Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Han havde da pyntet gevaldigt. Både i vores angreb og i bylivet...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHm... kig på FCKs trøjesalg og al pressehalløjet. Bendtner ville sikkert ikke være ret meget værd sportsligt, men kommercielt og PR-mæssigt er han stadigvæk i en helt anden liga. Og Boogie's omsætning ville jo være fordoblet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Nu kan man diskutere hvornår noget pynter, så måske du har ret i forhold til bylivet... men i angrebet tror jeg ikke det ville være de første måneder og hvis han rent faktisk skulle ende med at gøre det godt, kunne man nok også forvente en mand der ville være utålmodig for at komme videre hurtigt. Jeg kan slet ikke se at det nogensinde skulle være et godt match.
Comment
-
Er ret overbevist om, at Bendtner nok skal gøre en fin figur i FCK. Ja lige før jeg tror han ender med at lave flere mål i dette efterår end nogle af vores angribere gør, selvom han er 8 kampe bagud.
Jeg tror ikke Bendtner ender på flere mål end Sander - men skulle det ske, så HAR han jo altså også væsentlig bedre forudsætninger for det. Jeg tror han kommer til at score flere mål i FCK end han ville have gjort i OB.
- Likes 1
Comment
-
Er ret overbevist om, at Bendtner nok skal gøre en fin figur i FCK. Ja lige før jeg tror han ender med at lave flere mål i dette efterår end nogle af vores angribere gør, selvom han er 8 kampe bagud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Manden har ikke kunne gøre en positiv forskel i den norske liga i det sidste 1½ år, og har ikke spillet fodbold i næsten 6 måneder, så har jeg godt nok svært ved at tro på, at han bare skulle brænde ligaen af resten af efteråret. Jeg tror ikke, at han kommer til at lave mere end max 2 mål, for han er simpelthen ikke god nok til at FCK kan spille ham som andet end rotationsspiller.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHm... kig på FCKs trøjesalg og al pressehalløjet. Bendtner ville sikkert ikke være ret meget værd sportsligt, men kommercielt og PR-mæssigt er han stadigvæk i en helt anden liga. Og Boogie's omsætning ville jo være fordobletDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægdybt rystende, at man bruger dyrebar energi på sådanne fjollerier som at få Bendtner til.
Tror desuden FCK har fået mere omtale og trøjeomsætning på én dag end vi har på et år...
De fleste var glade for at få Mads T tilbage, som også har/havde en historie, men åbenbart ikke NB.... hvis man fjerner blikket fra hans privatliv, kæreste, Instagram m.m.... så er han da i selv halvlunken form bedre end AK m.fl....
Comment
Comment