Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jesper Hansen, hold dig væk fra den her:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...es-okore-salg/

    For 2 år siden havde jeg jublet over at få Okora, men han er godt nok gået i stå.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jesper Hansen, hold dig væk fra den her:
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...es-okore-salg/

      For 2 år siden havde jeg jublet over at få Okora, men han er godt nok gået i stå.
      Tror ikke du skal være bange for vi henter ham. Han koster angiveligt på den voldsomme side af 10 mio

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror ikke du skal være bange for vi henter ham. Han koster angiveligt på den voldsomme side af 10 mio
        Et er hvad de vil have. Noget andet er hvad der er realistisk at få. Samme med Abildgaard..

        Men nej tak til ham. Thelander havde været perfekt. Vi skal finde noget lign

        Comment


          https://www.fyens.dk/sport/OB-chef-V...rtikel/3374538
          Nogen der kan læse dette og fortælle om der er noget spændende?
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            https://www.fyens.dk/sport/OB-chef-V...rtikel/3374538
            Nogen der kan læse dette og fortælle om der er noget spændende?
            Jeg kan heller ikke læse den. Men det giver sig selv. Der skal stadig findes en stopper som nok skal være stærk, teknisk god og dygtig med låget.
            Og det har man 1 1/2 uge til

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg kan heller ikke læse den. Men det giver sig selv. Der skal stadig findes en stopper som nok skal være stærk, teknisk god og dygtig med låget.
              Og det har man 1 1/2 uge til
              Der står at de stadig kikker efter en stopper som kan forstærke holdet, der står ikke hvilke specifikke evner han skal besidde, men som du skriver så giver det næsten sig selv.
              Desuden står der at der er 3 unge på vej i Obbekjær, Tietur M. og Christian Vestergård som de har forventninger til, og opmærksomhed på, desuden står der at de stadig gerne vil forlænge med JBL, og at de længe har ledt efter vb, og nu har fået Madu som de regner med kan blive en stater engang.

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Et er hvad de vil have. Noget andet er hvad der er realistisk at få. Samme med Abildgaard..

                Men nej tak til ham. Thelander havde været perfekt. Vi skal finde noget lign
                Jamen det er rigtigt. Jeg tror dog ikke vi skal regne med at vi som direkte konkurrent fik lov at få ham billigere.

                En jeg ikke synes at have set være nævnt i dette vindue er Kasper Larsen. Michelsen omtalte ham pænt da han trænede med sidste sommer. Pt. ligner det at han varmer bænken oppe i Sverige.
                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jamen det er rigtigt. Jeg tror dog ikke vi skal regne med at vi som direkte konkurrent fik lov at få ham billigere.

                  En jeg ikke synes at have set være nævnt i dette vindue er Kasper Larsen. Michelsen omtalte ham pænt da han trænede med sidste sommer. Pt. ligner det at han varmer bænken oppe i Sverige.
                  ​​​​​
                  Ja han har siddet på bænken de sidste 3-4 kampe men spillede fast før dette. Så mon ikke han bliver og tager kampen op.
                  Har aldrig været den store KL fan men tænker at han stadig ville være et step up ift ML

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jamen det er rigtigt. Jeg tror dog ikke vi skal regne med at vi som direkte konkurrent fik lov at få ham billigere.

                    En jeg ikke synes at have set være nævnt i dette vindue er Kasper Larsen. Michelsen omtalte ham pænt da han trænede med sidste sommer. Pt. ligner det at han varmer bænken oppe i Sverige.
                    ​​​​​
                    Ja tak til Kasper Larsen herfra!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg kan heller ikke læse den. Men det giver sig selv. Der skal stadig findes en stopper som nok skal være stærk, teknisk god og dygtig med låget.
                      Og det har man 1 1/2 uge til
                      Kunne godt tænke mig at vide hvem og hvor mange man har budt på ... CB var næppe en plads man var usikker på skulle forstærkes .. man må have haft udarbejdet en liste for længst og arbejdet på hele foråret ... specielt inden der forlænget med Tverskov og med forstærket styrke efter Ludvig blev solgt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Kunne godt tænke mig at vide hvem og hvor mange man har budt på ... CB var næppe en plads man var usikker på skulle forstærkes .. man må have haft udarbejdet en liste for længst og arbejdet på hele foråret ... specielt inden der forlænget med Tverskov og med forstærket styrke efter Ludvig blev solgt ..
                        Det får vi aldrig at vide. Vi må se hvad Ole Spion kommer med af forslag. Kan næsten kun blive en uden for landets grænser

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det får vi aldrig at vide. Vi må se hvad Ole Spion kommer med af forslag. Kan næsten kun blive en uden for landets grænser
                          Jeg tror du har helt ret i det bliver en fra udlandet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det får vi aldrig at vide. Vi må se hvad Ole Spion kommer med af forslag. Kan næsten kun blive en uden for landets grænser
                            Det er nok snarere hvem diverse agenter foreslår Ole spion

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Det er nok snarere hvem diverse agenter foreslår Ole spion
                              Hvis JM ikke har et par i tankerne. JH tænker nok Mikkel Qvist.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                Det er nok snarere hvem diverse agenter foreslår Ole spion
                                Det er jo også en del af hans job. At sortere i det man får tilbudt. Intet forkert i det

                                Comment

                                Working...
                                X