Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervinduet er KLART bestået.

    Sander Svendsen, Jebali og Opondo er spillere der direkte styrker vores start 11’er.

    Så er der Madu og AJA, som erstatning for en spiller der ikke var god nok og en spiller der vil videre. Det er slet ikke ringe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Men vi har jo allerede hentet ham? Altså den forsvarsspiller man manglede.. At vi andre så syntes det er for tyndt er en anden sag.. Men pladsen er besat
      Ikke hvis man tænker Juel som en erstatning og senere backup for Ryan der er ude med skade og skal have en langsom opstart for ikke at løbe ind i en ny serie af småskader ..

      Ryan. Leeuwin. Tverskov. ?. JBL.

      Juel. Obbekjær. Lund. Lund. Madu.

      Ja, der er mange der kan spille flere pladser og måske er en mere i overkanten men 1:1 erstatninger så mangler der en ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Ikke hvis man tænker Juel som en erstatning og senere backup for Ryan der er ude med skade og skal have en langsom opstart for ikke at løbe ind i en ny serie af småskader ..

        Ryan. Leeuwin. Tverskov. ?. JBL.

        Juel. Obbekjær. Lund. Lund. Madu.

        Ja, der er mange der kan spille flere pladser og måske er en mere i overkanten men 1:1 erstatninger så mangler der en ..
        Syntes ikke der mangler flere til forsvarer. Der mangler bare lidt kvalitet generelt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Transfervinduet er KLART bestået.

          Sander Svendsen, Jebali og Opondo er spillere der direkte styrker vores start 11’er.

          Så er der Madu og AJA, som erstatning for en spiller der ikke var god nok og en spiller der vil videre. Det er slet ikke ringe.
          Nej. Det eneste triste er at man øjensynligt har haft penge, men ikke har fundet den erstatning for Ludwig, som skulle hæve niveauet dernede yderligere. Omvendt er det slet ikke der problemet lægger lige nu. OB skal have fundet melodien offensivt, hvor vi må siges at have investeret ganske pænt. Defensivt står vi jo pænt i forhold til en målsætning om top 6. Kadrii, jebali, svendsen, kløve og opondo skal til at finde magien man må forvente de kan finde frem sammen. Gør de ikke det kan vi jo ligeså godt hente AJA som en til 4-dobbelte løn. Der er investeret massivt for at vi bliver giftigere offensivt. Det skal Michelsens opgave nu at finde en konstellation som fungerer. Får vi det, så er jeg sikker på at det ikke bliver investeringen af AJA kontra en stjerne forsvarsspiller, som kommer til at afgøre, om vi når målsætningen. Vi stod jo med samme skuffelse så sent som i vinters. Her fik vi en stærk offensiv stablet på benene og Oliver Lund gjorde det fint. Det samme sker forhåbentligt igen, men det skal også være nu, for vi hænger spillemæssigt og pt også pointmæssigt efter flere end der er plads til i top 6.

          Comment


            Jeg tror, at vi skal se lejeaftalen af Alexander Juel i det lys, at vi ikke fik vores førsteprioritet, som afviste os, da det kom til stykket:

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-afviste-ob/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
              Jeg tror, at vi skal se lejeaftalen af Alexander Juel i det lys, at vi ikke fik vores førsteprioritet, som afviste os, da det kom til stykket:

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-afviste-ob/
              Håber ikke AJA var 2.prioritet...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Syntes ikke der mangler flere til forsvarer. Der mangler bare lidt kvalitet generelt
                Spot on

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Håber ikke AJA var 2.prioritet...
                  Gætter på man har været igennem 5-10-15 emner i løbet af sommeren inden han blev hentet

                  Comment


                    Jeg ville også hellere have skrevet med Thelander, fremfor AJA.

                    Jeg tror ikke AJA, var en vi havde tænkt på overhovedet, til at starte med.

                    Jeg synes dog, der bliver peget lidt rigeligt fingre af ham. Jeg er udmærket klar over hvor vi henter ham og hvilke klubber han har været i.

                    Jeg tror dog han vil blive brugt flittigt og viser et niveau der gør vi forlænger, måske på bekostning af en forlængelse med Ramon, der bliver 33 næste gang. Men vi får se.........Jeg ved, jeg er ret alene her.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ErtuÄŸrul Se indlæg
                      Jeg tror, at vi skal se lejeaftalen af Alexander Juel i det lys, at vi ikke fik vores førsteprioritet, som afviste os, da det kom til stykket:

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-afviste-ob/
                      Der er dog svært at se at Tom P skulle være på en væsentlig højere hylde en Alexander Juel.

                      De minder en del om hinanden, nogenlunde fast mand den bedste respektive liga igennem en del år. Er begge anfører i deres seneste klubber, har spillet nogle U-landskampe.
                      Tom har været et smut i Belgien i en mindre klub og har spillet CF hele karrieren.

                      Det er et dårligt signal at sælge en spiller og leje hans erstatning, når det er sagt så tror jeg AJA vil vise et et højere niveau end Ludwig.

                      Som ung højre back havde jeg et godt øje til AJA, håber det har været godt for ham at komme ind centralt, så jeg prøver at have de positive briller på, selv om jeg havde håbet på meget mere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Jeg ville også hellere have skrevet med Thelander, fremfor AJA.

                        Jeg tror ikke AJA, var en vi havde tænkt på overhovedet, til at starte med.

                        Jeg synes dog, der bliver peget lidt rigeligt fingre af ham. Jeg er udmærket klar over hvor vi henter ham og hvilke klubber han har været i.

                        Jeg tror dog han vil blive brugt flittigt og viser et niveau der gør vi forlænger, måske på bekostning af en forlængelse med Ramon, der bliver 33 næste gang. Men vi får se.........Jeg ved, jeg er ret alene her.
                        JH har hvad jeg har hørt i et tidligere vindue, forsøgt sig med AJA, han vægtede dog spilletid og tog til Vendsyssel.
                        Last edited by Faurskov; 04-09-2019, 20:22.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          JH har hvad jeg har hørt i et tidligere vindue, forsøgt sig med AJA, han vægtede dog spilletid og tog til Vendsyssel.
                          Jamen så er han jo en spiller med stor tro på egne evner og store ambitioner og som er sikkert er stolt over at komme til OB
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Jamen så er han jo en spiller med stor tro på egne evner og store ambitioner og som er sikkert er stolt over at komme til OB
                            Vi må se

                            Jeg har intet personligt at sætte på AJA. Har altid set ham som en solid spiller. Det er mere præmissen i at man afsætter en gennemsnitsspiller for at hente en anden. Og det at man udlagde tidligere i vinduet at man gik efter en profil/starter og mislykkedes fælt. Man prøvede også at hente en offensiv profil ind til sidst. Det lykkedes man heller ikke med. Det er satme skuffende.

                            Men så lykkedes det JH endnu engang at bruge færre midler end der var til rådighed. Sidste sommer gik man lidt over og blev belønnet med en god sæson.
                            Det må tiden så vise om disse ting hænger sammen. Jeg tror personligt vi misser Top 6 med 2-4p. Den hårde konkurrence om pladserne Aab og AGF har ift os, bør gøre at de får en bedre sæson end os.. Vi har konkurrence. Men slet ikke i samme stil som dem

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vi må se

                              Jeg har intet personligt at sætte på AJA. Har altid set ham som en solid spiller. Det er mere præmissen i at man afsætter en gennemsnitsspiller for at hente en anden. Og det at man udlagde tidligere i vinduet at man gik efter en profil/starter og mislykkedes fælt. Man prøvede også at hente en offensiv profil ind til sidst. Det lykkedes man heller ikke med. Det er satme skuffende.

                              Men så lykkedes det JH endnu engang at bruge færre midler end der var til rådighed. Sidste sommer gik man lidt over og blev belønnet med en god sæson.
                              Det må tiden så vise om disse ting hænger sammen. Jeg tror personligt vi misser Top 6 med 2-4p. Den hårde konkurrence om pladserne Aab og AGF har ift os, bør gøre at de får en bedre sæson end os.. Vi har konkurrence. Men slet ikke i samme stil som dem
                              AJA er en glimrende breddespiller, men som du siger mangler der jo noget kvalitet i forsvaret. Jeg tror faktisk, vi blev lidt reddet af den elendige start sidste år, der gik de lidt i panik og åbnede pengepungen. JH turnerer lige nu med en historie om, at vi er blevet bortdømt 5-6 point og har derfor spillet til en 3.plads, hvorfor det altså går fremragende. Men endnu engang taler manden i vildelse, for han ser åbenbart ikke klubbens kampe. Det er jo marginaler der gør, at vi overhovedet vinder over EFB og Randers, og vi kunne sagtens have ligget 3.sidst nu, spillet har ikke været bedre. Moses skal gerne udvikle sig meget hurtigt, Jebali begynde at vise bare lidt, Kadrii skal i form igen og Sander skal fortsætte sine mål, og vi må for alt i verden undgå skader i forsvaret, ellers kan vi hurtigt ligge og rode nede i tabellen hvor det er knapt så sjovt. Jeg er meget bekymret, fordi jeg synes spillet er virkelig dårligt.

                              Comment


                                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...efter-bendtner

                                Comment

                                Working...
                                X