Jeg har intet hørt om Davidsen, men så vidt jeg hører, er der INGEN chance for, at OB henter Okore.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin kammerat der er tæt på alt i VB siger at han ikke var med i truppen igår pga kontraktforhandlinger med anden klub. Han kunne ikke sige hvilken.
Men han roste ham og sagde den klassiske med at der var stort potentiale selvom han var sidst i 20`erne.
Han spillede mest VB men var også prøvet i vestre side af en 3 back kæde under den tidligere træner med pænt succes.
Vi må se. Jeg fatter stadig ikke denne handel hvis den bliver til noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hvis det var sket, var det allerede sket tidligere på sommeren ja. Og ift. forlængelsen giver det heller ingen mening nej.
Når det så er sagt, så venter jeg gerne et år for at få Daniel Høegh. Det er min hede drøm.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægFiorentina vil af med Jacob Rasmussen, er det muligt for OB og hvordan har han det med klubben? Mener ikke at der har været nogen konflikt.
Han har både spillet i et fire- og tre-mandsforsvar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Det er ikke realistisk. De købte ham for omkring 50 mio for et halvt år siden."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment