Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Lad os bare håbe det er Pål, som lige har oprettet en account herinde... ;-)Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
2 indlæg. Sorry men er skeptisk"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Jeg syntes sgu det er ok måden du gør det på når det er så konkretOprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
Iøvrigt spidsfindigt spørgsmål al den stund, jeg lige har bekendt, og formentlig ikke ønsker at indgå skriftemål umiddelbart efter.
Og du har fået 2 røde streger efter 3 indlæg. Så det ligner du er godkendt
Last edited by fmprOB; 08-07-2019, 13:03.
Comment
-
Den sætninger fatter jeg ikke en meter af? Er det en for-norskning af noget dansk monstro? Men velkommen til Pål, jeg håber du laver kasser i striwetOprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlæg
Iøvrigt spidsfindigt spørgsmål al den stund, jeg lige har bekendt, og formentlig ikke ønsker at indgå skriftemål umiddelbart efter.
Comment
-
Jo jo, så startede jeg også dertid herinde... :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lyder som noget google translate fra Norsk
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Enten så får du legendestatus her på forrum, eller også opnår du 15 minuts of Fame og evig ignoration. Krydser fingre for at du har ret.Oprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlægPål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Jeg vil lægge mig i slipstrømmen - Jeg har hørt noget stort set lignendeOprindeligt indsendt af Den hemmelige OBer Se indlægPål har underskrevet kontrakt og bliver præsenteret i morgen til spillerpræsentation. Han kommer dog ikke selv til at være til stede, hvilket Jesper Hansen iøvrigt heller ikke vil være.
- Likes 1
Comment
Comment