Jeg ved det heller ikke. Men knægten har trods alt en vis skadeshistorik, som vi heldigvis er sluppet for her i foråret. Men med stærke præstationer for U21 er 10 mio vel ikke umuligt, nej. Mest af alt håber jeg, at han forlænger med et år, og vi har ham en sæson eller en halv mere.
            Jeg kan simpelthen ikke se hvordan vi kan få ham til at forlænge.
            Falk er klar og vil gerne flyve fra reden

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg kan simpelthen ikke se hvordan vi kan få ham til at forlænge.
              Falk er klar og vil gerne flyve fra reden
              Hvis der kommer bud på Falk til sommer bliver han solgt. Det er jeg overbevist om. Også hvis de kommer fra FCK eller Brøndby (Der er heldigvis ikke nogle af dem, der akut mangler kantspillere). Så er spørgsmålet, om Falk vil skifte til en anden dansk klub. Jeg håber det ikke. Så hellere Holland, Belgien eller Tyskland.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Hvis der kommer bud på Falk til sommer bliver han solgt. Det er jeg overbevist om. Også hvis de kommer fra FCK eller Brøndby (Der er heldigvis ikke nogle af dem, der akut mangler kantspillere). Så er spørgsmålet, om Falk vil skifte til en anden dansk klub. Jeg håber det ikke. Så hellere Holland, Belgien eller Tyskland.
                Helt enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Hvis der kommer bud på Falk til sommer bliver han solgt. Det er jeg overbevist om. Også hvis de kommer fra FCK eller Brøndby (Der er heldigvis ikke nogle af dem, der akut mangler kantspillere). Så er spørgsmålet, om Falk vil skifte til en anden dansk klub. Jeg håber det ikke. Så hellere Holland, Belgien eller Tyskland.
                  Kunne man mon håbe på et bytte med Kusk i Twente, hvis Falk spiller en rigtig god U21-slutrunde?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Kunne man mon håbe på et bytte med Kusk i Twente, hvis Falk spiller en rigtig god U21-slutrunde?
                    Ja plus 1 million Euro tak

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja plus 1 million Euro tak
                      Arh det måske lige rigeligt. Trods alt vidste Kusk mere i sidste sæson end Falk endnu har gjort, i hvert fald hvis man ser på slutproduktet (mål og assist), så jeg tror ikke vi skal forvente at de vil give penge + Kusk for Falk. Hvis de vil det, så skal vi acceptere med det samme synes jeg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Arh det måske lige rigeligt. Trods alt vidste Kusk mere i sidste sæson end Falk endnu har gjort, i hvert fald hvis man ser på slutproduktet (mål og assist), så jeg tror ikke vi skal forvente at de vil give penge + Kusk for Falk. Hvis de vil det, så skal vi acceptere med det samme synes jeg.
                        Kusk blev solgt for 4,5 og efter at have floppet må han være det halve værd.
                        Falk kunne potentialt blive 10 mill værd hvis han har en god U21
                        10-2,25= 7,75 mill som vel er ca 1 mill€

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kusk blev solgt for 4,5 og efter at have floppet må han være det halve værd.
                          Falk kunne potentialt blive 10 mill værd hvis han har en god U21
                          10-2,25= 7,75 mill som vel er ca 1 mill€
                          Grunden til at han blev solgt så billigt, var at han havde en fritkøbsklausul på de 4.5 mio, helt vanvittigt!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kusk blev solgt for 4,5 og efter at have floppet må han være det halve værd.
                            Falk kunne potentialt blive 10 mill værd hvis han har en god U21
                            10-2,25= 7,75 mill som vel er ca 1 mill€
                            Men Kusk var jo mere værd, hvis ikke han havde haft klausulen. Jeg mener at vi skal være mere end tilfredse med et bytte lige over, vi vil få en ny potentielt stor profil ind i stedet for vores nuværende store profil, som vi alligevel ikke har store forventninger om at kunne holde på særlig længe. Det vil for mig være optimalt. Jeg kan dog desværre godt tvivle på om Twente ser stort nok potentiale i Falk, men det kan et godt U21 som sagt rette op på.

                            Comment


                              Ikke fordi der er sååå meget nyt, men bliver da bekræftet at vi forhandler med Azer..
                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ob-fo...med-busuladzic
                              Jeg ser gerne en forlængelse!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                Ikke fordi der er sååå meget nyt, men bliver da bekræftet at vi forhandler med Azer..
                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ob-fo...med-busuladzic
                                Jeg ser gerne en forlængelse!
                                Efter Schoops farvel og Spelmanns fremskudte rolle er det ikke fordi vi svømmer i midtbanespillere, så der kunne være plads til både Azer og en forstærkning på midtbanen. Med JJT og Halgrimur på de næste pladser. Spelmann gør det bedst i en lidt fri rolle fremme på banen, synes jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X