Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    FCM vil ikke sælge til danske klubber, så det sker med garanti ikke
    Det har de ændret. Senest med 2 salg til FCN.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Det har de ændret. Senest med 2 salg til FCN.
      Så vidt jeg har forstået er det betingelsen for at de har ophævet kontrakten. Det står på forsiden af Ekstra-Bladets sportssektion i dag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Så vidt jeg har forstået er det betingelsen for at de har ophævet kontrakten. Det står på forsiden af Ekstra-Bladets sportssektion i dag.
        Jeg tror JP ender i en dansk klub. JD kom vist også fra FCM, Hvis jeg ikke husker helt forkerte.
        At JP som var klart dårligere sidste år kontra forrige år er vel en af årsagerne til at FCM er nødt til at bære kyniske og tænke langsigtet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
          Så vidt jeg har forstået er det betingelsen for at de har ophævet kontrakten. Det står på forsiden af Ekstra-Bladets sportssektion i dag.
          Så hvis det står i EB passer det Sven Graversen siger selv bold.dk at han er fri til at finde en klub i udlandet eller DK - FCM vil ikke stå i vejen.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Ikke den store overraskelse

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ers-k-jacobsen

            ifølge eb forsøger vi aktivt at afskibe AK

            Comment


              Vi tester ny VB

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsholdsspiller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Haner nu ikke præciset monster af en vb eller cf'er, men han er da sikkert venstrebenet

                https://www.transfermarkt.com/kingsl...spieler/262682

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Haner nu ikke præciset monster af en vb eller cf'er, men han er da sikkert venstrebenet

                  https://www.transfermarkt.com/kingsl...spieler/262682
                  Nej 1,74 er ikke det vilde men det tegner ikke positivt med at få forlænget med JBL

                  Comment


                    .. eller også lægger man bare pres på JBL på denne måde. Udsigten til et år uden spilletid er noget af en presbold.

                    Comment


                      Han ser da ikke ud til at være den værste lottokupon af en prøvespiller. Trods alt noget vinder DNA (jf hans titler), tre landskampe på et hæderligt landshold, og mere end 100 seniorkampe som 23-årig. Det er da set værre i hvert fald.

                      Lad os se, om han kan noget, og uanset hvad, så glæder det mig, at der bliver kigget på en venstrebenet VB, på kort sigt som backup for Barrett og på langt sigt som erstatning.

                      Jeg tror ikke vi har set den sidste angriber i truppen, hvis vi formår at få sendt AK videre. Synes ikke 3 angribere er nok, og vi startede da også sidste sæson med 5 angribere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Han ser da ikke ud til at være den værste lottokupon af en prøvespiller. Trods alt noget vinder DNA (jf hans titler), tre landskampe på et hæderligt landshold, og mere end 100 seniorkampe som 23-årig. Det er da set værre i hvert fald.

                        Lad os se, om han kan noget, og uanset hvad, så glæder det mig, at der bliver kigget på en venstrebenet VB, på kort sigt som backup for Barrett og på langt sigt som erstatning.

                        Jeg tror ikke vi har set den sidste angriber i truppen, hvis vi formår at få sendt AK videre. Synes ikke 3 angribere er nok, og vi startede da også sidste sæson med 5 angribere.
                        Kan være at Pål kommer i spil igen hvis det lykkedes?

                        Jeg håber dog stadig på ham man kan spille bolden op på. Ved godt det ikke er helt vores spillestil men det er jo ikke noget krav at gøre det i 90 min hver kamp. Jeg syntes bare at hvis vi skal være et alsidigt hold burde vi også have muligheden for at gøre det. Det er jo håbløst at prøve når Sander og Kadrii render rundt deroppe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kan være at Pål kommer i spil igen hvis det lykkedes?

                          Jeg håber dog stadig på ham man kan spille bolden op på. Ved godt det ikke er helt vores spillestil men det er jo ikke noget krav at gøre det i 90 min hver kamp. Jeg syntes bare at hvis vi skal være et alsidigt hold burde vi også have muligheden for at gøre det. Det er jo håbløst at prøve når Sander og Kadrii render rundt deroppe.
                          Jeg håber også på en mere stærk spiller, som kan bruges til lige nøjagtig de facetter i spillet - jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke håber, at Pål er løsningen. Jeg har ikke den store fidus til ham. Jeg tænker noget Djiby Fall agtigt, selvom det selvfølgelig er svært at hive op af hatten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Jeg håber også på en mere stærk spiller, som kan bruges til lige nøjagtig de facetter i spillet - jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke håber, at Pål er løsningen. Jeg har ikke den store fidus til ham. Jeg tænker noget Djiby Fall agtigt, selvom det selvfølgelig er svært at hive op af hatten.
                            Meget enig. En lign type ville være at foretrække. De er nok bare meget dyre og svære at finde. Men en opspilsstation kunne jo også være en midtbanespiller evt. Men ham har vi heller ikke. Oliver Lund er vel bedste svar pt

                            Comment


                              Med fare for at få tæsk ... så siger rygtet, at der sker noget her på forum, ca kl 12:35 ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Med fare for at få tæsk ... så siger rygtet, at der sker noget her på forum, ca kl 12:35 ...
                                Kun på forum?

                                Comment

                                Working...
                                X