Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ifølge BT’s transferoverblik fra i fredags er der åbenbart allerede udenlandsk interesse for Oliver Christensen ..
    Jup .. et par clean sheets og udtagelse til U21 og har de fulgt med har han taget over for rækkens bedste målmand der nu spiller fast for mesterholdet ... mon ikke de vil se om han kan holde niveauet i efteråret men der kan godt være en vintertransfer .. så skal der findes noget andet en Mande ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Jup .. et par clean sheets og udtagelse til U21 og har de fulgt med har han taget over for rækkens bedste målmand der nu spiller fast for mesterholdet ... mon ikke de vil se om han kan holde niveauet i efteråret men der kan godt være en vintertransfer .. så skal der findes noget andet en Mande ..
      *næstflest clean sheets

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Jup .. et par clean sheets og udtagelse til U21 og har de fulgt med har han taget over for rækkens bedste målmand der nu spiller fast for mesterholdet ... mon ikke de vil se om han kan holde niveauet i efteråret men der kan godt være en vintertransfer .. så skal der findes noget andet en Mande ..
        Nu er der langt fra interesse til konkrete tilbud. Jeg tænker, vi skal holde på ham og evt. give ham en fin forlængelse med et god løn, og kun lade ham smutte, hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi har haft rigelig tur i svingdøren.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Nå JH. Du har travlt.
          Julius skal lejes ud og have kampe i benene. Samtid kan hans kontrakt forlænges med minimum udlejeperioden. Ny VB med gode indlæg. jBL må sælges hvis han ikke vil forlænge. AK må afsted og genrejse sig selv på rette niveau. OL er ikke løsningen, men fin at have på bænken. JJT er tit ude, så der skal findes alternativ.
          Men vigtigst så mangler der en spillende forsvarsspiller, han skal også være farlig på dødbolde. Det kræver men sprænger banken, men det er nødvendigt hvis vi skal sikkert i top 6. Lige nu kan vi ende alt mellem 5 og 9. Mm det bliver usandsynligt meget stolpe ud eller stolpe ind.
          Så dit ønske, med meget kort tid tilbage af vinduet, er bare 5 mand ud og 4 mand ind eller lignende?

          Måske en anelse optimistisk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Håber JH har lukket vinduet. Truppen er ganske fin som den er. Men nøj hvor OB mangler Casper
            Nielsen. Det har været tydeligt de første 7 runder. Jeg synes spillet har været dårligt i alle kampe og OB kan takke det generelle dalende niveau i superligaen for de point de har fået.
            Men holdet bør være stærk nok til en solid midterplacering uden for nedrykningsfare.
            Det her indlæg drypper forhåbentlig at tyk ironi.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Nu er der langt fra interesse til konkrete tilbud. Jeg tænker, vi skal holde på ham og evt. give ham en fin forlængelse med et god løn, og kun lade ham smutte, hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi har haft rigelig tur i svingdøren.
              Er det nødvendigt med forlængelse og lønstigning nu? Kan ikke huske hvor lang kontrakten er, meeeen de få kampe han har fået pt., synes jeg er et spinkelt grundlag for andre klubber at vise interesse på, og derfor lige så spinkelt at forlænge med ham på.

              Har han feks kontraktudløb om et eller to år, så kan vi godt snakke om det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Det her indlæg drypper forhåbentlig at tyk ironi.
                Mener du da, at den nuværende trup vil være nedrykningskandidat?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Mener du da, at den nuværende trup vil være nedrykningskandidat?
                  Ja okay, den fik jeg måske overspillet lidt. Tænkte på det med ligefrem at håbe at JH har lukket vinduet. Man håber vel altid på at holdet bliver forstærket :-)

                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Er det nødvendigt med forlængelse og lønstigning nu? Kan ikke huske hvor lang kontrakten er, meeeen de få kampe han har fået pt., synes jeg er et spinkelt grundlag for andre klubber at vise interesse på, og derfor lige så spinkelt at forlænge med ham på.

                    Har han feks kontraktudløb om et eller to år, så kan vi godt snakke om det.
                    Han har kontrakt til 30/6-2023

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Nu er der langt fra interesse til konkrete tilbud. Jeg tænker, vi skal holde på ham og evt. give ham en fin forlængelse med et god løn, og kun lade ham smutte, hvis der kommer et virkelig godt tilbud. Vi har haft rigelig tur i svingdøren.
                      Enig.
                      Men grunden til at svingdøren har kørt lystigt er desværre ikke et pingerpeg om at vi har/havde en masse gode spillere desværre, det er mere fordi der kontinuerligt skal ryddes op i rækken af fejlkøbte lejesvende.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Hm, det ligner lidt nyt i morgen, hvor Barrett nemt kunne sige farvel, og vi sandsynligvis siger goddag til en ny forsvarer. Måske endda 2 nye spillere, og måske også en udlejning. Bare gæt, men tror på 1-2 ud og 2 ind. Ikke at OB har ønsket eller planlagt det sådan, tror bare der bliver krejlet i porten her til sidst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Er det nødvendigt med forlængelse og lønstigning nu? Kan ikke huske hvor lang kontrakten er, meeeen de få kampe han har fået pt., synes jeg er et spinkelt grundlag for andre klubber at vise interesse på, og derfor lige så spinkelt at forlænge med ham på.

                          Har han feks kontraktudløb om et eller to år, så kan vi godt snakke om det.
                          Man kan stille ham i udsigt at hvis han holder niveau og udvikler sig i den rigtige retning så kan han få en god kontrakt enten til vinter eller til sommer . Når kontrakten så forbedres og forlænges i så god tid så er det både et signal til OC om at vi satser helhjertet på ham men også til omverdenen om at han bliver en dyr dreng at købe.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            2 spørgsmål.

                            1. Når Okore vil væk fra AAB, hvorfor skulle han så skifte til OB, han spiller allerede fast i en klub der pt. minimum er på niveau med OB.
                            2. Hvordan skal OB finde pengene, selv hvis Okore vil ... hvilket han helt sikkert ikke vil.
                            1. Fordi OB er den fedeste klub i verden og det VED både AaB og Okore naturligvis godt selvom de aldrig vil indrømme det
                            2. Okores kontrakt udløber om et år så hvis AaB vil tjene lidt på ham skal det være nu....plus det samme som svaret til spm. 1. god weekend og god transferdeadlinedag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              Er det nødvendigt med forlængelse og lønstigning nu? Kan ikke huske hvor lang kontrakten er, meeeen de få kampe han har fået pt., synes jeg er et spinkelt grundlag for andre klubber at vise interesse på, og derfor lige så spinkelt at forlænge med ham på.

                              Har han feks kontraktudløb om et eller to år, så kan vi godt snakke om det.
                              Lad mig præcisere. Hvis der kommer konkrete henvendelser fra udlandet, skal OB lave en vurdering af hvorvidt et forholdsvist billigt salg er besværet værd, ift .at finde en fuldgod erstatning. Mande kan jo ikke gribe en bold (ham hænger vi så på i 5 å, men uha nej, lad endeligt være med at sige noget grimt om Jesper Hansens indkøbsskills), så vi kan ende med et keepercirkus af den anden verden, og den post gambler man ikke med. Alternativet til et salg er, at give ham lønstigning og vise man satser på ham fra nu af, dermed rykker han også op i hierarkiet. Så med andre ord: hvis der er konkret interesse, skal OB binde ham til klubben efter min mening.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi kommer heldigvis ikke i nærheden af Okore. Vi vil aldrig kunne mødes med Aab om en pris

                                Jeg håber vi henter en udlænding i mindst Ramon klassen til forsvaret og Mikkel Rygaard til 8`er positionen..
                                Så kan man godt leje Eskesen ud eller sælge Greve.
                                Jeg tror at AK og Barret bliver
                                Ja Mikkel Rygaard kunne være en god kreativ spiller at får ind (AGF skulle dog være tæt på at hente ham)
                                En Nicolaj Thomsen som varmer bænk i FCK kunne også være fantastisk at få til OB.

                                Comment

                                Working...
                                X