Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Stort glas eller lille glas? ;-)
    Det må tiden vise

    Comment


      Når der ikke er nogen rygter, så kan man jo gætte. Madu var faktisk øverst på transfermarkts liste over kontraktløse VBere, hvis tidl. kontrakt løb ud 30.6 i år. Hvis man anvender samme medie til at se på kontraktløse midterforsvarere, så dukker der et par interessante navne op - aner ikke om de er realistiske, men her er de:

      https://www.transfermarkt.de/stefan-.../spieler/50617
      https://www.transfermarkt.de/godfrey...spieler/217656
      https://www.transfermarkt.de/ondrej-.../spieler/23443

      Comment


        Vi mangler enten en der kan åbne et hold som står lavt. Eller en der er farlig på låget som man kan placere i feltet.
        Last edited by tOrnBjerg; 31-08-2019, 09:04.

        Comment


          Det er 100 en spil fordeler som kan åbne spillet op ......vi er for nemme at læse......men man mister håbet om der sker mere inden på mandag

          Comment


            Mit piv

            Der er meldt ud vi går efter en centerforsvarer. Det giver rigtig god mening, vi mangler under alle omstændigheder breddemæssigt. Jo bedre CFŽer vi kan hente jo bedre, giver sig selv. Marco har dog gjort det fint på det sidste.

            Vi mangler en plan B i angrebet. Vi kommer til tonsvis af indlægsmuligheder. Jeg ved ikke hvad Peter Crouch laver pt

            Jeg er ikke med på "spilfordelerholdet". Vi har JJT på en lang kontrakt. Han er der ikke nu, men når han er i topform, har han det. Vi har en Eske der var super på vej inden sin skade. Vi har fået Jebali som tydeligvis ikke er i form, men som også tydeligvis har nogen store kvaliteter i små rum.

            Så en AK til Silkeborg. Ind med et skur og en CFŽer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Mit piv

              Der er meldt ud vi går efter en centerforsvarer. Det giver rigtig god mening, vi mangler under alle omstændigheder breddemæssigt. Jo bedre CFŽer vi kan hente jo bedre, giver sig selv. Marco har dog gjort det fint på det sidste.

              Vi mangler en plan B i angrebet. Vi kommer til tonsvis af indlægsmuligheder. Jeg ved ikke hvad Peter Crouch laver pt

              Jeg er ikke med på "spilfordelerholdet". Vi har JJT på en lang kontrakt. Han er der ikke nu, men når han er i topform, har han det. Vi har en Eske der var super på vej inden sin skade. Vi har fået Jebali som tydeligvis ikke er i form, men som også tydeligvis har nogen store kvaliteter i små rum.

              Så en AK til Silkeborg. Ind med et skur og en CFŽer.
              Helt enig. Lund var rigtig god igår, men man er stadig en smule nervøs for at han pludselig finder sit rigtige niveau. Igår er jeg ikke sikker på et skur havde hjulpet ret meget, dertil har de simpelthen for store spillere, mens vores er for små. Det er ikke den måde man lukker 10 store gutter i eget felt op, det er det bare ikke. Vi prøvede og var ganske tæt på, så jeg havde ikke behov for en "plan B" med et skur igår. Ikke at det ville skade at have en anden type, men at tro en Fall bare havde været løsningen igår er måske en smule naivt. Vi skulle have spillet hurtigere og udnyttet pladsen mellem back og kant endnu mere. Det lykkedes jo flere gange, og især de flade indlæg skråt tilbage, var tit tæt på at lykkedes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                Helt enig. Lund var rigtig god igår, men man er stadig en smule nervøs for at han pludselig finder sit rigtige niveau. Igår er jeg ikke sikker på et skur havde hjulpet ret meget, dertil har de simpelthen for store spillere, mens vores er for små. Det er ikke den måde man lukker 10 store gutter i eget felt op, det er det bare ikke. Vi prøvede og var ganske tæt på, så jeg havde ikke behov for en "plan B" med et skur igår. Ikke at det ville skade at have en anden type, men at tro en Fall bare havde været løsningen igår er måske en smule naivt. Vi skulle have spillet hurtigere og udnyttet pladsen mellem back og kant endnu mere. Det lykkedes jo flere gange, og især de flade indlæg skråt tilbage, var tit tæt på at lykkedes.
                Inden kampen i går var vi det hold som ramte en medspiller med færrest indlæg, den føring udbyggede vi vist ganske solidt.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Inden kampen i går var vi det hold som ramte en medspiller med færrest indlæg, den føring udbyggede vi vist ganske solidt.
                  Ja og det er der jo flere grunde til. Vores angribere er små, plus at vi har nogle spillere der slår sløje indlæg. Bla. Oliver Lund især

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Ja og det er der jo flere grunde til. Vores angribere er små, plus at vi har nogle spillere der slår sløje indlæg. Bla. Oliver Lund især
                    Ja det er ikke kun indlæggene der fejler noget, som jeg skrev andetsteds så har vi ikke en spiller som vil kunne heade til en ballon selvom han har den i snor.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Ja det er ikke kun indlæggene der fejler noget, som jeg skrev andetsteds så har vi ikke en spiller som vil kunne heade til en ballon selvom han har den i snor.
                      Enig og selv med en mand i overskud har vi ikke en forsvarsspiller vi kan lægge frem som ville gøre ondt på modstanderne.

                      Comment


                        Der skal købes en gardering til forsvaret samt en midtbanespiller der kan sætte tempo. Afhændes AK til SIF så skal der også en angriber ind, jeg har den fornemmelse at der sker en masse de næste par dage. Hvis ikke så satser man på ungdommen, lad os se.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          Der skal købes en gardering til forsvaret samt en midtbanespiller der kan sætte tempo. Afhændes AK til SIF så skal der også en angriber ind, jeg har den fornemmelse at der sker en masse de næste par dage. Hvis ikke så satser man på ungdommen, lad os se.
                          Er der noget jeg har misset?
                          Hvor har i det med AK til SIF fra?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Er der noget jeg har misset?
                            Hvor har i det med AK til SIF fra?
                            Tvivler på, at det er andet en ren ønsketænkning og koblingen mellem Kent og AK. Hvis AK skal til SIF, skal han sikkert have halvdelen af sin løn med også.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Tvivler på, at det er andet en ren ønsketænkning og koblingen mellem Kent og AK. Hvis AK skal til SIF, skal han sikkert have halvdelen af sin løn med også.

                              Åhh tænk at skulle betale for at komme af med en spiller
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                                Åhh tænk at skulle betale for at komme af med en spiller
                                Så er det jo hverken første eller sidste JH køb som ikke ender med plus.

                                Comment

                                Working...
                                X