Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Kan det simpelthen tænkes at det er en del af en større midtbane plan?
    At der førsøges at blive forlænget med Spelmann og der næste sæson skal satses på Desler meget mere..
    JJT kommer ind i truppen som midtbane og derved er der nok kun 1-2 pladser tilbage som Kent selv gerne vil besætte..
    hvis der er et pænt budget fra sommer af er det jo ikke umuligt at der førsøges at hente en stor kapacitet og derved er de 2 midt midt pladser besat af 4 mand

    1) ny (profil)
    2) Spelmann (profil)
    3) Desler (talent i stor udvikling)
    4) JJT (Stort talent med små indhop)

    alt dette har mange usikre faktore. Jeg forventer at Schoop bliver sendt videre og at Den Halvgrimme Mur forbliver i forsvaret.. For hvis HJ kommer på midtbanen i foråret og spiller en overbevisende 6'er begynder det at tynde ud i ledige pladser.. Så begynder det at se sort ud for Azer

    Comment


      #62
      Lidt video om det her

      http://www.fyens.dk/sport/Udloeb-nae...rtikel/2658901

      Comment


        #63
        Jeg håber vi kan finde plads til Azer næste sæson også, når han er skades fri er han vores bedste cm

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
          KOM nu JH for pokker da! Forlæng nu! Gerne 3-4 år. Vi har en usleben diamant her.

          Kan det tænkes, at han går i pressen med netop de budskaber om ingen forhandling, fordi han gerne vil gøre andre klubber opmærksomme? Og evt. lægge et lille pres på OB? Håber fandme de er vågne i OB.
          Det er sjovt nogle gange at læse den dramatik, man formoder foregår i forbindelse med kontrakforlængelser osv. Nu har jeg selv min daglige gang i en professionel sportsvirksomhed, og kontraktforhandlinger er for det meste ganske stille og rolige. Typisk snakker man frem og tilbage i den sportslige sektor, hvad der skal ske, først bare en kort samtale med trænerteamet, og senere måske et møde, hvor det spilleren bliver gennemgået mere grundig. Så kan det være man tager en kort samtale med spilleren efter en træning, bare for at høre hvor han står, og først herefter kommer der en længere samtale med spilleren om hvad planerne er. Og så til sidst en decideret kontraktforhandlng, som kan løbe over længere tid.
          Der er ofte langt mindre højtideligt og dramatisk en nogle formoder det er. Så jeg tror ikke der er så meget spin i at han udtaler sig til pressen. Det er ofte også aftalt, at man ikke fortæller pressen det, selvom der er forhandlinger i gang.

          Men under alle omstændigheder, så håber og tror jeg på en kontraktforlængelse. Tror også han er en type, som Kent vil bruge.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Det er sjovt nogle gange at læse den dramatik, man formoder foregår i forbindelse med kontrakforlængelser osv. Nu har jeg selv min daglige gang i en professionel sportsvirksomhed, og kontraktforhandlinger er for det meste ganske stille og rolige. Typisk snakker man frem og tilbage i den sportslige sektor, hvad der skal ske, først bare en kort samtale med trænerteamet, og senere måske et møde, hvor det spilleren bliver gennemgået mere grundig. Så kan det være man tager en kort samtale med spilleren efter en træning, bare for at høre hvor han står, og først herefter kommer der en længere samtale med spilleren om hvad planerne er. Og så til sidst en decideret kontraktforhandlng, som kan løbe over længere tid.
            Der er ofte langt mindre højtideligt og dramatisk en nogle formoder det er. Så jeg tror ikke der er så meget spin i at han udtaler sig til pressen. Det er ofte også aftalt, at man ikke fortæller pressen det, selvom der er forhandlinger i gang.

            Men under alle omstændigheder, så håber og tror jeg på en kontraktforlængelse. Tror også han er en type, som Kent vil bruge.
            så skal man vel heller ikke underkende mediernes rolle i alt det her....de ved jo også godt at han har kontraktudløb - og derved kan der jo "skabes" lidt sensation/drama/konflikt, her i lidt en fodboldmæssig agurketid(når vi snakker dansk bold) ved bare at spørge ind til azers situation.
            - Han siger jo så også selv at der ikke er den store dramatik i det - men at han håber at få en snak snart.....mon ikke også det er på tapetet, at der skal findes en afklaring.

            - er JH forresten med i Tyrkiet?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              så skal man vel heller ikke underkende mediernes rolle i alt det her....de ved jo også godt at han har kontraktudløb - og derved kan der jo "skabes" lidt sensation/drama/konflikt, her i lidt en fodboldmæssig agurketid(når vi snakker dansk bold) ved bare at spørge ind til azers situation.
              - Han siger jo så også selv at der ikke er den store dramatik i det - men at han håber at få en snak snart.....mon ikke også det er på tapetet, at der skal findes en afklaring.

              - er JH forresten med i Tyrkiet?
              Jeg mener at have set JH udtale sig på en video nede fra Tyrkiet

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Jeg mener at have set JH udtale sig på en video nede fra Tyrkiet
                ja så er det jo ikke derfor de ikke snakker forlængelse.....meeeen mon ikke de gerne lige vil have kent ind over en sådan beslutning

                Comment


                  #68
                  For mig at se er Azer en lige ved og næsten spiller ala Schoop , et godt niveau til 1. div , men ikke god nok til Superligaen . Han har haft nogle gode kampe , men alt for mange dårlige/anonyme . Hans bundniveau er slet ikke godt nok . Han magter slet ikke at få sit spil til at køre når modstanderne lægger pres på . Jeg ser ikke de store udviklings/videresalgs muligheder i ham . Hvis klubben har ambitioner om mere end den nederste halvdel af ligaen samtidig med at vi skal have mere plads til vores egne talenter i truppen er det ikke plads til Azer , selvom det endelig ser ud til at Schoop skal videre og han efterlader en plads .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    For mig at se er Azer en lige ved og næsten spiller ala Schoop , et godt niveau til 1. div , men ikke god nok til Superligaen . Han har haft nogle gode kampe , men alt for mange dårlige/anonyme . Hans bundniveau er slet ikke godt nok . Han magter slet ikke at få sit spil til at køre når modstanderne lægger pres på . Jeg ser ikke de store udviklings/videresalgs muligheder i ham . Hvis klubben har ambitioner om mere end den nederste halvdel af ligaen samtidig med at vi skal have mere plads til vores egne talenter i truppen er det ikke plads til Azer , selvom det endelig ser ud til at Schoop skal videre og han efterlader en plads .
                    Det er eddermame en definitiv dom over en 23-årig spiller, der kun har spillet én sæson i den bedste række, og i øvrigt har haft en semi-alvorlig skade.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det er eddermame en definitiv dom over en 23-årig spiller, der kun har spillet én sæson i den bedste række, og i øvrigt har haft en semi-alvorlig skade.
                      Det er ingen dom , blot mit syn på ham .

                      Det kan jo også tænkes at grunden til at OB ikke har travlt med en forlængelse , og at det umiddelbart ikke ser ud til at andre klubber står i kø er at niveauet ikke er helt godt nok hos Azer ;-) .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder som en fornuftig ung mand som godt er klar over der skal præsteres i foråret hvis han skal blive i OB . Samtidig fortæller han at der ikke har været de store henvendelser , hvilket også må være en motivationsfaktor for ham , hvis han skal videre til sommer da det vil være afgørende at vise sig godt frem hvis der skal komme interesse udefra
                        .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan det simpelthen tænkes at det er en del af en større midtbane plan?
                          At der førsøges at blive forlænget med Spelmann og der næste sæson skal satses på Desler meget mere..
                          JJT kommer ind i truppen som midtbane og derved er der nok kun 1-2 pladser tilbage som Kent selv gerne vil besætte..
                          hvis der er et pænt budget fra sommer af er det jo ikke umuligt at der førsøges at hente en stor kapacitet og derved er de 2 midt midt pladser besat af 4 mand

                          1) ny (profil)
                          2) Spelmann (profil)
                          3) Desler (talent i stor udvikling)
                          4) JJT (Stort talent med små indhop)

                          alt dette har mange usikre faktore. Jeg forventer at Schoop bliver sendt videre og at Den Halvgrimme Mur forbliver i forsvaret.. For hvis HJ kommer på midtbanen i foråret og spiller en overbevisende 6'er begynder det at tynde ud i ledige pladser.. Så begynder det at se sort ud for Azer
                          Jeg håber da bestemt at HJ er udset til 6'eren og at vi beholder Høegh i midterforsvaret .
                          Dessler ser virkelig spændende ud og vil komme til at presse Spellman hårdt allerede i foråret tror jeg .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kan det simpelthen tænkes at det er en del af en større midtbane plan?
                            At der førsøges at blive forlænget med Spelmann og der næste sæson skal satses på Desler meget mere..
                            JJT kommer ind i truppen som midtbane og derved er der nok kun 1-2 pladser tilbage som Kent selv gerne vil besætte..
                            hvis der er et pænt budget fra sommer af er det jo ikke umuligt at der førsøges at hente en stor kapacitet og derved er de 2 midt midt pladser besat af 4 mand

                            1) ny (profil)
                            2) Spelmann (profil)
                            3) Desler (talent i stor udvikling)
                            4) JJT (Stort talent med små indhop)

                            alt dette har mange usikre faktore. Jeg forventer at Schoop bliver sendt videre og at Den Halvgrimme Mur forbliver i forsvaret.. For hvis HJ kommer på midtbanen i foråret og spiller en overbevisende 6'er begynder det at tynde ud i ledige pladser.. Så begynder det at se sort ud for Azer
                            Jeg vil hellere af med Spelmann end azer. Især hvis man kan tjene lidt mønt på spelmann! Tror umiddelbart de 4 du nævner har lidt for lidt superligaerfaring til, at gå igennem en hel sæson. JJT skal vel lige snuse til suppen inden han bliver fjerdemand til en plads på central midt.

                            i min verden skal der bare forlænges med azer - sofort!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Jeg vil hellere af med Spelmann end azer. Især hvis man kan tjene lidt mønt på spelmann! Tror umiddelbart de 4 du nævner har lidt for lidt superligaerfaring til, at gå igennem en hel sæson. JJT skal vel lige snuse til suppen inden han bliver fjerdemand til en plads på central midt.

                              i min verden skal der bare forlænges med azer - sofort!
                              Sjovt om man ser forskelligt på det, jeg ser det næsten som vigtigere at forlænge et års tid med Spellman. Syntes det virker som at han bliver bedre og bedre, og kunne godt se ham peake inden for et år, og så har vi pludselig et 28 årigt hedt salgsobjekt :-)

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                For mig at se er Azer en lige ved og næsten spiller ala Schoop , et godt niveau til 1. div , men ikke god nok til Superligaen . Han har haft nogle gode kampe , men alt for mange dårlige/anonyme . Hans bundniveau er slet ikke godt nok . Han magter slet ikke at få sit spil til at køre når modstanderne lægger pres på . Jeg ser ikke de store udviklings/videresalgs muligheder i ham . Hvis klubben har ambitioner om mere end den nederste halvdel af ligaen samtidig med at vi skal have mere plads til vores egne talenter i truppen er det ikke plads til Azer , selvom det endelig ser ud til at Schoop skal videre og han efterlader en plads .
                                Magge 😂

                                Comment

                                Working...
                                X