Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forstår simpelthen ikke vi diskutterer Okore som et realistisk transfermål. For det første har Aab pt et pænt skævt forhold til priser kontra kvalitet.
    De vil jo nok have 1-2 mill euro for ham(ved godt de ikke får det). Og det er jo 7,5 gange det beløb vi plejer at betale for spillere.

    En trasferfri Okore kan vi måske diskuttere. Men vi kommer aldrig til at betale det Aab vil have for ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg husker i hvert fald ikke Okore som langsom. Han har tit kompenceret for fejl med sin hurtighed. En klar forstærkning hvis det skulle lykkes. Men jeg tror også ar han vil noget andet
      Jeg husker ham også spm hurtig, men med mangler i hovedspil. Jeg vil ikke være utilfreds med han fordi han potentielt kan blive rigtig god med den rigtige makker ved siden af sig. Jeg kunne bedst tænke mig en hovedspil stærk type som kan cleare og være offensivt våben ved hjørne- og frispark.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Okore der kaldte en dommer for racist. Kæmpe nej tak.

        Comment


          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...9pVCOTFdskUvik

          OB var ifølge Ekstra Bladet ude efter Rasmus Thelander
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

            Gået ok ? Vi fik kadrii og Drachmann sidste år som har gjort en reel forskel, de krævede jo ingen scouting. Ramon er ok, men ikke mere, der er så tale om en agent henvendelse der gik fint. Ludwig helt fejl castet, Kamil ubrugelig. Mande.....totalt flop vi hænger på i fem år, kom ikke og påstå vi mangler penge!
            mopondo ser spændende ud, men enhver med tv kunne jo finde ham, Svendsen er foreløbigt startet fint, et jm fund. Jebali er købt på agent anbefaling og CV, vi må jo se tiden an. Madu, tja lotto kupon.

            Jeg har meget svært ved at se den gode scouting i alt dét her. Jeg har også meget svært ved at gå øje på strategien. Men tro du på bedre tider, jeg tror jm kan gøre det godt, men fundamentet og set Up er stadig skrøbeligt
            I en 75 min OB udsendelse på Mediano bliver der nævnt at OB har tilknyttet en scout/analytikker......

            Comment


              Ifølge min kollega forhandler OB med Vejle om at købe Viljormur Davidsen fri. Han skulle være direkte erstatning for JBL, hvis han forsvinder. Vejle forlanger over tre millioner kroner dog.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Ifølge min kollega forhandler OB med Vejle om at købe Viljormur Davidsen fri. Han skulle være direkte erstatning for JBL, hvis han forsvinder.
                Så man vil gå fra 1 VB til 2,5 på 6 måneder? Lyder lidt vildt. Jeg har også en kontakt jeg vil prøve at høre ad

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så man vil gå fra 1 VB til 2,5 på 6 måneder? Lyder lidt vildt. Jeg har også en kontakt jeg vil prøve at høre ad
                  Hvad jeg ved af, så handler det om at have en aftale med Vejle klar, hvis det lykkes at skyde JBL af sted nu.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg

                    Hvad jeg ved af, så handler det om at have en aftale med Vejle klar, hvis det lykkes at skyde JBL af sted nu.
                    Han er jo ikke engang god nok til Vejle? Men ok, hvis han kan leve med at sidde på bænken og ikke skal have noget i løn.
                    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg

                      Han er jo ikke engang god nok til Vejle? Men ok, hvis han kan leve med at sidde på bænken og ikke skal have noget i løn.
                      Jeg får fortalt fra folk der burde vide den slags, at det 100% ikke kommer til at ske. Så nu er det bare at vente på, at det sker alligevel.
                      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg

                        Han er jo ikke engang god nok til Vejle? Men ok, hvis han kan leve med at sidde på bænken og ikke skal have noget i løn.
                        Er han ikke? Jeg må indrømme, at jeg ikke kender ham ret godt, men han har dog tilsyneladende spillet mange kampe for Vejle og er vel i sin bedste fodboldalder. OB har jo heldigvis gode erfaringer med at hente spillere i Vejle (Sangild, Brian Steen, Dalgas, Chris S osv.), så jeg er foreløbig optimistisk omkring ham.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Måske Thorborg vil åbne pungen for Durmisi? Det ville være perfekt til vores system :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Måske Thorborg vil åbne pungen for Durmisi? Det ville være perfekt til vores system :-)
                            Mon Durmisi ville overveje OB - det kan jo næppe betragtes som et skridt fremad i karrieren? Så skal pengene nok være store!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Måske Thorborg vil åbne pungen for Durmisi? Det ville være perfekt til vores system :-)
                              Trollelolle, det ved du da godt ikke kommer til at ske Bo :D.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-madrid-retur/ :-)

                                Comment

                                Working...
                                X