Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg er overrasket over at vi overhovedet var interesserede - og glad for at det ikke lykkedes!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Jeg er overrasket over at vi overhovedet var interesserede - og glad for at det ikke lykkedes!
      Han havde da pyntet gevaldigt. Både i vores angreb og i bylivet...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

        Jeg er overrasket over at vi overhovedet var interesserede - og glad for at det ikke lykkedes!
        Det er jeg også. Men det havde boostet tilskuertal, og omtale.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          dybt rystende, at man bruger dyrebar energi på sådanne fjollerier som at få Bendtner til.

          Comment


            Hm... kig på FCKs trøjesalg og al pressehalløjet. Bendtner ville sikkert ikke være ret meget værd sportsligt, men kommercielt og PR-mæssigt er han stadigvæk i en helt anden liga. Og Boogie's omsætning ville jo være fordoblet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Han havde da pyntet gevaldigt. Både i vores angreb og i bylivet...
              Nu kan man diskutere hvornår noget pynter, så måske du har ret i forhold til bylivet... men i angrebet tror jeg ikke det ville være de første måneder og hvis han rent faktisk skulle ende med at gøre det godt, kunne man nok også forvente en mand der ville være utålmodig for at komme videre hurtigt. Jeg kan slet ikke se at det nogensinde skulle være et godt match.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Hm... kig på FCKs trøjesalg og al pressehalløjet. Bendtner ville sikkert ikke være ret meget værd sportsligt, men kommercielt og PR-mæssigt er han stadigvæk i en helt anden liga. Og Boogie's omsætning ville jo være fordoblet
                måske ny hovedsponsor på vej

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  Nu kan man diskutere hvornår noget pynter, så måske du har ret i forhold til bylivet... men i angrebet tror jeg ikke det ville være de første måneder og hvis han rent faktisk skulle ende med at gøre det godt, kunne man nok også forvente en mand der ville være utålmodig for at komme videre hurtigt. Jeg kan slet ikke se at det nogensinde skulle være et godt match.
                  Er ret overbevist om, at Bendtner nok skal gøre en fin figur i FCK. Ja lige før jeg tror han ender med at lave flere mål i dette efterår end nogle af vores angribere gør, selvom han er 8 kampe bagud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Der er en forespørgsel på Bendtner (... andenhåndsviden, såååå )
                    Der blev grint af mig den gang....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Er ret overbevist om, at Bendtner nok skal gøre en fin figur i FCK. Ja lige før jeg tror han ender med at lave flere mål i dette efterår end nogle af vores angribere gør, selvom han er 8 kampe bagud.
                      Han er vel ret beset kun 8 kampe bagud i forhold til Bashkim.

                      Jeg tror ikke Bendtner ender på flere mål end Sander - men skulle det ske, så HAR han jo altså også væsentlig bedre forudsætninger for det. Jeg tror han kommer til at score flere mål i FCK end han ville have gjort i OB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Er ret overbevist om, at Bendtner nok skal gøre en fin figur i FCK. Ja lige før jeg tror han ender med at lave flere mål i dette efterår end nogle af vores angribere gør, selvom han er 8 kampe bagud.
                        Manden har ikke kunne gøre en positiv forskel i den norske liga i det sidste 1½ år, og har ikke spillet fodbold i næsten 6 måneder, så har jeg godt nok svært ved at tro på, at han bare skulle brænde ligaen af resten af efteråret. Jeg tror ikke, at han kommer til at lave mere end max 2 mål, for han er simpelthen ikke god nok til at FCK kan spille ham som andet end rotationsspiller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Manden har ikke kunne gøre en positiv forskel i den norske liga i det sidste 1½ år, og har ikke spillet fodbold i næsten 6 måneder, så har jeg godt nok svært ved at tro på, at han bare skulle brænde ligaen af resten af efteråret. Jeg tror ikke, at han kommer til at lave mere end max 2 mål, for han er simpelthen ikke god nok til at FCK kan spille ham som andet end rotationsspiller.
                          Well, vi får at se. Jeg siger heller ikke han brænder ligaen af. Jeg siger, at han sikkert ender med at score flere mål end nogle af vores angribere i efteråret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Hm... kig på FCKs trøjesalg og al pressehalløjet. Bendtner ville sikkert ikke være ret meget værd sportsligt, men kommercielt og PR-mæssigt er han stadigvæk i en helt anden liga. Og Boogie's omsætning ville jo være fordoblet
                            Boogies omsætning er jeg helt med på ift trøjesalget kan man vel reelt kun købe en OB trøje i Intersport og på stadion ikke den store buiss i det
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Tjae .. vi får se ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                dybt rystende, at man bruger dyrebar energi på sådanne fjollerier som at få Bendtner til.
                                Hvorfor ? Synes netop det er typen vi mangler i front.

                                Tror desuden FCK har fået mere omtale og trøjeomsætning på én dag end vi har på et år...

                                De fleste var glade for at få Mads T tilbage, som også har/havde en historie, men åbenbart ikke NB.... hvis man fjerner blikket fra hans privatliv, kæreste, Instagram m.m.... så er han da i selv halvlunken form bedre end AK m.fl....

                                Comment

                                Working...
                                X