Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Nerabusu Se indlæg
    Magge 😂
    Uenighed er en stor del af charmen og gnisten ved et debatforum ;-)

    Er helt samme debat som har kørt omkring Schoop , hvor en del så noget brugbart , nogle endda så ham som OB's Pirlo , mens andre så ham som middelmådig og tilhørende 1. div .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Uenighed er en stor del af charmen og gnisten ved et debatforum ;-)

      Er helt samme debat som har kørt omkring Schoop , hvor en del så noget brugbart , nogle endda så ham som OB's Pirlo , mens andre så ham som middelmådig og tilhørende 1. div .
      Sådan er det jo nu engang, der var også folk der mente at DH skulle have været kylet i 1. Division, og aldrig ville blive bedre igen... det har ikke noget med Azer at gøre...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
        Sjovt om man ser forskelligt på det, jeg ser det næsten som vigtigere at forlænge et års tid med Spellman. Syntes det virker som at han bliver bedre og bedre, og kunne godt se ham peake inden for et år, og så har vi pludselig et 28 årigt hedt salgsobjekt :-)
        det er jeg helt enig i. Spellman er vokset med Ove som træner, jeg ser ham som en af de bærende spillere og han kan måske med et succesfuldt forår spille sig selv nærmere en kontrakt i u'landet og så er Desler mere klar til tage over til den tid
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan det simpelthen tænkes at det er en del af en større midtbane plan?
          At der førsøges at blive forlænget med Spelmann og der næste sæson skal satses på Desler meget mere..
          JJT kommer ind i truppen som midtbane og derved er der nok kun 1-2 pladser tilbage som Kent selv gerne vil besætte..
          hvis der er et pænt budget fra sommer af er det jo ikke umuligt at der førsøges at hente en stor kapacitet og derved er de 2 midt midt pladser besat af 4 mand

          1) ny (profil)
          2) Spelmann (profil)
          3) Desler (talent i stor udvikling)
          4) JJT (Stort talent med små indhop)

          alt dette har mange usikre faktore. Jeg forventer at Schoop bliver sendt videre og at Den Halvgrimme Mur forbliver i forsvaret.. For hvis HJ kommer på midtbanen i foråret og spiller en overbevisende 6'er begynder det at tynde ud i ledige pladser.. Så begynder det at se sort ud for Azer
          Vender lige tilbage til den her: scenariet lyder ikke helt usandsynligt på mig. Jeg ville bare være noget træt af, hvis vi henter en eller anden svensker, der har spillet 10 kampe for Fenerbache i 2007, og dermed har 'et flot CV'; og så ryger en spiller som Azer på porten. Jeg ser måske ikke Azer som en potentiel top-spiller i Europa, men mindre kan altså gøre det. Tror han har det der William Kvist-gen, hvor man stille og roligt udvikler sig og hiver det optimale frem - det håber jeg i hvert fald. På den anden side er den centrale midtbane en afgørende del af holdets organisation: hvis der er mulighed for en spiller med et højere niveau, så kan jeg da godt forstå, at klubben overvejer det. Så længe vi ikke ender sidst i sommer-vinduet med et panik-køb og Azer smidt på gulvet.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlæg
            Sjovt om man ser forskelligt på det, jeg ser det næsten som vigtigere at forlænge et års tid med Spellman. Syntes det virker som at han bliver bedre og bedre, og kunne godt se ham peake inden for et år, og så har vi pludselig et 28 årigt hedt salgsobjekt :-)
            Tænker også at Spellman, hans arbejdsraseri og fighterkvaliteter er meget vigtigt for holdet så han er for mig vigtigere end AB eller JS. Men se også udviklingsmuligheder med Azer. Og Schoop? Jeg kan meget god lide hans spillestil. Han har kreative kvaliteter vi har brug for, kan spille den overraskende og gode bold vi savne så ofte i vores spil. Så jeg tilhører til "Schoop-fan-fraktion". Tænker at hans skadehistorie er problemet. Hver gang han kommer i gang kommer der en skade og smider han tilbage. Spørgsmålet er om han får en gang en længere sund fase eller om han har glasben.
            Men det ser ud som om Ove ikke særlig bygger på Schoop og han ved det hvert fald bedre end jeg (da Ove er verdens bedste træner har jeg absolut tillid til hans dom). Så måske jeg overvurderer Schoop.
            Last edited by andlox; 13-02-2015, 17:22.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Så er der interesse for Azer......... http://www.bold.dk/nyt/medie-goeteborg-lurer-paa-ober

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
                Så er der interesse for Azer......... http://www.bold.dk/nyt/medie-goeteborg-lurer-paa-ober
                Den havde jeg ikke set komme.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #83
                  Endelig ser vi ud til at komme af med ham. Han kunne ikke engang spille seriebold, så langsom han er.. Og allerede 23 år. Afsted med ham hurtigst muligt.

                  I/A

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Endelig ser vi ud til at komme af med ham. Han kunne ikke engang spille seriebold, så langsom han er.. Og allerede 23 år. Afsted med ham hurtigst muligt.

                    I/A
                    så sku heller Schoop forsvinde ad den vej
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                      så sku heller Schoop forsvinde ad den vej
                      Der skal i hvert fald bare forlænges med azer straks imo!

                      Comment


                        #86
                        Håber virkelig vi forlænger. Han har teknik, overblik, gode pasninger og et hårdt spark. Han kan blive en komplet central midt for os, hvis han fortsætter sin udvikling. Han skal dog stadig forbedre sig defensivt.

                        Tror Kent kan få noget smukt ud af ham.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Håber virkelig vi forlænger. Han har teknik, overblik, gode pasninger og et hårdt spark. Han kan blive en komplet central midt for os, hvis han fortsætter sin udvikling. Han skal dog stadig forbedre sig defensivt.

                          Tror Kent kan få noget smukt ud af ham.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Med alle de anti-azere vi har her på forum er det vel en god nyhed at vi ikke har forlænget.

                            tror desværre at azer er væk til sommer - vi er for langsomme og håber på noget bedre..

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Med alle de anti-azere vi har her på forum er det vel en god nyhed at vi ikke har forlænget.

                              tror desværre at azer er væk til sommer - vi er for langsomme og håber på noget bedre..
                              Jeg forstår også heller ikke, hvorfor nogle taler så negativt om nogle af vores egne spillere. OK, Schoop har en dum skade historie, den har kastet ham tilbage igen og igen, når han kom i form. Det er uheldigt, men man kan ikke bebrejde ham personligt defor. Og Azer har gjort gode kampe for os (og tænker han har stadig potentiale). Ingen af dem opførte sig illoyale eller dårlig til klubben.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Vi skal beholde ham alene af den grund at vi har brug for kontinuitet og vi ved ikke om vi kan få noget bedre til den position. Ligeså meget Azer var ude i første halvleg i Slagelse, ligeså god var han i anden halvleg i alle de afgørende øjeblikke.

                                Spelmann og Jonasson bliver kun godt i de kampe hvor vi skal smadre spillet. Jonasson virker ret begrænset i det fremadrettede. Vi skal ikke starte 15/16 sæsonen bagud på point fordi vi ikke kan skabe noget fremad.

                                Comment

                                Working...
                                X