Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSå vidt jeg har forstået er det betingelsen for at de har ophævet kontrakten. Det står på forsiden af Ekstra-Bladets sportssektion i dag.
At JP som var klart dårligere sidste år kontra forrige år er vel en af årsagerne til at FCM er nødt til at bære kyniske og tænke langsigtet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSå vidt jeg har forstået er det betingelsen for at de har ophævet kontrakten. Det står på forsiden af Ekstra-Bladets sportssektion i dag.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Ikke den store overraskelse
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ers-k-jacobsen
ifølge eb forsøger vi aktivt at afskibe AK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
https://www.transfermarkt.com/kingsl...spieler/262682
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHaner nu ikke præciset monster af en vb eller cf'er, men han er da sikkert venstrebenet
https://www.transfermarkt.com/kingsl...spieler/262682
Comment
-
Han ser da ikke ud til at være den værste lottokupon af en prøvespiller. Trods alt noget vinder DNA (jf hans titler), tre landskampe på et hæderligt landshold, og mere end 100 seniorkampe som 23-årig. Det er da set værre i hvert fald.
Lad os se, om han kan noget, og uanset hvad, så glæder det mig, at der bliver kigget på en venstrebenet VB, på kort sigt som backup for Barrett og på langt sigt som erstatning.
Jeg tror ikke vi har set den sidste angriber i truppen, hvis vi formår at få sendt AK videre. Synes ikke 3 angribere er nok, og vi startede da også sidste sæson med 5 angribere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHan ser da ikke ud til at være den værste lottokupon af en prøvespiller. Trods alt noget vinder DNA (jf hans titler), tre landskampe på et hæderligt landshold, og mere end 100 seniorkampe som 23-årig. Det er da set værre i hvert fald.
Lad os se, om han kan noget, og uanset hvad, så glæder det mig, at der bliver kigget på en venstrebenet VB, på kort sigt som backup for Barrett og på langt sigt som erstatning.
Jeg tror ikke vi har set den sidste angriber i truppen, hvis vi formår at få sendt AK videre. Synes ikke 3 angribere er nok, og vi startede da også sidste sæson med 5 angribere.
Jeg håber dog stadig på ham man kan spille bolden op på. Ved godt det ikke er helt vores spillestil men det er jo ikke noget krav at gøre det i 90 min hver kamp. Jeg syntes bare at hvis vi skal være et alsidigt hold burde vi også have muligheden for at gøre det. Det er jo håbløst at prøve når Sander og Kadrii render rundt deroppe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kan være at Pål kommer i spil igen hvis det lykkedes?
Jeg håber dog stadig på ham man kan spille bolden op på. Ved godt det ikke er helt vores spillestil men det er jo ikke noget krav at gøre det i 90 min hver kamp. Jeg syntes bare at hvis vi skal være et alsidigt hold burde vi også have muligheden for at gøre det. Det er jo håbløst at prøve når Sander og Kadrii render rundt deroppe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Jeg håber også på en mere stærk spiller, som kan bruges til lige nøjagtig de facetter i spillet - jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke håber, at Pål er løsningen. Jeg har ikke den store fidus til ham. Jeg tænker noget Djiby Fall agtigt, selvom det selvfølgelig er svært at hive op af hatten.
Comment
Comment