Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Azer Busuladzic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Få nu forlænget med den knægt. Han er ung og er i rivende udvikling..
    hvis kampen igår er et forvarsel for hvad der er i vente i fremtiden er en 3-4 årig kontrakt ikke for meget..

    kom igang JH!!!!!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Få nu forlænget med den knægt. Han er ung og er i rivende udvikling..
      hvis kampen igår er et forvarsel for hvad der er i vente i fremtiden er en 3-4 årig kontrakt ikke for meget..

      kom igang JH!!!!!
      det kan nærmest kun gå for langsomt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Ahh rolig nu.. vi skal først lige sørge for der er penge til at forlænge thomas mikkelsens kontrakt med en 4-5 år..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det kan nærmest kun gå for langsomt

          SÆT I GANG!

          Comment


            #50
            Han kan vise sig at være en fremragende signing, en forholdsvis ukendt spiller fra 1. division, som vi fik gratis. Udover en lille formnedgang i starten af denne sæson, så synes jeg at han har været god i langt de fleste kampe, og han viser han har kvaliteten til at være vores fremtidige defensiv midtbanespiller. Synes især de sidste kampe har vist, at han også er en god erobringsspiller, noget som jeg ikke har set fra ham tidligere. Derudover er han bare god på bolden og har et godt blik for spillet, senest i kampen mod AaB, hvor han spiller Dessler fri, som fører til Falks scoring.

            Synes det er lidt mærkeligt at langt de fleste Vejle fans, spåede ham til at han aldrig ville få en rolle i OB, og de nærmest var glade for at komme af med ham.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Han kan vise sig at være en fremragende signing, en forholdsvis ukendt spiller fra 1. division, som vi fik gratis. Udover en lille formnedgang i starten af denne sæson, så synes jeg at han har været god i langt de fleste kampe, og han viser han har kvaliteten til at være vores fremtidige defensiv midtbanespiller. Synes især de sidste kampe har vist, at han også er en god erobringsspiller, noget som jeg ikke har set fra ham tidligere. Derudover er han bare god på bolden og har et godt blik for spillet, senest i kampen mod AaB, hvor han spiller Dessler fri, som fører til Falks scoring.

              Synes det er lidt mærkeligt at langt de fleste Vejle fans, spåede ham til at han aldrig ville få en rolle i OB, og de nærmest var glade for at komme af med ham.
              de tætte kontakter jeg har omkring VB ville bestemt gerne have beholdt ham.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Få nu forlænget med den knægt. Han er ung og er i rivende udvikling..
                hvis kampen igår er et forvarsel for hvad der er i vente i fremtiden er en 3-4 årig kontrakt ikke for meget..

                kom igang JH!!!!!
                Jeg har tit været efter Azer , for han manglende fart og usikre boldomgang især når han bliver presset . Men han skal have ros for kampen i lørdags .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Jeg har tit været efter Azer , for han manglende fart og usikre boldomgang især når han bliver presset . Men han skal have ros for kampen i lørdags .
                  Jeg har heller ikke været imponeret altid af Azer. Men det er da tydeligt at se at han trives mere og mere under Ove P's spillestil og at have en aggressiv og yderst arbejdsom makker ved siden af sig. Jeg tror simpelthen han led under at have Ari som makker.
                  Nu er han i form og ved præcist hvad hans rolle er på midten...

                  og det kan ses

                  Comment


                    #54
                    Jeg er kæmpe fan af Azer! Der skal bare forlænges nu!

                    Comment


                      #55
                      Har aldrig tvivlet på Azer, tværtimod... og nu skal vi heller ikke glemme han faktisk var skadet, og missede størstedelen af opstarten, det har selvfølgelig kostet her i efteråret...

                      Det er ikke mange 22 årige som skifter op i Suppen, for så under et år efter at være så markant en spiller på holdet.... JHs bedste handel indtil videre/som det ser ud pt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Ufatteligt at man slet ikke har snakket med Azer endnu

                        http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-haaber-paa-ob-fremtid

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ufatteligt at man slet ikke har snakket med Azer endnu

                          http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-haaber-paa-ob-fremtid
                          ja tak sæt igang!!
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #58
                            KOM nu JH for pokker da! Forlæng nu! Gerne 3-4 år. Vi har en usleben diamant her.

                            Kan det tænkes, at han går i pressen med netop de budskaber om ingen forhandling, fordi han gerne vil gøre andre klubber opmærksomme? Og evt. lægge et lille pres på OB? Håber fandme de er vågne i OB.
                            Last edited by Carlok; 12-02-2015, 10:48.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                              KOM nu JH for pokker da! Forlæng nu! Gerne 3-4 år. Vi har en usleben diamant her.

                              Kan det tænkes, at han går i pressen med netop de budskaber om ingen forhandling, fordi han gerne vil gøre andre klubber opmærksomme? Og evt. lægge et lille pres på OB? Håber fandme de er vågne i OB.
                              Usleben diamant ,,, hmm der skal godt nok slibes meget hvis det skal blive en strålende diamant .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Usleben diamant ,,, hmm der skal godt nok slibes meget hvis det skal blive en strålende diamant .
                                Det kommer an på hvem der sliber, TB duede feks. overhovedet ikke til det, det så vi da håndværkeren Ove kom... Azer har længe potentiale til det her OB hold, det står klart, og det er ikke blevet ringere med Ove, tvært i mod, det bestyrker tanken om en fremtidens mand, om det så bliver 1-2-3 valg er altid svært at spå om, men helt klart en mand til fremtiden, om vi forstår at udnytte det...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X