Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
      Hep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning
      Uddyb gerne ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
        Hep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning
        Jeg har ikke hørt noget, men mon ikke udlejningen i hvert fald er Harboe?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg har ikke hørt noget, men mon ikke udlejningen i hvert fald er Harboe?
          Eskesen har selv åbnet for en udlejning tidligere. Harboe er langt fra spilletid så det er nok en mulighed
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

            Eskesen har selv åbnet for en udlejning tidligere. Harboe er langt fra spilletid så det er nok en mulighed
            Ja, tænkte også på Eskesen, men jeg tror bare stadigvæk han er en del af JMs planer, når han kommer på fulde omdrejninger igen. Men hvis Opondo er så god, som noget tyder på, ja så kan det godt være det bliver svært for Eske i denne sæson. Hvis han kan blive udlejet til en anden superligaklub, hvor han kan få spilletid (SIF, Hobro e.l.) kan det også være, det er mere gavnligt for hans udvikling.

            Comment


              Kunne det være en mulighed

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...i-superligaen/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Hvis man kom af med AK så ja. Men hvis aftalen indeholder en frikøbs klausul der er umulig at betale er det måske omsonst at gøre det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                  Hep drenge er jeg den eneste der hører tilgang og afgang fra Ådalen og en enkelt udlejning
                  Det er vel ikke den store hemmlighed at vi går efter flere tilgange og at afgangen er AK. Udlejningen kunne være mange.. Eske,Greve og Harboe.
                  Men med alle de prøvespillere vi har forbi er det da ikke utænkeligt at vi måske henter 2

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Jeg tvivler. Efter det mislykkede lejeophold i Blackpool tror jeg, han vi let sted hen, hvor han er nogenlunde sikker starter. Det vil han ikke være her med Bashkim, Sander og Issam.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Jeg tvivler. Efter det mislykkede lejeophold i Blackpool tror jeg, han vi let sted hen, hvor han er nogenlunde sikker starter. Det vil han ikke være her med Bashkim, Sander og Issam.
                      Tænker mere på, at han er en type spiller, vi ikke har i angrebet

                      Comment


                        Et par tanker:

                        Mon vi været i forhandlinger med Pierre Kanstrup ? Tidligere spiller under JM og nu skiftet til Norge

                        Mon ikke vi overvejer Mikkel Hyllegaard, som en billig 4 angriber og udviklingsspiller? Sander, Bashkim og Issam er vel blandt de bedst betalte, så er det en god idé at gå efter endnu en løntung spiller, hvis/når AK bliver solgt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Et par tanker:

                          Mon vi været i forhandlinger med Pierre Kanstrup ? Tidligere spiller under JM og nu skiftet til Norge
                          Hvad er din pointe.... han er skiftet til Norge.... om vi har været i forhandlinger eller ej er vel nu ligegyldigt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Et par tanker:

                            Mon ikke vi overvejer Mikkel Hyllegaard, som en billig 4 angriber og udviklingsspiller? Sander, Bashkim og Issam er vel blandt de bedst betalte, så er det en god idé at gå efter endnu en løntung spiller, hvis/når AK bliver solgt?
                            Jeg har aldrig nogensinde hørt om ham må jeg indrømme, men hvorfor skulle vi overveje ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Jeg har aldrig nogensinde hørt om ham må jeg indrømme, men hvorfor skulle vi overveje ham.
                              Han har spillet en del med for reserveholdet på det sidste, og scorede senest. Kender ham dog ikke, så aner ikke om han er en, man overvejer at tilknytte.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Han har spillet en del med for reserveholdet på det sidste, og scorede senest. Kender ham dog ikke, så aner ikke om han er en, man overvejer at tilknytte.
                                Han kommer fra Oure, mere ved jeg heller ikke om ham. Har han stadig alder til at spiller for vores u19?

                                Comment

                                Working...
                                X